De fysiske prøver til La policia


Pedro_smoke
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja han spurgte 2 af pigerne som havde kærester i politiet i forvejen...

men sådan er det...Det var et meget hårdt slag at få efter så langt tid efter hård arbejde :crazy:

Lige over.. Jeg glæder mig også helt vildt. Det bliver godt nok spændende :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har ikke fundet en lejlighed endnu...bliver snart lidt presset...!!! Nogen som vil bytte hold - 1. dec. med 1. aug.? Ej, ved godt I ikke har fået svar endnu mht. ansættelse 1. dec. :cool:

Hvordan fik I fingrene i den lejlighed i Valby :wink: ??

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke fundet en lejlighed endnu...bliver snart lidt presset...!!! Nogen som vil bytte hold - 1. dec. med 1. aug.? Ej, ved godt I ikke har fået svar endnu mht. ansættelse 1. dec. :cool:

Hvordan fik I fingrene i den lejlighed i Valby :wink: ??

Min roomie som skal tilbage på PGIII her til august, havde sat et opslag op på politiskolen om, vi søgte en lejlighed, og så var der en fra politiets rejsehold som så det på skolen. Han havde en ledig lejlighed pr 1 august, så den fik vi :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

De næste par år vil der højst sandsynligt blive brug for endnu flere ansøgere, store årgange går på pension og små årgange søger ind. Så med mindre at interessen stiger voldsomt her det næste stykke tid så burde der vel være en teoretisk større chance for mig, dig og alle i andre om at komme ind :)

Bare på en lille station(grenaa) hvor min far er stopper 5-6 betjente indenfor de næste 2 år, og tror det er generelt for hele landet.

Hvordan ligger gennemsnittet egentlig for løb? Jeg løber selv rimelig hurtigt, 9-9:20. Men får nok mere problemer med bænkpres og styrke, men det skal jo bare trænes ;) !

Link to comment
Share on other sites

De næste par år vil der højst sandsynligt blive brug for endnu flere ansøgere, store årgange går på pension og små årgange søger ind. Så med mindre at interessen stiger voldsomt her det næste stykke tid så burde der vel være en teoretisk større chance for mig, dig og alle i andre om at komme ind :)

Bare på en lille station(grenaa) hvor min far er stopper 5-6 betjente indenfor de næste 2 år, og tror det er generelt for hele landet.

Hvordan ligger gennemsnittet egentlig for løb? Jeg løber selv rimelig hurtigt, 9-9:20. Men får nok mere problemer med bænkpres og styrke, men det skal jo bare trænes ;) !

Husk at tage højde for, at opvarmningen er HÅRD... Og når man når til løb som typisk ligger sidst i prøven, er man godt udbrændt og træt. Hvis du kan løbe den på 9 til prøven får du et 4 tal, hvilket er supergodt.-

Mht styrkeøvelserne, er det som du også selv skriver noget der skal trænes til. Rigtig god fornøjelse..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
synes ikke opvarmingen var så hård mest fordi man giver sig 200% pga man vil sit bedste. Men man skal passe på ikke at give sig for meget da man skal ud og løbe en god omgang...med ekstra adrealin!!

:crazy:

Hvad fik du i karakter ?

Link to comment
Share on other sites

de er måske ved at opdatere siden...

hvad fik du i dine prøver HAV? :nonono:

Her er mine karakter, de var langt tilbage i tråden, sorry :wink:

De skriftlige prøver:

Matematik: 10

Diktat: Havde 3 fejl, så mener jeg fik 8 eller 9

Referat: 8

Alm viden: 14 ud af 20 rigtige

Fysiske prøver:

Bænkpress 4

Resten af øvelserne 3

Samlet karakter 3

Holdopgave:

Alle punkterne fik jeg 4

Samlet karakter 4

Kommisionen:

Samlet karakter 3

Jeg blev erklæret egenet 14 dage efter jeg havde været til den afsluttende samtale, og fik brev om jeg var blevet ansat 4 måneder senere. Starter på politiskolen her den 1/8-2006.-

Link to comment
Share on other sites

Nogle der ved hvorfor www.politielev.dk ikke virker mere ??? Den var ellers fuld af gode informationer.

På et tidspunkt stod der på hjemmesiden, at de ikke længere ville administrere den, da det var ved at være et stykke tid siden de selv havde været gennem "prøvefoløbet".

Du kan dog stadig "snyde" dig til teksten - i hvert fald. Gå ind på Google.dk og søg på politielev. I stedet for at trykke på "hovedlinket" trykker du lidt længere nede på "cached".

Der kommer lige en rettelse til ovenstående:

Det er vist lavet lidt om - men kan stadig lade sig gøre. Gå ind i google.dk og søg på "politielev praktisk" og tryk på andet link lidt længere nede "flere resultater". Herefter kan du trykke på cached på de sider du vil se - det er vel mest praktisk-siden du er interesseret i.

Hilsen

Brian

Edited by bhsand
Link to comment
Share on other sites

Du skal bare lade være med at trykke på den dropdown menu der kommer, og bare trykke direkte på linket "praktisk". Så kommer du ind på den rigtige side-.

Det forstår jeg ikke helt :blink: Hvad er en dropdown menu ? Sorry, men du er nok nød til at skære det ud i pap :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det forstår jeg ikke helt :blink: Hvad er en dropdown menu ? Sorry, men du er nok nød til at skære det ud i pap :bigsmile:

Det er når du holder musen hen over de links i toppen kommer der en lille menu ned. De punkter der kommer frem kan du ikke trykke på. Du skal bare trykke på selve linket.

Og hvis du skal have informationer om PG forløbene skal du kopiere adressen fra politielev.dk ind efter archive.org's adresse. Kan du følge?

Link to comment
Share on other sites

Det er når du holder musen hen over de links i toppen kommer der en lille menu ned. De punkter der kommer frem kan du ikke trykke på. Du skal bare trykke på selve linket.

Og hvis du skal have informationer om PG forløbene skal du kopiere adressen fra politielev.dk ind efter archive.org's adresse. Kan du følge?

Jeps, takker. Men fik det sendt i en pm. Ellers mange tak for din hjælp. Bliver spændende at læse :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så er det ved at være min tur til den fysiske prøve.

Jeg har fået et brev fra politiet, men det er godt nok ikke særlig informativt. - Så er det jo godt der er så mange flike mennesker som sidder inde med viden i dette forum.

Jeg har tænkt på om der er omklædningsrum og bad (jeg skal til prøve i kbh).

Kan man fylde vand på flaske derinde? og kan man gå ud og fylde op under prøven?

Hvad med pulsur - er det ok at medbringe til løbeturen?

På forhånd tak.

Hilsen

Brian

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share