De fysiske prøver til La policia


Pedro_smoke
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tag det køligt...Verden går ikke under hvis vi ikke kommer ind :wink: Har du/I nogle B planer?

Rommel

Jeg har fundet mig et arbejde, men det er ikke rigtig en bevægelse fremad i mit liv hvis jeg skal arbejde et år. Så hopper jeg nok tilbage til læreruddannelsen.

Det mest irriterende er jo al den tid og energi man bruger på det.

Edited by Debil Emil
Link to comment
Share on other sites

Jeg har fundet mig et arbejde, men det er ikke rigtig en bevægelse fremad i mit liv hvis jeg skal arbejde et år. Så hopper jeg nok tilbage til læreruddannelsen.

Det mest irriterende er jo al den tid og energi man bruger på det.

Hey, læser du du PT eller har du taget orlov ? Jeg læste selv på lærersem.

Link to comment
Share on other sites

Hey, læser du du PT eller har du taget orlov ? Jeg læste selv på lærersem.

Jeg har taget orlov dette år. Gik ude på KDAS i skovlunde. Ikke noget imponerende sted må man sige, lavede sådan cirka ingenting.

Når jeg sagde jeg søgte ind i politiet fik jeg ofte den bemærkning at det var da et kæmpe spring fra lærersem, hvilket jeg faktisk ikke synes det er. Den har du sikkert også fået :smile:

Hvor læste du?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har taget orlov dette år. Gik ude på KDAS i skovlunde. Ikke noget imponerende sted må man sige, lavede sådan cirka ingenting.

Når jeg sagde jeg søgte ind i politiet fik jeg ofte den bemærkning at det var da et kæmpe spring fra lærersem, hvilket jeg faktisk ikke synes det er. Den har du sikkert også fået :smile:

Hvor læste du?

Hey. Jeg gik inde ved Zahles, og ja, studiemæssigt var det ikke den mest stressende affære i mit liv. Jeg havde sprogfagene tysk, fransk og eng samt dansk og idræt. Personligt var jeg temmlig skuffet over det niveauet generelt i de danske 9. og 10.klasser og så syntes jeg bare heller ikke lige det var sagen.

Ang. springet: læreren og politibetjenten er jo begge socialarbejdere - den ene har bare en piatol, ikke?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

For fisan da! Jeg talte med én fra personale afd. så sent som igår.

De havde stadig ikke fået at vide, hvor mange de måtte antage til dec.

Det lader tilsyneladende til, at de allerede har en bunke med ca. 150 klar til ansættelse. Dertil skulle så komme

bunken at "mindre" egnede. Dvs. ansøgere med 2 -og 3 taller. Om det så også betyder os som lægger over fra

august, er jeg ikke helt klar over. Men sikkert.

Vi må bare håbe de får grønt lys til at tage imod 195, som mange er inde på! :)

Link to comment
Share on other sites

For fisan da! Jeg talte med én fra personale afd. så sent som igår.

De havde stadig ikke fået at vide, hvor mange de måtte antage til dec.

Det lader tilsyneladende til, at de allerede har en bunke med ca. 150 klar til ansættelse. Dertil skulle så komme

bunken at "mindre" egnede. Dvs. ansøgere med 2 -og 3 taller. Om det så også betyder os som lægger over fra

august, er jeg ikke helt klar over. Men sikkert.

Vi må bare håbe de får grønt lys til at tage imod 195, som mange er inde på! :)

Decemberholdet bliver vist rigtigt stort i år, har jeg hørt en lille fugl synge om :wink:

Men alle må væbne sig med tålmodighed. Efter som den nye reform ikke er på plads, tager tingene tid. Selv os på PGI ved ikke engang, hvor vi skal hen på PGII til marts. Det er en pine uden lige..

Link to comment
Share on other sites

Decemberholdet bliver vist rigtigt stort i år, har jeg hørt en lille fugl synge om :wink:

Men alle må væbne sig med tålmodighed. Efter som den nye reform ikke er på plads, tager tingene tid. Selv os på PGI ved ikke engang, hvor vi skal hen på PGII til marts. Det er en pine uden lige..

