De fysiske prøver til La policia


Pedro_smoke
 Share

Recommended Posts

Jeg venter også svar til september. Blev færdig med prøverne i slutningen af maj. Er der nogen som har hørt nærmere om en specifik dato? Ved bare at dem der startede til august fik svar omkring d. 20 maj. Så mon ikke vi også vil få svar omkring den 20. september:) Vi er vidst efterhånden ved at være mange om budet, så vi må håbe de har pladser nok til os alle:)

Sidst jeg snakkede med dem var igår. Manden, jeg talte med, nævnte at vi ville blive nærmere underrettet i slutningen af sept.

De håbede på at kunne ansætte omkring 160. Han mente desværre, at der med stor sandsynlighed ville være en kvote igen til december. For mange om budet.

Jeg har hørt andre rygter om, at de er oppe på en 120 stykker, som allerede nu er fundet egnede. Men igen, det er bare rygter.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sidst jeg snakkede med dem var igår. Manden, jeg talte med, nævnte at vi ville blive nærmere underrettet i slutningen af sept.

De håbede på at kunne ansætte omkring 160. Han mente desværre, at der med stor sandsynlighed ville være en kvote igen til december. For mange om budet.

Jeg har hørt andre rygter om, at de er oppe på en 120 stykker, som allerede nu er fundet egnede. Men igen, det er bare rygter.

Fundet egnet, eller besluttet at blive ansat? Jeg tvivler stærkt på at de der bliver erklæret egnet nu kommer med i puljen. Tror simpelthen puljen er for stor i forvejen.

Link to comment
Share on other sites

Fundet egnet, eller besluttet at blive ansat? Jeg tvivler stærkt på at de der bliver erklæret egnet nu kommer med i puljen. Tror simpelthen puljen er for stor i forvejen.

Tja, jeg er ihvertfald selv blandt de 40 - 50, der ligger over fra augustpuljen. Siden da er der nu gået 3 måneder. Så det kommer vel an på hvor mange egnede de støver op på en måneds tid og så gange det op.

Selv siger de, at det varrierer meget fra måned til måned, hvor mange de erlærer egnet til jobbet.

Link to comment
Share on other sites

Fordi man har bestået prøverne, er det ikke ens betydning med, at man kommer ind på næste hold. Hvis en fra et senere hold er bedre egnet jf. karakterer, så kommer han/hun foran i køen, ligegodt, at han/hun er blevet færdig med prøverne senere.

De har mere eller mindre en stor bunke, hvor dem med de bedre karakterer bliver smidt oveni, og dermed kommer foran i køen. Det har intet at gøre med, hvornår folk færdiggør prøverne.

Edited by Monty80
Link to comment
Share on other sites

Fordi man har bestået prøverne, er det ikke ens betydning med, at man kommer ind på næste hold. Hvis en fra et senere hold er bedre egnet jf. karakterer, så kommer han/hun foran i køen, ligegodt, at han/hun er blevet færdig med prøverne senere.

De har mere eller mindre en stor bunke, hvor dem med de bedre karakterer bliver smidt oveni, og dermed kommer foran i køen. Det har intet at gøre med, hvornår folk færdiggør prøverne.

Det tror jeg nu mere eller mindre alle er med på. Men der har heldigvis for os været sommerferie så det er begrænset hvor mange der er blevet færdige.

Rygtet siger nu 200 start december.

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg nu mere eller mindre alle er med på. Men der har heldigvis for os været sommerferie så det er begrænset hvor mange der er blevet færdige.

Rygtet siger nu 200 start december.

OK, ikke meningen at skrive noget, andre havde været inde på, sorry.

Jeg snakkede med "recruiteren" for noget tid siden, og hun sagde, at der ligger personer i bunken fra august måned sidste år.....så der er sgu lang ventetid, hvis man ikke har de gode karakterer.

Edited by Monty80
Link to comment
Share on other sites

OK, ikke meningen at skrive noget, andre havde været inde på, sorry.

Jeg snakkede med "recruiteren" for noget tid siden, og hun sagde, at der ligger personer i bunken fra august måned sidste år.....så der er sgu lang ventetid, hvis man ikke har de gode karakterer.

August sidste år, som i 05 ? Hold da kæft. Og jeg troede, jeg havde ventet længe...

Link to comment
Share on other sites

Hvor længe har du ventet??

Hilsen

Brian

Jeg blev erklæret egnet i januar. Dengang fik vi dog at vide, at vi af praktiske grunde ikke ville blive taget i betragtning før augustholdet. Det hold kom jeg så desværre ikke med på, men jeg fik så chancen igen her til december. Fik at vide at ca. halvdelen af de overflødige 100 personer fik lov at "sidde over" Har senere hørt, at alle disse personer er folk, der har fået 3 taller. Selv har jeg karakterene 3-3-3.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blev erklæret egnet i januar. Dengang fik vi dog at vide, at vi af praktiske grunde ikke ville blive taget i betragtning før augustholdet. Det hold kom jeg så desværre ikke med på, men jeg fik så chancen igen her til december. Fik at vide at ca. halvdelen af de overflødige 100 personer fik lov at "sidde over" Har senere hørt, at alle disse personer er folk, der har fået 3 taller. Selv har jeg karakterene 3-3-3.

