Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Dagens træning:

Fik lokket Line med på to intervallers opvarmning i dag:

Opvarmning

4 minutter lunte

2 min @ +2,0 km/h

2 min @ +3,5 km/h

2 min @ +4,0 km/h, spurt sidste 30 sek

1 min pause

1 min @ +2,0 km/h

1 min @ +2,5 km/h

1 min @ +3,0 km/h

1 min @ +3,5 km/h

1 min @ +4,0 km/h

1 min @ +4,5 km/h, spurt sidste 30 sek

Grundfart i dag=7,0 km/h... M a o en formforsæmring, som nok hurtigt skal komme tilbage igen :smile:

Rumænsk DL

8 @ 65 kg

8 @ 65 kg

7 @ 67,5 kg

6 @ 70 kg

Bøsse lats

16 @ 40 kg

16 @ 40 kg

14 @ 45 kg

14 @ 45 kg

Bamse - 3ple dropsets

12 @ 2x35 kg

18 @ 2x25 kg

20 @ 2x20 kg

10 @ 2x40 kg

10 @ 2x30 kg

12 @ 2x25 kg

Chest supp rows

10 @ 2x25 kg

10 @ 2x25 kg

10 @ 2x25 kg

12 @ 2x20 kg

Biceps bamse

8 @ 2x20 kg

8 @ 2x20 kg

10 @ 2x15 kg

10 @ 2x15 kg

Machine triceps OH ext

15 @ 25 kg

15 @ 25 kg

12 @ 25 kg

12 @ 25 kg

DB lat raises - 3ple dropset

10 @ 2x12 kg

8 @ 2x10 kg

8 @ 2x7,5 kg

10 @ 2x12 kg

5 @ 2x10 kg

7 @ 2x7,5 kg

Og det hele afsluttedes med posedown mellem mig og Equus. Equus' billeder bliver lagt i hans egen log, men et par stykker af mig følger her:

post-10656-1241898745_thumb.jpg

post-10656-1241898815_thumb.jpg

post-10656-1241898894_thumb.jpg

Så en gåtur gennem Malmö, hvor vi var meget heldige med vejret. Fik også en lækker frokost på Vespa, med carpaccio og fuldkornspasta med chili og oksefilet. Her til aften har jeg desuden fået løbet 6 km og når jeg kom hjem, havde jeg sgu fået mig en six-pack! :w00t: Det var Troels meget glad for og kunne så regne ud at hans aften i hvert fald var reddet :shades:

(hvis nogen skulle være i tvivl var det så ikke mine abs jeg omtalt der)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu begynder man da helt sikkert at kunne se fremgang :smile:

Fortalte iøv din seneste toghistorie til en overlæge i anæstesi i går, da vi var nede til Bamzfars fest,

hun var pænt knust af grin, eller også var hun bare dybt rystet, over hende moren :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nu begynder man da helt sikkert at kunne se fremgang :smile:

Fortalte iøv din seneste toghistorie til en overlæge i anæstesi i går, da vi var nede til Bamzfars fest,

hun var pænt knust af grin, eller også var hun bare dybt rystet, over hende moren :laugh:

Hej!

Lidt ordentlig instruktion i posering har også gjort en kæmpe forskel! :bigsmile: Så en smule af fremgangen på tilskrives poseringstræning...

Hehe, det er også en dybt rystende historie! Er også enig med dr House i at det er skræmmende at det er "den slags" som er ekstra god til at yngle af sig - ikke lovende, set ud fra e evolutionært synsvinkel :wink:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Tak for bodybuilding igår det var "roligt" :smile:

og nogle fine billeder Line fik skudt af dig, det bliver rigtig godt.

Glæder mig til at se video og de resterende billeder

Hej!

Selv tak - ja, det var riktigt sjysst :wink:

Prøver lige at lave din film om, sådan at du ikke skal stå 90 grader forkert (det lykkedes mig at dreje kameraet) og har fundet ud af hvordan jeg kan dreje filmen i windows movie maker - men hvordan kan jeg der fra lave filmen om til en filtype som man kan uploade???

