gaine 6-8kg clean pr. år


kuglen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Du vælter rundt i dine egne udtalelser.

Lad mig citere dig:

For mig at se, skriver du at du har gainet 2x10kg på 2 år i træk.

Jeez..

Det har jeg også:)

måske jeg skal opsummere? synes efterhånden små indlæg til den ene og den anden har forvirret jer alle over hvad jeg mener er muligt og hvad jeg personligt selv har opnået.

Link to comment
Share on other sites

Det har jeg også:)

måske jeg skal opsummere? synes efterhånden små indlæg til den ene og den anden har forvirret jer alle over hvad jeg mener er muligt og hvad jeg personligt selv har opnået.

Så ikke at du bagefter skriver det kan lade sig gøre i 2 år i træk for dig. Ikke fordi jeg tror på dig, men der gik mit citat jo til spilde.

Edited by SSdk
Link to comment
Share on other sites

Synes lige jeg som almindelig bruger må komme med et indspark.

Når vi snakker om hvor mange man kan gaine som begynder og efterfølgende, så betyder udgangspunktet jo alt.

Starter man med træning som en 60kg pind er det da klart man kan gaine væsentlig mere FFM over flere år, end en tilsvarende utrænet person, der starter på f.eks. 80kg (lad os antage de er cirka lige høje).

Da jeg startede med træning vejede jeg 75-77kg eller deromkring og har trænet i 4 år (hvoraf jeg de sidste tre har haft en lille ide om hvad jeg lavede :wink: ). Nu ligger jeg omkring 87kg med forhåbentlig en lavere fedtprocent en da jeg startede. Kunne jeg have gainet mere? Uden tvivl, mine prioriteter har ikke være 100% centreret om max muskelvækst. Kunne jeg have gainet 10kg (FFM) pr år i 3-4 år? Ved det ikke og jeg finder næppe heller aldrig ud af det, men hvis jeg skrev at jeg var helt sikker på jeg kunne, så må det da som minimum forventes at jeg prøver at argumentere for min holdning.

Personen der starter på 60kg ville "kun" skulle veje ca 90 efter 3 år med 10kg pr år - noget mere realistisk, men bestemt ikke noget man bare lige gør.

Kalp -> ang dine kommentarer til Crawdaddy og MASS, så virker der lidt som om du ikke aner hvor de to står henne, sådan rent trænings- og resultatmæssigt. Undersøg lige det først, før du skriver for meget mere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gir op.

Man kan jo ikke komme igennem.

man kan gaine 100-500gr muskler om ugen hvis man har den rette kost og træning.

..gang selv op med 12 så kan du selv se om det er muligt:)

kan ikke dokumentere.. men tale ud fra hvordan det har påvirket mig igennem tiden:)

Dig og dit igennem tiden, 26kg muskler på et år - starter du med at skrive.

:laugh: What to say :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det har jeg også:)

måske jeg skal opsummere? synes efterhånden små indlæg til den ene og den anden har forvirret jer alle over hvad jeg mener er muligt og hvad jeg personligt selv har opnået.

Kan du ikke bare stikke en finger i jorden og erkende at du er ude på dybt vand

Link to comment
Share on other sites

Jeg gir op.

Man kan jo ikke komme igennem.

man kan gaine 100-500gr muskler om ugen hvis man har den rette kost og træning.

..gang selv op med 12 så kan du selv se om det er muligt:)

kan ikke dokumentere.. men tale ud fra hvordan det har påvirket mig igennem tiden:)

Dig og dit igennem tiden, 26kg muskler på et år - starter du med at skrive.

:laugh: What to say :laugh:

så du læser altså ikke alle indlæg? pinligt... læs lidt videre før du udtalere dig mere;)

Link to comment
Share on other sites

[citat fjernet - modereret tidligere]

Hey, lad nu være med at blive barnlig. Du er jo pinlig at høre på.

Indse det dog. Du starter med at skrive optil 500 g om ugen og så går du ned til 10 kg om året og kun en gang, måske to.

Det lyder som om du ikke kan huske dine egne indlæg

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Hey, lad nu være med at blive barnlig. Du er jo pinlig at høre på.

Indse det dog. Du starter med at skrive optil 500 g om ugen og så går du ned til 10 kg om året og kun en gang, måske to.

Det lyder som om du ikke kan huske dine egne indlæg

Du er så en af dem som har brug for en opsummering.

Link to comment
Share on other sites

man kan gaine 100-500gr muskler om ugen hvis man har den rette kost og træning.

..gang selv op med 12 så kan du selv se om det er muligt:)

kan ikke dokumentere.. men tale ud fra hvordan det har påvirket mig igennem tiden:)

Er det ikke hvad du skrev til at starte med????????????

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke hvad du skrev til at starte med????????????

Jeg tænkte på kg.. uden sterioder.. og der er det meget muligt.. men hvis du snakke være smart med hvad jeg har skrevet så

lag os da bare tage hvad jeg skrev 100-500g muskler om ugen.. oversat er det 100gr TIL 500gr om ugen.

