Hvordan kan jeg se sådan ud


BBRulez
 Share

Recommended Posts

max Power

Hvor skriver jeg, at der ikke vil være taget fedt på? Hvor skriver jeg at det vil være nemt at komme til at ligne "den person der er afbilledet" Det gør jeg netop INGEN steder.

At det for dig virker som en umulig vægtforøgelse, kan jeg sku ikke tage mig af. Det fortæller nok mere om din træning, end om andres.

Et argument som, "at det skulle tage 5 år, må være et argument for at det ikke er nemt" hmmm, :nonono: Flot argument. Det er da meget muligt det er lang tid. Men det tager altså lidt tid at vokse. Sådan er det bare.

Og det argument med at "unge drikker osv." Giver jeg ik meget for, det er nok en af grundene til, de unge er i så dårlig form. Hvis man ønsker ordentlige resultater. Så overlever man nok, uden alkohol. Det er også værd at have med i baghovedet, at kroppen som ung banker der ud af, med et højt testosteron niveau. (mener at have hørt 40 mg. EW. men vil ikk hænges op på det)

At øge sin vægt, med f.eks. 25 kilo på fem år. Vil sige: 5 kilo pr. år. Og JA, selvfølgelig kan det her lade sig gøre, også med plads til andet i ens liv, end kun træning. Der er utallige af Bodybuildere der har opnået større gains end det her. Du kan jo selv se nogle af dem fra MOL, som os er deltagere selv i denne debat. Flere af dem har opnået bedre resultater, og jo, de har sku nok alligevel haft plads til andet i livet end KUN deres træning.

F.eks. Gik jeg selv, til at starte med fra 76 kilo, til over 90 kilo på lige knap et år.

Hvis vi så endelig skal kigge på det billede i starten af tråden, nu hvor du selv tager det frem, og så ganske rigtigt påpeger, det er det tråden handler om:

Så er det ikke en kæmpe bodybuilder, der ses på billedet, han er ganske rigtig stor. Men billedet er taget med det lys, og ordentlig fotografering. Med den rigtige stylist, så kan mange ting komme til at se perfekt ud. Kroppen er uden tvivl et resultat af hårdt arbejde, men opnåeligt for de fleste. Jeg skal ikke kunne sige om manden er clean, det er han nok ikke, men at det sku være et argument for ikke at kunne opnå hans form, :nonono:

Derfor til topic starter. Det er IKKE umuligt at få sådan en krop, men det kræver som så mange andre krops idealer; Træning, og en solid kost. Ikke nok med det, så er der også det genetiske spørgsmål; Din krop vil med garanti ikke forme sig præcis som hans. Jeg kan ikke sige hvor stor han er, og hvilke mål hans krop har, men noget lignende hans, kan du godt opnå clean. Men har du den selvdisciplin det kræver?

Edited by Pumber
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

løs bemærkning:

Pumber: -> Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har så en gut, inkl 6pack, på 130kg. Dem jeg har set i den kategori, er udelukkende krudt'ere. Mon ikke det er de allerfærreste forundt at opnå de dimensioner, og da især hvis vi taler om at man ikke juicer undervejs.

Link to comment
Share on other sites

max Power

Hvor skriver jeg, at der ikke vil være taget fedt på? Hvor skriver jeg at det vil være nemt at komme til at ligne "den person der er afbilledet" Det gør jeg netop INGEN steder.

Det ville hjælpe debatten hvis du når du snakker vægtforøgelser gør det helt klart om vi snakker ren muskelmasse eller en blanding af fedt og muskler. Det er da klart det kan lade sig gøre at tage mange kg på, hvis udgangspunktet er lavt nok, og det ikke behøver være lean mass.

At det for dig virker som en umulig vægtforøgelse, kan jeg sku ikke tage mig af. Det fortæller nok mere om din træning, end om andres.

Et argument som, "at det skulle tage 5 år, må være et argument for at det ikke er nemt" hmmm, :nonono: Flot argument. Det er da meget muligt det er lang tid. Men det tager altså lidt tid at vokse. Sådan er det bare.