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Selv tak - ja, det var riktigt sjysst :wink:

Prøver lige at lave din film om, sådan at du ikke skal stå 90 grader forkert (det lykkedes mig at dreje kameraet) og har fundet ud af hvordan jeg kan dreje filmen i windows movie maker - men hvordan kan jeg der fra lave filmen om til en filtype som man kan uploade???

Du skal konvertere filen til en avi-fil, det kan windows movie maker:)

Link to comment
Share on other sites

Countdown 202

Har så vildt meget DOMS i baglår og traps i dag! :laugh: Præcis som det skal være, m a o :devil:

Mine videor er meget langsomme om at uploade, men har da fået den første klar i det mindste. Det skal lige siges at dette var mit sidste set før vægten blev sat ned, så snydeteknikken byder jeg på :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Så er mit drop set også klart :showoff:

Poul er meget glad for at drille mig for min absens af isolationsøvelse i mine laterals :laugh: Det gør ikke noget, så længe mine delts popper mere ud end hans :tongue:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Cooollll at du har lagt pics og video op! :devil:

Också komplimanger till fotografen :smile:

Mon ikke der er en chance for at jeg kan smide bukserne næste gang vi er derover, så vi kan få lidt lår og røv status med også i det der formvenlige lys :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Forsov mig i morges... Nøj, hvor jeg bare HADER når den slags sker! Føler sig bare jagtet resten af dagen. Heldigvis var det ikke værre end at jeg kom 30 minutter for sent og så var jeg ikke forvagt i dag, så det var fint nok :smile: Men gik glip af min morgen PW! :unhappy: Derfor bliver det til en god omgång cardio i aften i stedet for :headphonedance:

Tagens togtur på arbejde bød dog på et par fler guldkorn fra kvindernes lobottomerede verden, det kommer senere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Poul er meget glad for at drille mig for min absens af isolationsøvelse i mine laterals :laugh: Det gør ikke noget, så længe mine delts popper mere ud end hans :tongue:

SVIN!

Desuden vokser mine deltards også støt, så mon ikke du får baghjul der også snart :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Också komplimanger till fotografen :smile:

Mon ikke der er en chance for at jeg kan smide bukserne næste gang vi er derover, så vi kan få lidt lår og røv status med også i det der formvenlige lys :bigsmile:

Det synes jeg lyder fornuftigt! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Countdown 201

Lorte træning i dag - var OK stærk, men en masse størende momenter i form af mennesker :dry: Én curlede med håndvægte i squat stativet, en anden kunne ikke beslutte sig for om han skulle bruge det eneste løbebånd som ikke blev brugt til løbeholdet eller ej, så jeg kunne ikke komme til, og en tredje supersettede tre maskiner og lod ingen bruge de andre i mellemtiden. Det sidste var jeg så ret ligeglad med og lod bare som om at jeg ikke forstod hvad han snakkede om. Det resulterede i at han pludselig ikke ville bruge den maskine i sin mini-cirkel. Total børnerumpe! :laugh: Men ikke noget som holder mig vågen i nat.

Ryg og cardio

Tja, min cardio blev så hakket i småstykker... Siden jeg ikke kunne komme til på det gode løbebånd, gik jeg ovenpå hvor der er gamle fra Techno gym. De er godt brugt op nu, kunne ikke løbe hurtigere end 9 km/h, før selve båndet ikke kunne klare at holde steady state tempo :blink: Jeg kæmpede i 16 minutter, så fik jeg sgu nok af det lort og satte mig på en motionscykel, hvor jeg bare trampede 5 km af - tog cirka 12 minutter. Ellers PW 4,5+2,5 km. Havde jeg ikke forsovet mig i morges, skulle der have været yderligere 6 km på i dag. Dem tager jeg enten senere i aften, eller så er jeg extra flittig i morgen :smile:

