Hvordan kan jeg se sådan ud


BBRulez
 Share

Recommended Posts

Hvor høj er du BBRulez?

For Goldberg er jo 130kg fordelt på 193cm.

Hvis nu du er 180 eller endnu mindre vil det være meget meget svært at opnå noget bare i nærheden af goldbergs vægt, men hans 'massivitet' vil da klart være mulig at opnå igennem en årrække.

Helt enig. Hvis du går efter de 130 kg, får du det nok svært. Men størrelsen burde være mulig, hvis man er dedikeret nok. Ikke inden for 2 år, men nu er Goldberg jo også en del ældre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ham Goldberg har da en fin fysik, men jeg synes nu heller ikke at det er fuldstændigt urealistisk at træne sig til det look inden for et halvt årtis tid med god træning og kost. Klø på med træning, mad og læs for Guds skyld en masse om emnerne. :bigsmile:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Ham Goldberg har da en fin fysik, men jeg synes nu heller ikke at det er fuldstændigt urealistisk at træne sig til det look inden for et halvt årtis tid med god træning og kost. Klø på med træning, mad og læs for Guds skyld en masse om emnerne. :bigsmile:

Rommel

vil gætte på der kan forekomme ironi i ovenstående indlæg :laugh:

angående højden så har jeg søgt lidt, men kunne ikke finde noget jeg havde bare en fornemmelse af at have læst han var 175, men det står der ikke beskrevet i tråden så det var bare en illution jeg fik bygget op. men når man ser billederne vil jeg tro de 175 holder nogenlunde stik måske minus et par cm...

vil tro bbrulez er den bedst kvalificerede til at svare på spørgsmålet :D

Edited by apprenti
Link to comment
Share on other sites

vil gætte på der kan forekomme ironi i ovenstående indlæg :laugh:

angående højden så har jeg søgt lidt, men kunne ikke finde noget jeg havde bare en fornemmelse af at have læst han var 175, men det står der ikke beskrevet i tråden så det var bare en illution jeg fik bygget op. men når man ser billederne vil jeg tro de 175 holder nogenlunde stik måske minus et par cm...

vil tro bbrulez er den bedst kvalificerede til at svare på spørgsmålet :D

Du har faktisk 100% ret :p jeg er faktisk lige præcis 175 cm høj :D

Link to comment
Share on other sites

Ham Goldberg har da en fin fysik, men jeg synes nu heller ikke at det er fuldstændigt urealistisk at træne sig til det look inden for et halvt årtis tid med god træning og kost. Klø på med træning, mad og læs for Guds skyld en masse om emnerne. :bigsmile:

Rommel

Ja jeg håber sku at det sker ! :) er jo også wrestler ligesom goldberg så det ik så godt hvis man bare er fuldkommen ude af form :s

Link to comment
Share on other sites

vil gætte på der kan forekomme ironi i ovenstående indlæg :laugh:

angående højden så har jeg søgt lidt, men kunne ikke finde noget jeg havde bare en fornemmelse af at have læst han var 175, men det står der ikke beskrevet i tråden så det var bare en illution jeg fik bygget op. men når man ser billederne vil jeg tro de 175 holder nogenlunde stik måske minus et par cm...

vil tro bbrulez er den bedst kvalificerede til at svare på spørgsmålet :D

Bemærk at Rommel skrev et halvt årtis tid og ikke et halvt års tid :wink: og så er det knapt så umuligt :wink:

Er det i øvrigt sikkert at vægten på 285pound passer, specielt på det første billede ser han ikke så stor ud endda.

Link to comment
Share on other sites

Bemærk at Rommel skrev et halvt årtis tid og ikke et halvt års tid :wink: og så er det knapt så umuligt :wink:

Er det i øvrigt sikkert at vægten på 285pound passer, specielt på det første billede ser han ikke så stor ud endda.

Statistics

Ring name(s) Bill Gold,

Bill Goldberg,

Goldberg

Height 6 ft 4 in (193 cm)

Weight 285 lb (129 kg)

det passer

Link to comment
Share on other sites

Er det i øvrigt sikkert at vægten på 285pound passer, specielt på det første billede ser han ikke så stor ud endda.

