Jay Cutler's nye DVD


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

Dagen før Olympia og det er alt hvad han drikker indtil middag dagen efter.

Det kunne godt ligne stroh rom, bette Cutler sidder og bæller der.

Men så hård er han jo ikke, så det err sikkert bare saft fra noget frugt, han har presset :nonono:

Ellers nogl gode billeder Johnny boy. Han ser ud til at have et ok udgangspunkt, med den rigtige kost og træning, skal han nok kunne blive stor :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Den film SKAL jeg bare eje!

Der står at det koster 10USD for internatiol fragt´. Vil det sige at jeg kan være sikker på at det er det jeg skal betale og at der ikke kommer en eller anden latterlig høj tax på?

Link to comment
Share on other sites

Den film SKAL jeg bare eje!

Der står at det koster 10USD for internatiol fragt´. Vil det sige at jeg kan være sikker på at det er det jeg skal betale og at der ikke kommer en eller anden latterlig høj tax på?

Jeg gav 335Dkr totalt ...Inkl tax og halløj, så det er bare at få den hjem i en fart :4thumbup:

Den film er pt. den bedste og mest informative bb film på markedet .

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville da i hvert fald ikke lade være, hvis det eneste det kostede var en enkelt e-mail. Bare i gang, mester! :superman:

Mailen er skrevet. Jeg smurte lidt ekstra på, så jeg lød, som en vaskeægte fan.

Det var åbenbart intet problem, så nu får jeg et signeret eksemplar. Det er da for fedt at tænke over :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Mailen er skrevet. Jeg smurte lidt ekstra på, så jeg lød, som en vaskeægte fan.

Det var åbenbart intet problem, så nu får jeg et signeret eksemplar. Det er da for fedt at tænke over :4thumbup:

til dem af jer der har købt den på hans egen side, hvor lang tid er der gået før I har fået den med posten??

Edited by terrace_lad
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share