Er open


Mølvis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inderen kom og deltog, nok mest for turens skyld. Synes det er noget af det fede ved ER Open, at der kommer folk helt fra Indien (eller bare Norge, Sverige og Holland for den sags skyld), det sætter noget mere kulør på sagerne, så det ikke er den samme indavlede flok blegfede danskere hver gang. :tongue:

At de/vi så ikke alle sammen er helt så seje som L^P, ja det i sagens natur trist, men det må man jo lære at leve med. :wink:

Link to comment
Share on other sites

At de/vi så ikke alle sammen er helt så seje som L^P, ja det i sagens natur trist, men det må man jo lære at leve med. :wink:

Der er nok ikke andet for.. :wink:

Og NEJ jeg kan stadig ikke se ideen i at komme helt fra indien, veje 130 kg, og bænke 75 kg, det har vidst intet at gøre med jeg tror jeg er sej.

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Man må sige at inderne ikke lyste af proffesionalisme, den dommer de havde med godkendte (sammen med den anden sidedommer, ka ikke huske hvad han hed) Ralfs første løft, der var ca 3-4cm fra at være nede :blink: Men han omstødte dommen da vi stod lige bagved og grinede højlydt. :laugh::w00t:

Jeg var ellers lige ved at tro at jeg var sluppet af sted med røveri ved højlys dag :laugh::laugh: og hvis folk inklusive mig selv ikke havde begyndt at grine have jeg det måske også. :wink:

Men den sidste på 232,5 syntes jeg nu godt de kunne givet mig, den har højest været en krillimillimeter fra være nede :tongue:

Mine løft:

220 1-2 (2-1 til at starte med)(5 cm fra være nede)

225 0-3 (2 cm fra at være nede)

232,5 0-3 (supertæt på at være nede) superlet løft jeg skulle have gået på 235 så var den nok kommet ned :smile:

Iøvrigt flot konkurrence i -110 og -125.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var ellers lige ved at tro at jeg var sluppet af sted med røveri ved højlys dag :laugh::laugh: og hvis folk inklusive mig selv ikke havde begyndt at grine have jeg det måske også. :wink:

Men den sidste på 232,5 syntes jeg nu godt de kunne givet mig, den har højest været en krillimillimeter fra være nede :tongue:

Mine løft:

220 1-2 (2-1 til at starte med)(5 cm fra være nede)

225 0-3 (2 cm fra at være nede)

232,5 0-3 (supertæt på at være nede) superlet løft jeg skulle have gået på 235 så var den nok kommet ned :smile:

Iøvrigt flot konkurrence i -110 og -125.

Hvordan kan det være du ikke tog noget mere vægt på? Det var jo raketter du lavede på alle 3 løft.

Link to comment
Share on other sites

Inderen kom og deltog, nok mest for turens skyld. Synes det er noget af det fede ved ER Open, at der kommer folk helt fra Indien (eller bare Norge, Sverige og Holland for den sags skyld), det sætter noget mere kulør på sagerne, så det ikke er den samme indavlede flok blegfede danskere hver gang. :tongue:

At de/vi så ikke alle sammen er helt så seje som LP, ja det i sagens natur trist, men det må man jo lære at leve med. :wink:

Hæjjjjjjjj vi er ikke blegf......., eller det, tja, jo, ok så pyt da, men vi er rare :smile:

Det har også hele tiden været meningen at vi vil ramme breden til stævnet

Vil kan jo alle sammen lære noget nyt, så det er da sjovt at se hvordan de udenlandske løfter, gør til stævnerne

Specielt det at blive dømt at andre dommer end vi normalt gør

selv om de danske dommer prøve at være professionelle, kender de jo næste alle løfterne, og ved hvor de skal kikke

Mendejligt der er nogen der bakker op om stævnet, selv om de ved de ikke kan vinde

Fol bil folk, er russerne kørt i en Volga fra st petersborg, selv om hun heller ikke lave de store resultater

Er open er faktisk det eneste stævne hun har deltaget i

Hun var med som hjælper da dmitry var med for et åar år siden, og startede så at træne der efter RESPEKT :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share