Er open


Mølvis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det bedste var nu da de skulle have godkendt deres udstyr. Den ené havde ikke andre sko med, end dem han havde på (laksko med 5cm hæl), så han blev nødt til at låne af hans anden indiske ven. Udover det havde han medbragt en form for bænktrøje lavet af silke lignede det. :tongue: Den blev selvfølgelig heller ikke godkendt, da de ikke kunne se hvad mærke det var!

Link to comment
Share on other sites

Det bedste var nu da de skulle have godkendt deres udstyr. Den ené havde ikke andre sko med, end dem han havde på (laksko med 5cm hæl), så han blev nødt til at låne af hans anden indiske ven. Udover det havde han medbragt en form for bænktrøje lavet af silke lignede det. :tongue: Den blev selvfølgelig heller ikke godkendt, da de ikke kunne se hvad mærke det var!

det er sgu uproffessionelt :nonono:

Link to comment
Share on other sites

75 er jo da ikke et vildt resultat

men det viser jo bare det kan betale sig at stille op

syntes det er dejligt at se nogle der løfter og stille op

fordi de kan lide det, og ikke ku for at vinde

Ja men folk må da ha kigget underligt på hinanden da den store mand gik på 75 kg?

Link to comment
Share on other sites

Man må sige at inderne ikke lyste af proffesionalisme, den dommer de havde med godkendte (sammen med den anden sidedommer, ka ikke huske hvad han hed) Ralfs første løft, der var ca 3-4cm fra at være nede :blink: Men han omstødte dommen da vi stod lige bagved og grinede højlydt. :laugh::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Man må sige at inderne ikke lyste af proffesionalisme, den dommer de havde med godkendte (sammen med den anden sidedommer, ka ikke huske hvad han hed) Ralfs første løft, der var ca 3-4cm fra at være nede :blink: Men han omstødte dommen da vi stod lige bagved og grinede højlydt. :laugh::w00t:

Han trykkede forkert, sagde han...

Ud over det deler jeg lidt jfk's holdning, ingen grund til at nedgøre folk

Link to comment
Share on other sites

Han trykkede forkert, sagde han...

Ud over det deler jeg lidt jfk's holdning, ingen grund til at nedgøre folk

Jeg vidste den ville komme før eller siden med at nedgøre folk, ingen nedgører, men jeg synes da det kan være lige meget at komme helt fra indien for at løfte 75 kg i 125+ det gjorde JEG ihvertfald ikke, men det er så min mening, nok om det

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share