Er open


Mølvis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er du sikker på at det er grundet udstrækning?

Kan det ikke være på grund af nedadgående eller et eller andet.

Tjaa, ved det ærgeligt talt ikke da jeg ikke gik hen og snakkede med dommerne efterfølgende, men kiggede spørgende over på den ene dommer som viste noget der lignede en skæv udstrækning med armene . :smile:

Men nedadgående bevægelse er der da ihvertfald ikke. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Resultatlisten kan findes nu i explorer, men ikke i firefox :blink: Nå men hvis dem, der står for at redigere listen læser med her, så er der stadig flere fejl. Søren fik fx 'kun' 205 og ikke 210 :nonono::laugh:

Skulle gerne være ændret nu... Ved ikk hvorfor du ikk kan se den i firefox.. Har det selv, og det fungere upåklageligt.

Hvis i opdager flere fejl så send lige en pm eller mail på [email protected]

Modtager også gerne billeder og film, da vi har planer om at uploade dem på siden, så de kan hentes derfra..

Link to comment
Share on other sites

Skulle gerne være ændret nu... Ved ikk hvorfor du ikk kan se den i firefox.. Har det selv, og det fungere upåklageligt.

Hvis i opdager flere fejl så send lige en pm eller mail på [email protected]

Modtager også gerne billeder og film, da vi har planer om at uploade dem på siden, så de kan hentes derfra..

Ok, jeg kan også få det frem i firefox nu, hvis jeg trykker på fanen opdatere i internet-menulinien :smile: men det skal jeg ikke gøre i Explore :blink::superman:

Link to comment
Share on other sites

Ok, jeg kan også få det frem i firefox nu, hvis jeg trykker på fanen opdatere i internet-menulinien :smile: men det skal jeg ikke gøre i Explore :blink::superman:

Mærkeligt.. ved det godt.! Men det "problem" har jeg også med firefox.. Alle sider man har været inde på (ihvertfald eropen.com) skal opdateres manuelt næste gang man åbner dem.. ellers kan man ikk se opdateringer.. :blink:

SÆRT!

Link to comment
Share on other sites

Mærkeligt.. ved det godt.! Men det "problem" har jeg også med firefox.. Alle sider man har været inde på (ihvertfald eropen.com) skal opdateres manuelt næste gang man åbner dem.. ellers kan man ikk se opdateringer.. :blink:

SÆRT!

Ja, det er sku sært, men godt at man har begge dele :4thumbup: Jeg vidste da ikke, at der var to kvindeløftere fra Frem :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share