Mr. fitness


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg så heller ikke lagermann blive testet selvom top3 skulle testes.. han var i hvert fald hurtigt ude af døren... :laugh:

Peter og jeg ventede sammen i lokalet med ADD mens Henning blev testet. Så Peter smuttede IKKE fra testen! Just for the record, så der ikke sættes nye rygter igang.

Link to comment
Share on other sites

Peter og jeg ventede sammen i lokalet med ADD mens Henning blev testet. Så Peter smuttede IKKE fra testen! Just for the record, så der ikke sættes nye rygter igang.

Sætter ikke nye rygter igang.. hentydede bare til at testen var hurtigt klaret :smile:

Glæder mig nu til at se testresultaterne på top 3 - tror ikke at de er postive..

Edited by Mikkel leicht
Link to comment
Share on other sites

Sætter ikke nye rygter igang.. hentydede bare til at testen var hurtigt klaret :smile:

Glæder mig nu til at se testresultaterne på top 3 - tror ikke at de er postive..

mener du positiv med at de har taget noget ... eller mener du positiv med at de er rene?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke, at der en nogen, der stiller op til fitnesskonkurrencer, der tager AS. Det er vel ikke de store fordele, som de kan få ud af det, når de har en vægtklasse som de skal passe. Men der er vel heller ikke nogen, der vil ødelægge deres omdømme pga. nogle få spredte klapsalver :nonono:

Tilgengæld kan man jo tage en masse fedtforbrændende, hvilket jo også er på listen

Link to comment
Share on other sites

Jo, det er da rigtigt, men det må de gerne gøre for min skyld med mindre det er farligt, kender ikke så meget til det.

Hehe det må man jo så ikke da det jo er ulovligt :laugh:

det er jo en fordel at nuppe fedtforbrændere imod en der ikke gør

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke, at der en nogen, der stiller op til fitnesskonkurrencer, der tager AS. Det er vel ikke de store fordele, som de kan få ud af det, når de har en vægtklasse som de skal passe. Men der er vel heller ikke nogen, der vil ødelægge deres omdømme pga. nogle få spredte klapsalver :nonono:

Det er da nok den mest naive overbevisning jeg længe har hørt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, tror godt du kan regne med der er endel fitness atleter, der krudter indenfor diverse konkurencer!! Iøvrigt er det jo nemt at tage AS, og så aflevere en clean prøve på dagen. Sporingstiden på flere steroider, er jo så lav, at visse præpareter vil være ude af kroppen, allerede 2 uger efter man er stoppet med at skyde det. Ydermere Kan HGH f.eks. køres helt op til dagen.

Dette er på ingen måde en hentydning til, at diverse atleter ved Mr.fitess var krudtet, tværtimod. Jeg tror prøverne er negative. Og også at hennig´s super krop, er clean.

Link to comment
Share on other sites

Ja, tror godt du kan regne med der er endel fitness atleter, der krudter indenfor diverse konkurencer!! Iøvrigt er det jo nemt at tage AS, og så aflevere en clean prøve på dagen. Sporingstiden på flere steroider, er jo så lav, at visse præpareter vil være ude af kroppen, allerede 2 uger efter man er stoppet med at skyde det. Ydermere Kan HGH f.eks. køres helt op til dagen.

Dette er på ingen måde en hentydning til, at diverse atleter ved Mr.fitess var krudtet, tværtimod. Jeg tror prøverne er negative. Og også at hennig´s super krop, er clean.

Det er jo det om Henning altid har været det, når man ser de resultater han har i starten af hans karrier.. MEN lad tvivlen komme ham til gode.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo det om Henning altid har været det, når man ser de resultater han har i starten af hans karrier.. MEN lad tvivlen komme ham til gode.. :smile:

Det rigtigt, og der er ingen der kan sige det med sikkerhed. MEN lige meget hvilken holdning man har til brugen af AS. Så er det muligt at "snyde" en test. Det er derfor lidt ironisk med en test, i mine øjne. Men dem om det, det handler nok mere om politik. End om at fange dopede atleter. Men selvom en deltager pisser rent el. ligner en der har opnået vilde resultater. Så fortjener han sku at være uskyldig. Sådan er det bare. Derfor, skal en clean atlet ALDRIG dømmes, lige meget hvad. Så kan man gætte på hvilke folk der kører krudt og hvem der ikke gør.

Jeg syntes personligt ikke, der er noget som helst mistænkeligt over hennings resultater, fra bestrong, og at han skulle have kørt krudt i hans unge dage, IMO, ham om det. Hans krop er efter mange år, blevet et resultat, af selvdisiplin og hård træning.

