Min fantastiske diæt!


Jenslyn17
 Share

Recommended Posts

Mange tak for svarene! Hvad er det der krop&kost, og hvor kan jeg finde det? Jeg har brug for alt den hjælp, jeg kan få, hvis jeg skal blive cut til sommer, tror jeg :D Problemet er ikke så meget at tabe sig, men at gøre det ordentligt!

Rugbrød og det er jeg da glad for, jeg fint kan spise... Knækbrød skal jeg lige notere mig også er en god ting!

Det med det sunde fedt: Jeg er for kort tid siden begyndt at supplere med omega-3 piller fra noget, der vist hedder pharmanex! Er det fint nok som sundt fedt?

Link to comment
Share on other sites

Damn, at tælle alle mine kalorier :( Synes godt nok det bliver for omfattende en proces!

Doven hund Jens :laugh: Det tager ikke så lang tid igen jo, har du først en "basis"-dag, er det ikke svært at ændre lidt i den. Og om du regner en 50-100 kcal forkert mht. vejning osv gør jo ikke det store :smile:

Link to comment
Share on other sites

Drop Kellogs med det samme!

75-100 g havregryn og 250 ml skummet mælk, 20ml sundt fedt (olie), 40g protein shake så morgenmaden hjemme

Kellogs er min morgenmad hver eneste dag, også under diæt. Det er simpelthen fantastisk til formålet, da en portion stort set ingenting vejer, og derfor næsten ingen energi indeholder. Så Bare fortsæt med cornflakes :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kellogs er min morgenmad hver eneste dag, også under diæt. Det er simpelthen fantastisk til formålet, da en portion stort set ingenting vejer, og derfor næsten ingen energi indeholder. Så Bare fortsæt med cornflakes :wink:

Ja men det mætter så os kun i 4½ min. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share