5 år hvor træning og kost prioriteres relativt højt - så nemt som at klø sig i nakken :4thumbup:

Og det argument med at "unge drikker osv." Giver jeg ik meget for, det er nok en af grundene til, de unge er i så dårlig form. Hvis man ønsker ordentlige resultater. Så overlever man nok, uden alkohol. Det er også værd at have med i baghovedet, at kroppen som ung banker der ud af, med et højt testosteron niveau. (mener at have hørt 40 mg. EW. men vil ikk hænges op på det)

Det mener jeg ikke at have skrevet, så den går jeg ud fra ikke er til mig.

At øge sin vægt, med f.eks. 25 kilo på fem år. Vil sige: 5 kilo pr. år. Og JA, selvfølgelig kan det her lade sig gøre, også med plads til andet i ens liv, end kun træning. Der er utallige af Bodybuildere der har opnået større gains end det her. Du kan jo selv se nogle af dem fra MOL, som os er deltagere selv i denne debat. Flere af dem har opnået bedre resultater, og jo, de har sku nok alligevel haft plads til andet i livet end KUN deres træning.

F.eks. Gik jeg selv, til at starte med fra 76 kilo, til over 90 kilo på lige knap et år.

Nu vil 25kg jo kun bruge vores ven op på ca 90kg - formentlig temmelig langt fra hvad der skal til for at ligne Bill.

Du slynger om dig med tal efter forgodtbefindende for at det passer til dine argumenter. Din egen vægtøgning siger jo ingenting, når du ikke siger noget om hvordan det var fordelt - gerne ud fra relativt pålidelige målinger.

Jeg har ikke sagt det var umuligt at gaine 25kg på fem år (heller ikke hvis det er primært muskler), jeg kunne bare godt tænke mig at se nogle af alle de undersøgelser du åbenbart kender der viser dette.

Hvis vi så endelig skal kigge på det billede i starten af tråden, nu hvor du selv tager det frem, og så ganske rigtigt påpeger, det er det tråden handler om:

Så er det ikke en kæmpe bodybuilder, der ses på billedet, han er ganske rigtig stor. Men billedet er taget med det lys, og ordentlig fotografering. Med den rigtige stylist, så kan mange ting komme til at se perfekt ud. Kroppen er uden tvivl et resultat af hårdt arbejde, men opnåeligt for de fleste. Jeg skal ikke kunne sige om manden er clean, det er han nok ikke, men at det sku være et argument for ikke at kunne opnå hans form, :nonono:

Nej, i sammenligning med Coleman, Cutler osv er han ikke en kæmpe BB'er, men stor er han sgu'.

At en fysik er opnået med krudt er i sig selv naturligvis ikke noget argument imod at det kan lade sig gøre clean, men når vi nu ser på hans stats virker det bund naivt at mene hvem som helst kan nå dertil clean.

Derfor til topic starter. Det er IKKE umuligt at få sådan en krop, men det kræver som så mange andre krops idealer; Træning, og en solid kost. Ikke nok med det, så er der også det genetiske spørgsmål; Din krop vil med garanti ikke forme sig præcis som hans. Jeg kan ikke sige hvor stor han er, og hvilke mål hans krop har, men noget lignende hans, kan du godt opnå clean. Men har du den selvdisciplin det kræver?

Her siger du jo selv det slet ikke er sikkert han kan pga genetiske begrænsninger.

Du kan nå rigtig langt på 5 år, ingen tvivl om det. Jeg synes da selv jeg er nået en pænt stykke på 4, selvom der har været op og nedture. Derfra er der stadig langt til at ligne Bill på et godt stykke over 100kg med semi-synlig sixpack.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Bill goldbergs far er læge, eller tidligere læge, og goldberg har derfor sandsynligvis haft en god rådgiver med hensyn til kosttilskud og lignende. Personlig tror jeg ikke Bill "har brugt koder" Manden har desuden selv sagt at han tager alt det hans far siger er sikkert at tage, men ikke steroider. Goldberg er sikkert bare en "one in a million" atlet og sådanne gains i styrke og størrelse er vel ikke helt utænkelige hvis han har trænet siden han var teenager, Dvs 25 år! udover vægttræning har football også bidraget til hans styrke. + wrestling giver også en del styrke

for et par uger siden så jeg bills træningsprogram på nettet (sikkert fake, but still) der var ikke noget magisk over det. alm. bænkpres, curls og dødløft osv.

har også fundet et par billeder af ham der træner. der udfører han hammer curls, dumbbell presses, barbell shrugs og dumbbell shrugs.