Link to comment
Share on other sites

Ja, tror godt du kan regne med der er endel fitness atleter, der krudter indenfor diverse konkurencer!! Iøvrigt er det jo nemt at tage AS, og så aflevere en clean prøve på dagen. Sporingstiden på flere steroider, er jo så lav, at visse præpareter vil være ude af kroppen, allerede 2 uger efter man er stoppet med at skyde det. Ydermere Kan HGH f.eks. køres helt op til dagen.

Dette er på ingen måde en hentydning til, at diverse atleter ved Mr.fitess var krudtet, tværtimod. Jeg tror prøverne er negative. Og også at hennig´s super krop, er clean.

Der er da sikkert flere, der tager diverse sager for at kunne se mere markeret ud og sådan, men jeg tror ikke, at der er ret mange, der tager AS, ikke fordi jeg er naiv, men fordi jeg ganske enkelt ikke kan se, hvorfor de skulle gøre det. Når jeg lige ser på billederne, så ved jeg, at man kan få en sådan krop 100 pct. ren, hvis man gider gøre en indsats for det.

Link to comment
Share on other sites

Den eneste måde at udrense alle disse doping rygter vil være, at foreninger fik flere penge til, at fortage ramdom tests på dem der stiller op til de forskellige konkurrancer!

Før dette sker er jeg sikker på tråde som denne type vil dukke op og rygter vil spredes desværre.

De onde tunge har ikke ønske om at være retfærdige men kun ønske at skabe uro omkring personens som skal "nakkes". De vil have røre i andedammen og mange hopper lige ind i det.

Forstil jer at hver gang en eller anden kom med en doping beskyldning uden der lå bevis på dette, at deres svar på boards og rundt omkring i miljøet blev mødt af tavshed - ignor knappen blev tændt i cyber og real life?

Disse mennesker elsker al den respons de får ud af deres beskyldninger .. tænk over det.

Det er jo ikke kun indenfor denne sportsgren man kæmpe med probelmatikken.

Sålænge alle ved hvordan man kan undgå, at blive sporet på selve dagen synes jeg det virker utopisk. :blink:

Hvem narre hvem?

Den som vil snyde har ingen probelm med at stille op imod den som ikke har snydt.

Har man sin sti rent har man 3 meget vigtig værdier i sit liv til forskel for dem der bruger doping - disse sportsfolk har værdighed, moral og ikke mindst pli.

Af dette opnår de respekt fra langt de fleste.

Når man vælger at bruge ulovlig midler indenfor enhver sport, så ved man hvad man snyder og allerede der han man ikke forstået sportsånden overhovedet!

Link to comment
Share on other sites

Blev Tommy (TLR) ikke snuppet for AS sidste år?

Jo, men så vidt jeg har forstået var det ikke et udslag af uvidenhed omkring sporingstider, men snarere at man lige pludselig introducerede en test der var en del mere sensitiv ... møg liv :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tunen > Hvad var forklaring på det du forsøgte at starte, men som blev manet i jorden som et rygte?

Jeg har skam ikke forsøgt at starte noget som helst... Hørte det bare fra en pal som plejer at have styr på den slags, men har ikke kunnet få det endeligt bekræftet endnu. Det er jo nok bare et rygte...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har skam ikke forsøgt at starte noget som helst... Hørte det bare fra en pal som plejer at have styr på den slags, men har ikke kunnet få det endeligt bekræftet endnu. Det er jo nok bare et rygte...

Der er sku også altid en risiko for at starte et rygte når man diskutere sådan et emne som dette.. Desuden så bør man jo bare tage efter hvad testen siger og så skide på hvad andre siger..

Link to comment
Share on other sites

Der bliver i høj grad brugt doping inden for fitness ...

Personligt kender jeg en del der anvender AS inden for fitness, både kvindelige såvel som mandlige, men sjovt nok er det de athleter jeg kender, som er 100% clean der får de bedste resultater :tongue:

Og som Tunen siger, er der en der er / bliver snuppet iår ...Hvis de vel at mærke tester for det specifikke stof, som personen nu har taget .

Nu må vi se :wink:

Link to comment
Share on other sites

Der bliver i høj grad brugt doping inden for fitness ...

Personligt kender jeg en del der anvender AS inden for fitness, både kvindelige såvel som mandlige, men sjovt nok er det de athleter jeg kender, som er 100% clean der får de bedste resultater :tongue:

Og som Tunen siger, er der en der er / bliver snuppet iår ...Hvis de vel at mærke tester for det specifikke stof, som personen nu har taget .

Nu må vi se :wink:

Det noget af nogen rygter i to (tunen og dig) sætter igang. Håber i har jeres oplysninger fra en troværdig kilde....Tvivler dog på der nogen der ved noget i nu, for de plejer da mindst at tag de 3 uger om resultaterne

lad os se hva der sker....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share