Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Det var fitness-Anders (fra Vesterbro) jeg fik slæbt med :smile: Jeg tror at han har det OK resten af den her dag i hvert fald, men tror også at han kommer at sove tungt i nat og måske ikke være den som spurter hurtigst til fodboldtræningen i morgen :laugh:

Jeg kan altså virkelig mærke at jeg er ved at blive slap nu! Puha, det er tungt for tiden... Tror ikke nogen skal regne med at se PR's i denne log hvad gælder styrke de næste 6 måneder...

:laugh:

Stakkels Anders!!!

Så må du jo bare lave skrive REP PR's ind istedet, det er der vist trend for :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Countdown 194

Morgenvægt: 68,3 kg (murmel... :dry: )

Tror at jeg er ved at få halsbetændelse :ill: Så min intervalltræning bliver skubbet i dag og jeg nøjes med PW og tung rygtræning. Har langvagten i dag på arbejde, så det bliver først sent, håber at jeg når at friskne til en smule :smile:

Dagens motion så langt består i 6 km PW :walking:

Link to comment
Share on other sites

Countdown 194

Morgenvægt: 68,3 kg (murmel... :dry: )

Tror at jeg er ved at få halsbetændelse :ill: Så min intervalltræning bliver skubbet i dag og jeg nøjes med PW og tung rygtræning. Har langvagten i dag på arbejde, så det bliver først sent, håber at jeg når at friskne til en smule :smile:

Dagens motion så langt består i 6 km PW :walking:

Træls med sygdom, den må du godt lade blive i Næstved! Håber (ret egoistisk)du kommer let hen ober den så du er klar fredag, evt. til at køre ryg??? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træls med sygdom, den må du godt lade blive i Næstved! Håber (ret egoistisk)du kommer let hen ober den så du er klar fredag, evt. til at køre ryg??? :bigsmile:

Ja, du er simpelthen så egoistisk, som håber at jeg skal blive rask :nonono:

Jeg er altid frisk på ryg! :w00t: Håber også at være frisk på noget cardio, måske endda hele tre intervaller til det tidspunkt???? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, du er simpelthen så egoistisk, som håber at jeg skal blive rask :nonono:

Jeg er altid frisk på ryg! :w00t: Håber også at være frisk på noget cardio, måske endda hele tre intervaller til det tidspunkt???? :bigsmile:

Lidt egoistisk er det nu at håbe på du er i bedring så jeg kan træne med dig fredag :tongue:

Er helt med på 3 intervaller!!!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lidt egoistisk er det nu at håbe på du er i bedring så jeg kan træne med dig fredag :tongue:

Er helt med på 3 intervaller!!!!! :devil:

Fedt! :king:

Så kan vi lave de første to som sidst, og så får du lov at på det sidste prøve endnu en ny variant, som stiller en anelse mere krav til konditionen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fedt! :king:

Så kan vi lave de første to som sidst, og så får du lov at på det sidste prøve endnu en ny variant, som stiller en anelse mere krav til konditionen :wink:

Ikke sikkert at formen er til det, men synes ellers at det går fremad, så det er jo ikke andet at gøre end at teste :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ikke sikkert at formen er til det, men synes ellers at det går fremad, så det er jo ikke andet at gøre end at teste :wink:

Om ikke andet, så er det det hele vært fordi det ekstra tempo gør at det føles som at man ryster lidt af den ekstra hud af :laugh::wink::w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Om ikke andet, så er det det hele vært fordi det ekstra tempo gør at det føles som at man ryster lidt af den ekstra hud af :laugh::wink::w00t::tongue:

:laugh:

Du skal i hvert fald sørge for at holde lidt afstand så du ikke risikerer at falde over min røv :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så kommer der altså et lidt mere "blog-agtigt" indlæg, siden jeg ikke kan opdatere min blog. M a o mest en masse snak og ikke så meget træning :smile:

Sjovt som det kan skifte i tempo på arbejde - har ligget vandret hele dagen fra kl. 9.30 til kl. 15.00 og det selv om jeg fået hjælp fra min flinke kollega. Og så lige pludslig, er det helt dødt... Så nu sidder jeg og venter til kl. 18 på at der forhåbentlig kan ske en akut operation, eller noget. Derfor er det også oplagt at skrive en masse "tjôt" i loggen. Lige før at man skulle oprette en log også på bb.dk, bare for at have et sted mere at skrive, de dage hvor man keder sig :bigsmile: Eller, så kan man bare være flittig og læse op på appendectomi, f eks. Overlægen jeg assisterede sidste gang, sagde at jeg skulle få lave den næste og det værste (eller måske bedste?) er at jeg ikke en gang tror at han jokede. Især efter at han i dag spurgt om jeg sørget for at øve mig... ÅNGEST!! :blink::crazy:men fedt... :wink: Ville dog være superviseret, selvfølgelig... Men så tror jeg vist også at knivtiden pludselig bliver 2-3 ggr så lang :laugh:

Det kræver i øvrigt ikke altid donnaer i halv gennemsigtige bomuldsbukser for at der skal kunne dukke en morsom samtale op. To vagthavende læger uden meget nattesøvn, kan sgu også komme med rigtigt gode bidrag til den samling.