Den forstod jeg ikke. Halvdelen af de overflødige har fået 3x3? Hvad med den anden halvdel, har du fået over eller under, hvilket er ret afgørende.

Link to comment
Share on other sites

Den forstod jeg ikke. Halvdelen af de overflødige har fået 3x3? Hvad med den anden halvdel, har du fået over eller under, hvilket er ret afgørende.

Ja, den må I have mig undskyldt. Den var bestemt ikke særligt klart formuleret. (Godt dette ikke var en skr. prøve:) )

Den halvdel, som gik videre, var alle folk med 3 taller. Det var hvad jeg fik at vide.

Mit gæt er, at den anden halvdel, de ekskluderede, har været dem med 2 -taller, hvilket jo under mindre hektiske forhold jo ville være godt nok for at komme ind.

Det er jo kun 1-tallet der er dumpekarakter oprindeligt.

Link to comment
Share on other sites

men der har fået 2 taller kommer heller ikke ind...det kan jeg fortælle af erfaringer

:blush:

Tjo, jeg har snakket med min ven der er begyndt derude for en måned siden, han siger der er folk derude som ikke har bestået fysisk prøver.

Så de vælger folk ud fra deres folks samletprofil, og ikke bare deres karaktere. 3 uger endnu så er der svar. Så er vi helt sikkert nogen herfra der er kommet ind, og jeg håber fucking det er mig! :bigsmile:

Edited by Debil Emil
Link to comment
Share on other sites

Tjo, jeg har snakket med min ven der er begyndt derude for en måned siden, han siger der er folk derude som ikke har bestået fysisk prøver.

Så de vælger folk ud fra deres folks samletprofil, og ikke bare deres karaktere. 3 uger endnu så er der svar. Så er vi helt sikkert nogen herfra der er kommet ind, og jeg håber fucking det er mig! :bigsmile:

....ja, og mig!" :D

Link to comment
Share on other sites

h

Jeg har ligeledes fået 3x3.

hejsa

er lige dumpet sidste samtale ofg kan derfor søge igen om 6 mdr og den tid vil jeg jo så bruge til at forbedre mig til prøverne igen,er der derfor nogen som har ngn ?? fra de teoretiske prøver eller som lige har været oppe og kan huske dem???

alle råd modtages med tak

jeg regner med at lave en hjemmeside for elever som er ved at søge ind med forskellige gode råd mm

så alle:mail alt om prøverne tak

Link to comment
Share on other sites

h

hejsa

er lige dumpet sidste samtale ofg kan derfor søge igen om 6 mdr og den tid vil jeg jo så bruge til at forbedre mig til prøverne igen,er der derfor nogen som har ngn ?? fra de teoretiske prøver eller som lige har været oppe og kan huske dem???

alle råd modtages med tak

jeg regner med at lave en hjemmeside for elever som er ved at søge ind med forskellige gode råd mm

så alle:mail alt om prøverne tak

Det var trist!

men det lyder som en god ide. Hvad med evt at tage på en højskole der har en politilinie? Det tager en ca. 3 måneder hvor du bliver tæsket igennem fysisk og psykisk og du får samtidig et godt ophold.

Gik selv på nordjyllands idrætshøjskole, hvor de havde politilinien. (valgte ikke selv linien da jeg havde klaret et par af prøverne der.)

Men jeg fik råd og vejledning inden jeg skulle op til de sidste prøver. Samtidig med at du kommer i super fysisk form.

Link to comment
Share on other sites

h

hejsa

er lige dumpet sidste samtale ofg kan derfor søge igen om 6 mdr og den tid vil jeg jo så bruge til at forbedre mig til prøverne igen,er der derfor nogen som har ngn ?? fra de teoretiske prøver eller som lige har været oppe og kan huske dem???

alle råd modtages med tak

jeg regner med at lave en hjemmeside for elever som er ved at søge ind med forskellige gode råd mm

så alle:mail alt om prøverne tak

det er en kanon ide..du må gerne kontakte mig hvis du har brug for noget hjælp med at sætte sitet op!!!

har forresten nogle prøver som måske kan hjælpe..hvis jeg kan finde dem!

:dry:

Link to comment
Share on other sites

det er en kanon ide..du må gerne kontakte mig hvis du har brug for noget hjælp med at sætte sitet op!!!

har forresten nogle prøver som måske kan hjælpe..hvis jeg kan finde dem!

:dry:

send gerne prøverne tak

send mig gerne din mail

brs

Edited by brs
Link to comment
Share on other sites

h

hejsa

er lige dumpet sidste samtale ofg kan derfor søge igen om 6 mdr og den tid vil jeg jo så bruge til at forbedre mig til prøverne igen,er der derfor nogen som har ngn ?? fra de teoretiske prøver eller som lige har været oppe og kan huske dem???

alle råd modtages med tak

jeg regner med at lave en hjemmeside for elever som er ved at søge ind med forskellige gode råd mm

så alle:mail alt om prøverne tak

Det lyder kedeligt. Kan du huske hvad de spurgte dig om, og gav de dig en forklaring på, hvorfor de valgte at gøre som de gjorde ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share