BB rows

15 @ 50 kg

12 @ 65 kg

12 @ 65 kg

10 @ 70 kg

Yates row

12 @ 60 kg

12 @ 60 kg

8 @ 65 kg

8 @ 65 kg

DB rows

2x12 @ 24 kg

2x8 @ 28 kg

2x8 @ 28 kg

2x8 @ 28 kg

Chins

12 @ -20 kg

12 @ -20 kg

11 @ -20 kg

9 @ -20 kg

Machine high row

12 @ 35 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 45 kg

Dagens plus med at jeg forsov mig, var jo at jeg kom med et senere tog, hvor der var en underholdende samtale at følge :smile: To kvinder sidder og skal følges på arbejde, kan jeg konkludere ud fra hvad de snakker om. Så hiver den ene frem det seneste iForm blad, hvor der står et eller andet om at komme i topform på en super nem måde! (som om det ikke altid gør det på forsiden af dette blad...) Hun fortæller så at hun er gået igang med at løbe og har meldt sig til et eller andet form for natteløb.

"Ja, fordi så tænker jeg at det vil motivere mig til at holde igang, når jeg har noget som jeg skal stille op i", siger hun.

"Lyder som en god idé", svarer veninden, som også fortæller at hun løbet i mange år og synes det er fedt.

"Men jeg ved nu ikke helt med det her med at løbe om natten..."

"Du tænker på om du måske kommer at være lidt træt?"

"Ja!"

"Jo, de fleste er nok trætte om natten"

Det sjove med denne samtale er, at på tonen i deres stemmer, lyder det ikke som at de sidder og snakker ironisk eller noget. Tonen er den samme som hos to personer som prøver at finde en konsensus i noget man ikke er helt sikker på. :laugh:

Nå, det slutter ikke der. I Høje Taastrup kommer en tredje kollega på toget - og hun er stor! Kunne godt trænge til et natteløb eller to. Hun får så syn på iForm bladet.

"Nå, så skal I vist i sommerform, hva'?" siger hun.

"Jo, jeg vil gerne blive lidt bedre på at løbe og kunne godt tænke mig at få en stærkere core", svarer natteløberen og åbner bladet, hvor der er et billede af en pige som laver noget swissbold-hysteri.

"Jeg har tre sådanne bolde der hjemme!", udråber så løberkvinden. "Det er dejligt, har dem i tre størrelser!" ( WTF?!?! :blink: )

"Jeg har faktisk trænet rigtigt meget her i det sidste", siger tyksakken "og er ved at komme i god form efterhånden. Det er nu mest min røv som mangler det sidste"

Say WHAT?! Sjovt nok er det ingen af de to andre som siger noget. De glor bare lige så forbavset som jeg sikkert gjorde og så endte vist samtalen om den store kvindens gode røv der. I stedet sprang de raskt over i noget pædagogik snak, som jeg ikke gad høre på.

Link to comment
Share on other sites

Skuldre og cardio

I SATS Parken

Morgencardio

PW 5,5 km

Opvarmning/løb

8 km på løbebåndet

Tog mig 46 min og 1 sek - puha, langt tilbage til en ordentlig form, men det bliver stille og rolig bedre

DB skulderpres

10 @ 2x12 kg

10 @ 2x12 kg

12 @ 2x10 kg

12 @ 2x10 kg

DB laterals

Jane Fonda style

10 @ 2x10 kg

10 @ 2x10 kg

10 @ 2x10 kg

10 @ 2x10 kg

DB front raise - tohånds

10 @ 12 kg

10 @ 12 kg

12 @ 10 kg

12 @ 10 kg

Måge

12 @ 2x6 kg

12 @ 2x6 kg

12 @ 2x6 kg

12 @ 2x6 kg

Og så lidt mave gøjl. Har lige fået spist en smule sushi samt en masse tomat og skal ellers afklare en masse ting på posthuset, i banken osv, osv... Desuden mangler den sidste times PW.

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Funny stuff!!!! Fik du overstået den sidste cardio??? :bigsmile:

Ja, fik det banket af - 70 minutter PW i soleskin. Havde dog for meget tøj på, havde sgu tabt mig 2 kg efter den gåtur! :laugh: Var dog ekstremt tørstig når jeg kom hjem, så tror vist at der var pænt meget væske som røg på den tur.