Håber stadig jeg har sådan nogle traps og delts om 20 år, jeg poster pics hvis det lykkes... lol

Link to comment
Share on other sites

da jeg startede med at træne vejede jeg 48kg (jeg er spinkel og lav), jeg trænde en del, læste endnu mere, og prøvede at spise 30-40g protein hver ca. 3 time enten et stort måltid, eller et mindre måltid + shake, og altid en kæmpe shake lige efter træning. Jeg vejede 72 kg to år efter og havde stadig 6pak og var ikke blevet højere og har aldrig rørt hormoner...

Bulk i 4 år og så cut... så det er helt muligt, æde hver 3. time, 4 g. protein pr. kg. kropsvægt og så noget hst så kommer det...

I øvigt er ham på billedet en tøssedreng i forehold til ronnie coleman eller dorian yates og de tunge drenge :tongue: ...

Link to comment
Share on other sites

da jeg startede med at træne vejede jeg 48kg (jeg er spinkel og lav), jeg trænde en del, læste endnu mere, og prøvede at spise 30-40g protein hver ca. 3 time enten et stort måltid, eller et mindre måltid + shake, og altid en kæmpe shake lige efter træning. Jeg vejede 72 kg to år efter og havde stadig 6pak og var ikke blevet højere og har aldrig rørt hormoner...

Bulk i 4 år og så cut... så det er helt muligt, æde hver 3. time, 4 g. protein pr. kg. kropsvægt og så noget hst så kommer det...

I øvigt er ham på billedet en tøssedreng i forehold til ronnie coleman eller dorian yates og de tunge drenge :tongue: ...

det var da det mest mærkelige svar jeg længe har set :blink:

hvis du vejede 72 lg, tror jeg aldrig nogensinde der er nogen der vil anklage dig for at tage hormoner :tongue:

jeg tror ikke vores ven er på jagt efter din magiske opskrift med 4g. prot. pr. kilo, hst osv. - men mere om det er muligt.. og det har han fået en masse delte meninger om.

Om Goldberg er knap så stor når han sammenlignes med profesionelle bodybuildere er lidt malplaceret.. ligesom resten af dine svar :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg vejede 72 kg to år efter og havde stadig 6pak og var ikke blevet højere og har aldrig rørt hormoner...

Du er godt klar over at Bill goldbergs kropsvægt ligger på omkring de 125-130kg ik også?

Fatter ik du hiver dig selv frem som eksempel, du vejer omkring det halve af hvad han vejer.

Bulk i 4 år og så cut... så det er helt muligt, æde hver 3. time, 4 g. protein pr. kg. kropsvægt og så noget hst så kommer det...

Ja og lad vær med at køre til failure, kcal overskudet skal være på 500kcal, læs jørgen storm artiklerne, hold dig fra smith stativet blah blah

Link to comment
Share on other sites

det var da det mest mærkelige svar jeg længe har set :blink:

hvis du vejede 72 lg, tror jeg aldrig nogensinde der er nogen der vil anklage dig for at tage hormoner :tongue:

jeg tror ikke vores ven er på jagt efter din magiske opskrift med 4g. prot. pr. kilo, hst osv. - men mere om det er muligt.. og det har han fået en masse delte meninger om.

Om Goldberg er knap så stor når han sammenlignes med profesionelle bodybuildere er lidt malplaceret.. ligesom resten af dine svar :)

Hold da op! Han er da en "tøsedreng", hvis man kan opnå Colemans form clean. Topic-starteren skriver jo i det første indlæg "Uden steroider selvfølgelig", så Coleman må da være clean :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

fair nok lidt (ret) underligt svar, jeg så slet ikke tråden var så lang, ville bare opmuntre ham til at blive ved med at træne, alle har startet et sted, og han kan godt komme til at se sådan ud(måske ikke lige udseende og højde) hvis han bliver ved med at træne, han kan da blive større..

"hvis du vejede 72 lg, tror jeg aldrig nogensinde der er nogen der vil anklage dig for at tage hormoner"

det blev jeg faktisk, jeg tog ca. 10kg på de første 7 mdr. jeg trænede...