Ja, politireform mig her og kommunalreform mig der. Undskyldningerne er mange. Men mon de kan finde på at udsætte den oprindelige deadline på folk der venter på svar ? Jeg synes ihvertfald det er lige lovligt sent at melde ud så her 4 dage før.

Og hvad er det med PG2 ? Ved I ikke, hvor I skal i praktik og med andre ord hvor I kommer til at gøre tjeneste i sikkert mange år, endnu ?!

Link to comment
Share on other sites

Ja, politireform mig her og kommunalreform mig der. Undskyldningerne er mange. Men mon de kan finde på at udsætte den oprindelige deadline på folk der venter på svar ? Jeg synes ihvertfald det er lige lovligt sent at melde ud så her 4 dage før.

Og hvad er det med PG2 ? Ved I ikke, hvor I skal i praktik og med andre ord hvor I kommer til at gøre tjeneste i sikkert mange år, endnu ?!

Vi har desværre ikke fået noget at vide endnu, hvilket er dybt frustrende. Men igen, der er ikke andet for end at væbne sig med tålmodighed. Hørte at de sidste der blev ansat til augustholdet fik det at vide 14 dage før de skulle starte..

Link to comment
Share on other sites

Vi har desværre ikke fået noget at vide endnu, hvilket er dybt frustrende. Men igen, der er ikke andet for end at væbne sig med tålmodighed. Hørte at de sidste der blev ansat til augustholdet fik det at vide 14 dage før de skulle starte..

14 dage før ?! Troede alle fik det at vide på en gang. Det må da have været nogle få par stykker. Jeg ved fandme ikke hvad jeg gør, hvis jeg skulle vente yderligere 2 måneder.

Kan godt forstå, det er frustrende ikke at få at vide mht PG2. Hvor bor du henne og hvad er dine prioriteter ?

Link to comment
Share on other sites

14 dage før ?! Troede alle fik det at vide på en gang. Det må da have været nogle få par stykker. Jeg ved fandme ikke hvad jeg gør, hvis jeg skulle vente yderligere 2 måneder.

Kan godt forstå, det er frustrende ikke at få at vide mht PG2. Hvor bor du henne og hvad er dine prioriteter ?

Jeg har fast bopæl i Aalborg, men bor pt i København SV ( på skole ).

Jeg har søgt følgende:

Nordjyllands politi

Østjyllands politi

Midt-og vestjyllanlds politi

Bliver rigtig spændende. Håber så meget på Aalborg :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fast bopæl i Aalborg, men bor pt i København SV ( på skole ).

Jeg har søgt følgende:

Nordjyllands politi

Østjyllands politi

Midt-og vestjyllanlds politi

Bliver rigtig spændende. Håber så meget på Aalborg :4thumbup:

Ok. Aalborg er også en fin by. Stort set hele min egen familie kommer også fra nordjylland. Sikkert også ham Jan der.

Selv bor jeg i Kbh NV, så mine prioriteter er jo relativt nærliggende. Jeg satser dog lidt på Bellahøj frem for Hillerød eller Glostrup. Hehe, PT satser jeg dog bare på at komme ind, så jeg kan få dine luksusproblemer. HE HE.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Aalborg er også en fin by. Stort set hele min egen familie kommer også fra nordjylland. Sikkert også ham Jan der.

Selv bor jeg i Kbh NV, så mine prioriteter er jo relativt nærliggende. Jeg satser dog lidt på Bellahøj frem for Hillerød eller Glostrup. Hehe, PT satser jeg dog bare på at komme ind, så jeg kan få dine luksusproblemer. HE HE.

Hehe, ja det kan man godt kalde det. Men det er alfa-omega at jeg kommer til jylland på PGII og for den sags skyld også efter beredskabet.. Så det er lige så vigtigt som jeg kom ind !! Har ingen forbindelser eller familie her i København, så vil MEGET gerne hjem igen. Har en ejerlejlighed i Aalborg, samt min kæreste der, så håber det bedste !

Link to comment
Share on other sites

Vil det sige vi IKKE får svar her i løbet af ugen som de har lovet?? Det er fandme langt ude.

Det kan jeg ikke svare på. Ved bare at de pt er meget presset hos personaleafdelingen. Men håber da at i får svar som lovet. Held og lykke til alle herinde der har søgt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share