Link to comment
Share on other sites

Ja, fik det banket af - 70 minutter PW i soleskin. Havde dog for meget tøj på, havde sgu tabt mig 2 kg efter den gåtur! :laugh: Var dog ekstremt tørstig når jeg kom hjem, så tror vist at der var pænt meget væske som røg på den tur.

Hold da op!!! :crazy: Maven må have set rigtig fin ud efter den tur :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op!!! :crazy: Maven må have set rigtig fin ud efter den tur :wink:

Ja, den var i hvert fald ikke specielt stor :smile: Poul kommenterede også at "jeg så shredded ud i ansigtet" når han kom hjem :laugh: Var også næsten tørret ind som et rosin. (usikker på hvad rosiner hedder i singularis på dansk... :unsure: )

Link to comment
Share on other sites

Ja, den var i hvert fald ikke specielt stor :smile: Poul kommenterede også at "jeg så shredded ud i ansigtet" når han kom hjem :laugh: Var også næsten tørret ind som et rosin. (usikker på hvad rosiner hedder i singularis på dansk... :unsure: )

:laugh: Rosin er ganske rigtigt! Håber du har genvundet væskebalancen :wink:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Rosin er ganske rigtigt! Håber du har genvundet væskebalancen :wink:

Jada :smile: Til gengæld er alt samlet i fødderne lige pt - har stået på OP de sidste 3,5 timer. Det slog mig i øvrigt i dag at fornemmelsen af varme tarme i hænderne er noget jeg lige skal vænne mig til - har tidligere kun holdt i dem post mortem, hvis man siger det sådan, så kolde indvolder føles meget mere naturligt for mig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Skulle have trænet let ryg her i dag, men nåede ikke det tog jeg planlagt p g a at den sidste operation træk ud på tiden... Kunne selvf have slæbt mig af sted, men så ville jeg ikke være hjemme før sent og ved at jeg har meget svært ved at "falde ned" om aftnen. Siden vækkeuret ringer kl. 5 i morgen, så vælger jeg at nøjes med cardio i dag og så må det bare blive dobbelt dosis i morgen :smile:

Således:

PW i morges, 6 km

Lunte hjem fra toget i Valby her til aften, 5,6 km

Ugen i øvrigt bliver:

Torsdag: Løb, skuldre og ryg i IK99 med Bogs :4flex:

Fredag: Intervalløb og arme i Købmagergade

Lørdag: Ben, hvis ikke søndag

Søndag: Ben, hvis ikke lørdag

Link to comment
Share on other sites

Countdown 198

Cardio

PW 6,2 + 5,5 km

Løb: intervaller, totalt 34 minutter.

Let ryg og skuldre i IK99 med Bogs

Træningen tog laaaaaang tid i dag - alt, alt for meget snak :blahblah: Men på en god måde, så det er helt i orden :smile: Simon, Fru Erik og Nissen var der også lige når jeg kom, men var næsten færdig med deres træning, så gik ikke langt efter.

Bøsse lats

16 @ 30 kg

16 @ 35 kg

16 @ 35 kg

16 @ 35 kg

Latstræk

12 @ 35 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

Good morning

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

Shrugs

10 @ 2x27 kg

10 @ 2x27 kg

10 @ 2x27 kg

10 @ 2x27 kg

Cutler laterals

6 @ 2x13 kg

6 @ 2x13 kg

6 @ 2x13 kg

6 @ 2x13 kg

Superman laterals

8 @ 2x5 kg

8 @ 2x5 kg

8 @ 2x5 kg

8 @ 2x5 kg

Military

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

8 @ 25 kg

Haney shrugs

20 @ 20 kg

20 @ 20 kg

20 @ 20 kg

Og så bare lidt bonus chins.

Overvejer om jeg skal være lidt spiseforstyrret og logføre min vægt hver dag... Carl Marcus vil nemlig at der skal lidt fart på, 3,5 kg på de næste 3 uger. Jeg påbegynder, så må vi jo se om jeg bliver skør af det - med tanke på at det kan skifte en del fra dag til dag...

Morgenvægt: 68,5 kg (21)

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share