"jeg tror ikke vores ven er på jagt efter din magiske opskrift med 4g. prot. pr. kilo, hst osv. - men mere om det er muligt.. og det har han fået en masse delte meninger om."

ville bare hjælpe lidt i den rigtige retning, der er nok mange artikler som giver meget bedre råd, men 4 g. prot. pr. kg. kropsmasse om dagen + alt det mad man ellers kan få ned, må man da få lidt muller af hvis man også træner for vækst ved siden af... ps. hvor kan jeg finde de artiler om kost?

"Om Goldberg er knap så stor når han sammenlignes med profesionelle bodybuildere er lidt malplaceret.. ligesom resten af dine svar :)"

det var bare for at drille lidt sorry.. ps. hvilke andre svar?

"Du er godt klar over at Bill goldbergs kropsvægt ligger på omkring de 125-130kg ik også?

Fatter ik du hiver dig selv frem som eksempel, du vejer omkring det halve af hvad han vejer."

ja jeg er godt klar over at han er et stort menneske, og jeg er en mide ved siden af, men grunden til at jeg bruger mig selv, er for ikke at starte med 'jeg kender/har hørt om en som(blev he-man på 2 dage)...' 24kg gain på 2 år er måske ikke meget, men det var halvdelen af hvad jeg vejede da jeg begyndte...

udover det så ER coleman CLEAN!!! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

fair nok lidt (ret) underligt svar, jeg så slet ikke tråden var så lang, ville bare opmuntre ham til at blive ved med at træne, alle har startet et sted, og han kan godt komme til at se sådan ud(måske ikke lige udseende og højde) hvis han bliver ved med at træne, han kan da blive større..

"hvis du vejede 72 lg, tror jeg aldrig nogensinde der er nogen der vil anklage dig for at tage hormoner"

det blev jeg faktisk, jeg tog ca. 10kg på de første 7 mdr. jeg trænede...

"jeg tror ikke vores ven er på jagt efter din magiske opskrift med 4g. prot. pr. kilo, hst osv. - men mere om det er muligt.. og det har han fået en masse delte meninger om."

ville bare hjælpe lidt i den rigtige retning, der er nok mange artikler som giver meget bedre råd, men 4 g. prot. pr. kg. kropsmasse om dagen + alt det mad man ellers kan få ned, må man da få lidt muller af hvis man også træner for vækst ved siden af... ps. hvor kan jeg finde de artiler om kost?

"Om Goldberg er knap så stor når han sammenlignes med profesionelle bodybuildere er lidt malplaceret.. ligesom resten af dine svar :)"

det var bare for at drille lidt sorry.. ps. hvilke andre svar?

"Du er godt klar over at Bill goldbergs kropsvægt ligger på omkring de 125-130kg ik også?

Fatter ik du hiver dig selv frem som eksempel, du vejer omkring det halve af hvad han vejer."

ja jeg er godt klar over at han er et stort menneske, og jeg er en mide ved siden af, men grunden til at jeg bruger mig selv, er for ikke at starte med 'jeg kender/har hørt om en som(blev he-man på 2 dage)...' 24kg gain på 2 år er måske ikke meget, men det var halvdelen af hvad jeg vejede da jeg begyndte...

udover det så ER coleman CLEAN!!! :innocent:

det var nu ikke for at skælde dig ud :smile:

syntes bare dit svar var elendigt :tongue:

trådstarterens spørgsmål lyder, om det er muligt at få samme fysik som Goldberg på 2 år. Det kan vi så svare ja og nej til i en uendelighed, og drage eksempler fra vores center osv. på bane. Hvis vi derimod skal gøre det lidt sagligt er vi nødt til at have en mere videnskabelig indgangsvinkel. Og så vidt jeg ved/har læst har det aldrig nogensinde været muligt at øge sin kropsvægt med 100% ren muskel, og samtidig smide en del af hvalpefedtet, som jeg kan se at bbrulez mangler, hvis goldberg er målet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

det er bare mig jeg har svaret uden at læse ordenligt, samtidig med at jeg var lidt i møgunge humør, og det skal jeg bare lade vær med. At tage 100% kropsmasse på på 2 år, ser jeg som en total umulighed (måske på hormoner, men tvivler stadig)...

Jeg har også læst hele tråden nu, med mit eget svar i, og ja temmelig dumt svar, i har været helt flinke med jeres svar..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share