Altså... så længe han er 193cm så synes jeg 130kg ser meget passende ud. Jeg vejer selv 96kg og jeg ligner (er) en fucking tynd ål i forhold til Goldberg. Jeg kunne sagtens smide 30kg mere på og så ville jeg sikkert ikke virke lige så massiv.

Link to comment
Share on other sites

Statistics

Ring name(s) Bill Gold,

Bill Goldberg,

Goldberg

Height 6 ft 4 in (193 cm)

Weight 285 lb (129 kg)

det passer

Du har desværre ikke rigtig bevist noget ud fra dét der, da det nok sker ganske ofte, at viljen er rigtig god, når vægten skal opgives ;) Sådan har jeg i hvert fald hørt, det er ved mange bodybuildere - det skal jo lyde vildt!

Altså jeg tror ærligt talt ikke, du skal sætte næsen op efter et look som goldbergs efter to år dit udgangspunkt taget i betragtning. Hvorfor ikke holde det mere jordnært? Det kan jo være rigtig long-term i stedet? Det er altså også bedre at have mål, man har en reel chance for at nå og måske endda overgå - det' godt for motivationen! ;)

Link to comment
Share on other sites

Helt rigtigt!

Jeg læste en artikel om Dave Batista på et tidspunkt. Han bliver præsenteret som vejende 318 lbs. (Det svarer til 144 kg!)

I interviewet fortæller han selv at han vejer mellem 270 og 280 lbs. Han er højere end Goldberg og også en del større, så Goldberg vejer vel omkring 264 lbs. (Et mere eller mindre kvalificeret gæt!)

Det er lidt mere end jeg vejer. Jeg har rigtigt gode gener for at vokse, men hvis jeg cuttede til 10% bf, så ville nålen sandsynligvis ryge under 100 kg! ( Det er et gæt, da jeg ikke kender min fedtprocent!) Men jeg er så også kun 180 cm høj!

Men jeg kan ikke sige andet end: træn! Det er i orden at have nogle idealer at træne efter. Men hvis du skal have fysik som GOLDBERG, så skal nu nok lave shrugs fra nu af og til den dag du dør for at opnå den der nakke! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Min pointe med vægten var som JensLyn og Shotput skriver. Det er før hørt, at folk overdriver vægten indenfor feks Wrestling for at virke vildere. Ud fra billedet ville jeg nærmere gætte på, at han vejede 110-115kg.

Men det giver selvfølgelig ingen mening at sammenligne vægten, hvis han er 18cm højere en BB rulez, så kan du jo roligt trække 20kg fra Goldbergs vægt.

Link to comment
Share on other sites

Bemærk at Rommel skrev et halvt årtis tid og ikke et halvt års tid :wink: og så er det knapt så umuligt :wink:

Er det i øvrigt sikkert at vægten på 285pound passer, specielt på det første billede ser han ikke så stor ud endda.

det kunne være jeg skulle læse hvad folk skriver :blush:

men selvom han "kun" skal veje 100kg har jeg lidt svært ved at se hvordan han skal kunne nå det inden for fem år - det er realistisk men det stiller et krav om gode gener, og selvom hans far er tidligere løfter og moderen motionere betyder det jo ikke gode gener...

- men der er jo kun en måde at finde ud af det: æd løs(af den rigtige mad) og træn dedikeret!

ps. angående goldbergs nakke mener jeg personligt det er langt fra kønt! men vi er selvfølgelig alle forskellige...