250gr om ugen er ca. 13kg om året... og så er jeg stadig indefor min grænse ... hvad er det så du prøver at sige?

og ellers må du læse mine andre indlæg om hvorfor jeg lige skrev så højt en sats.. det blev rettet meget hurtigt skal du se.

Link to comment
Share on other sites

Du er så en af dem som har brug for en opsummering.

Hvor mange personer skal egentlig sige til dig at du er helt galt på den i denne diskussion før du overvejer om virkelig har så godt styr på træning som du selv tror. Bare kommentaren omkring at fedtvæv er dødt væv skriger da til himlen af uvidenhed.

Link to comment
Share on other sites

Synes lige jeg vil gentage min pointe fra indlægget på forrige side.

Udgangspunktet betyder ALT

Kan i ikke blive enige om dette, eller hvis i slet ikke tager højde for det, så kan al øvrig diskussion være ligegyldig, for det kan ikke bruges til en daddel.

Så er det jo også en forkert påstand at komme med:

"man kan gaine 100-500gr muskler om ugen hvis man har den rette kost og træning."

Hvilket giver mange deltager i denne diskussion ret, og specielt én deltager knap så ret.

Link to comment
Share on other sites

og ellers må du læse mine andre indlæg om hvorfor jeg lige skrev så højt en sats.. det blev rettet meget hurtigt skal du se.

Du undskyldte dig med at du havde indberegnet fedt også, men alligevel skrev du jo "muskler".

Øh?

Jeg kunne godtage den forklaring, hvis du havde skrevet noget a la: "man kan tage 100gr-500gr på om ugen".

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte på kg.. uden sterioder.. og der er det meget muligt.. men hvis du snakke være smart med hvad jeg har skrevet så

lag os da bare tage hvad jeg skrev 100-500g muskler om ugen.. oversat er det 100gr TIL 500gr om ugen.

250gr om ugen er ca. 13kg om året... og så er jeg stadig indefor min grænse ... hvad er det så du prøver at sige?

og ellers må du læse mine andre indlæg om hvorfor jeg lige skrev så højt en sats.. det blev rettet meget hurtigt skal du se.

Jeg vil slutte her min inden da. Som Max selv skriver. Udgangspunktet er alt. En person der vejer 90 kg, vil have sværere ved at tage 13 kg på FFM på et år end dig der vejer 70 kg.

Hvad er dit formål med styrketræning egentlig?

Link to comment
Share on other sites

hmm.... Syntes egentlig ikke der kommer så meget ud af denne tråd... :crazy:

Så nu spørg jeg dig kalp.

1) Hvad er den rigtige kost? Energi fordelling? Evt madvarer? Tilskud?

2) Hvad er den rigtige træning? Please post dit trænings program.

3) Restitusion, er det i seng kl 22 hver dag året rundt??

Husk det er dig jeg spørg, så det er hvad der virker for dig, da intet virker for alle.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

hmm.... Syntes egentlig ikke der kommer så meget ud af denne tråd... :crazy:

Så nu spørg jeg dig kalp.

1) Hvad er den rigtige kost? Energi fordelling? Evt madvarer? Tilskud?

2) Hvad er den rigtige træning? Please post dit trænings program.

3) Restitusion, er det i seng kl 22 hver dag året rundt??

Husk det er dig jeg spørg, så det er hvad der virker for dig, da intet virker for alle.

:smile:

kan kun tale for mig selv..

1.

Jeg spiser ca. denne energi fordeling når jeg skal bulke..

Protein 200-250gr

Kulhydrat 350-400gr

fedt 50-100gr

spiser MASSER af fedtfattigt kød.. primært kyllingebryst og tun, men bliver selvfølgelig også til kalkun og oksekød engang imellem, men det andet har jeg lettere vil at spise. Drikker ca. 2 liter skummetmælk om dagen.. det er alene 70gr protein.

Ris er godt for mig, men fylder for meget... så derfor spiser jeg hellere masser af pasta.. før jeg går i seng spiser jeg typisk 100gr pasta med en dåse tun og ketchup. ikke alle synes det er sundt, men vågner med en god appetit.

nødder! og god olie til fedtet! steger kødet så.

Der er selvfølgelig flere detaljer om hvor tit jeg spiser og hvor meget pr. måltid.. på træningsdage sætter jeg dem lidt anderledes.

De fleste træningsprogrammer har en god effekt på mig.. måske pga. den lave fedtprocent, men variere i hvertfald mine træningsprogrammer.

Ser på hvad der trænger til en kærlig hånd og så finder jeg et program jeg mener ville kunne fokusere lidt på det område... områder..

Hvad jeg synes er vigtige til træning er hvordan jeg træner.. hvordan jeg laver øvelserne og hvordan jeg kan presse mig selv.. pauser er altid under 1min.. og kører ekstremt tungt.. i forhold til min kropsvægt i hvertfald!

Jeg sover ca. 7-8timer.. også på weekender. For ellers kan jeg ikke nå at spise alt det jeg skal spise..

plejer ikke at tage kosttilskud, men pt. tager jeg omega 3,6 og 9... multivitamin, calcium og magnesium.

Ikke noget protein pulver eller kreativ... skulle jeg vælge så ville jeg tage kreatin og spise den protein jeg har brug for.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share