Link to comment
Share on other sites

Det kan da godt lade sig gøre at gå fra 66 kg, til 100 kg på 5 år.. Hvis man får lidt styr på kosten og træner ordentligt + at generne er nogenlunde iorden.. Så syntes jeg bestemt ikke det er urealistisk, men som sagt der er en del parametre der skal styr på før man lige får serveret 34 kg pænt look fordelt jævnt over hele kroppen, uden at blive feeee :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det kan da godt lade sig gøre at gå fra 66 kg, til 100 kg på 5 år.. Hvis man får lidt styr på kosten og træner ordentligt + at generne er nogenlunde iorden.. Så syntes jeg bestemt ikke det er urealistisk, men som sagt der er en del parametre der skal styr på før man lige får serveret 34 kg pænt look fordelt jævnt over hele kroppen, uden at blive feeee :smile:

Over 6 kg om året over 5 år ?! nej jeg tror det er en myte at man bare skal træne længe og hårdt nok... der skal andre midler i brug til sådanne mål.

Link to comment
Share on other sites

Det kan da godt lade sig gøre at gå fra 66 kg, til 100 kg på 5 år.. Hvis man får lidt styr på kosten og træner ordentligt + at generne er nogenlunde iorden.. Så syntes jeg bestemt ikke det er urealistisk, men som sagt der er en del parametre der skal styr på før man lige får serveret 34 kg pænt look fordelt jævnt over hele kroppen, uden at blive feeee :smile:

:laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Over 6 kg om året over 5 år ?! nej jeg tror det er en myte at man bare skal træne længe og hårdt nok... der skal andre midler i brug til sådanne mål.

Det tror jeg nu ikke, nu snakker vi jo heller ikke ren maaa.. Men en fornuftig fordeling...

:laugh: :4thumbup:

Stickboy :pumpin: Begynd dog at løfte nogle vægte istedet for at have så ondt i røven....

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg nu ikke, nu snakker vi jo heller ikke ren maaa.. Men en fornuftig fordeling...

Stickboy :pumpin: Begynd dog at løfte nogle vægte istedet for at have så ondt i røven....

Kraadthoof nu ved jeg godt du ikke er det hurtigste dyr i skoven men det er tragikomisk at en dobbeltmoralsk kråådtdreng fortæller hvad der kan lade sig gøre og ikke gøre clean... det er simpelthen for morsomt... men jeg er ikke længere harm over dig... jeg har inderligt ondt af dig... medlidenhed er det eneste du får herfra :4winkkiss:

Og du er vist den eneste af os 2 der bogstavelig talt har ondt i røven

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

Om Granhof har krådtet eller ej har vel intet at gøre med hans udtalelser om hvad, der kan og ikke kan lade sig gøre krudtfri.

Hvis Granhof har krådtet den er han lagt fra den eneste på MOL. At man har krådtet den betyder vel ikke at ens viden om træning ikke bør formidles.

(desuden er diskussionen og Granhoff's krådt/ikke-krådt forbrug vel efterhånden nået til det stadie, hvor MOL'erne har besluttet sig for om de tror på det ene eller andet, og der er derfor ingen grund til at bringe den op igen medmindre der er nyt i sagen)

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Om Granhof har krådtet eller ej har vel intet at gøre med hans udtalelser om hvad, der kan og ikke kan lade sig gøre krudtfri.

Hvis Granhof har krådtet den er han lagt fra den eneste på MOL. At man har krådtet den betyder vel ikke at ens viden om træning ikke bør formidles.

(desuden er diskussionen og Granhoff's krådt/ikke-krådt forbrug vel efterhånden nået til det stadie, hvor MOL'erne har besluttet sig for om de tror på det ene eller andet, og der er derfor ingen grund til at bringe den op igen medmindre der er nyt i sagen)

Der er vi 2 så ikke enige og det er jo fair nok... man kan da godt være ekstrem overvægtig og rådgive omkring vægttab men i sidste ende klinger det hult... at han stort set er den eneste tråd i denne der mener noget andet end de andre debattører og med hans misbrug in mente så kan man jo ikke tage manden seriøst

Mht det sidste så mener jeg også den ged er barberet... men i og med manden der har spurgt om råd er ny på mol skal han have mulighed for at kende kraadthofs baggrund og derfra analysere sig frem til om validiteten er intakt... udover det så er der jo nok en god forklaring på at han ikke stiller op i år alligevel

Edited by TLunau
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share