Læge 1: "vi har fået dødsattester i retur fra sundhedsstyrelsen, de skal udfyldes korrekt"

Læge 2: "mangler der epikriser?"

1: "nej, dødsattesterne er ikke korrekt udfyldt - der skal være en stempel på"

2: "en stempel på epikriser? det har jeg aldrig hørt om før"

1: "nej, netop, det er fordi det er DØDSATTESTER!"

2: "nå? så patienten er død?"

1: "ja"

2: "ok, ja, en stempel ja"

så er der stille et øjeblik og folk sipper på sin kaffekop

2: "er der meldt patienter i modtagelsen?"

1: "ja, to"

2: "ok, to... hvad fejler de?"

1: (læge nr 1 fortæller kort om de to)

2: "ok, fint"

så er der atter stille et øjeblik

2: "så den første fejlede xxx og den anden yyy, ikke? Og hvad mere?"

1: "hvad mere?"

2: "har du meldt mere?"

1: "nej, kun de to!"

2: "ok, fint! kun to, ja" og læge nr 2 ser meget tilfreds ud :bigsmile:

Dagens tørre joke:

Hvad kalder man to ortopeder med et EKG?

Dobbelt blinded undersøgelse *høhøhø*

Skulle der i øvrigt være flere med tør humor, så post bare løs her inde! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ryg i La Fit

Som sagt, så begrænser min halsbetændelse mig ret meget i øjeblikket, hvad cardio gælder. Så dagens træning blev udført uden højintens sådan og kun med lave repetitioner, eller "små" bevægelser.

Cardio

2 timer PW, totalt (de første 50 fra i morges)

Dødløft

7 @ 70 kg

EDT - 15 min

12 @ 90 kg

BB rows

7 @ 65 kg

7 @ 67,5 kg

7 @ 67,5 kg

7 @ 67,5 kg

7 @ 70 kg

Her lykkes det mig så at flå hul på mit lille hæmangiom på højre underarm - sjovt som noget så lille kan bløde så meget. Sgu heldigt at jeg var klædt i sort tøj!

Chest supp WG rows

12 @ 35 kg

12 @ 35 kg

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

Latstræk

10 @ 7 plader

8 @ 8 plader

8 @ 8 plader

8 @ 8 plader

Og så bare hjem til en omgang gulerødder med hakket hørfrø og en eller anden art for protein :4mewantfood: Ikke den store omgang træning i dag, men tror at det var fint nok, i hvert fald :smile:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Du skal i hvert fald sørge for at holde lidt afstand så du ikke risikerer at falde over min røv :tongue:

Mon ikke det bare ryster bagud, lige som mit? Så skulle det ikke være nogle problem, siden løbebåndene ofte står ved siden af hinanden :smile:

--------------------

Morgenvægt: 68,1 kg (16)

hmmm... så er det i det mindste vendt i den rigtige retning, men...

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Mon ikke det bare ryster bagud, lige som mit? Så skulle det ikke være nogle problem, siden løbebåndene ofte står ved siden af hinanden :smile:

--------------------

Morgenvægt: 68,1 kg (16)

hmmm... så er det i det mindste vendt i den rigtige retning, men...

Trust me, det kan flyve i alle retninger p.t. :wink: Fint med vægten, det går da stødt nedaf :smile:

Link to comment
Share on other sites

Øv med din halsbetændelse....

Lige et spørgsmål til din EDT - skal det forstås sådan at du på de 15 min. tog 12 reps m. 90 kg i træk eller at du tog 1x90 og så pause?

Ja, det er noget kedeligt noget :dry: Du skulle høre hvordan jeg lyder i dag, følte mig totalt dum når jeg trænede i Parken, siden jeg skrænede som en tøs på steroider :laugh: Om ADD været der, ville de sikkert have testet mig :wink: Men håber at det forsvinder snart - tror det begrænser sig til en omgang laryngitis.

Det betyder at jeg satte 15 minutter af til at skulle nå 90kg 12 gange - så jeg udførte singles og så skulle jeg bare sørge få at nå dem allesammen. Evt kunne man jo også sætte 15 minutter af og se hvor mange man maksimalt kan nå under den tid - det er nok den hyppigste måde EDT bliver udformet på, tror jeg. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Trust me, det kan flyve i alle retninger p.t. :wink: Fint med vægten, det går da stødt nedaf :smile:

hehe, så skal jeg nok sørge for at holde øjnene åbne :wink:

Tja, det går jo i den rigtige retning nu i hvert fald, men tror også at rigtigt meget væske er på vej ud lige nu. Ville ikke undre mig om jeg faktisk kommer at veje mindre nu i aften end i morges - synes ikke at jeg gjort andet end løbet på toilettet i dag. Og man kunne endda se konturen på v. cephalica når jeg lavede cheat DB curls :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Bryst og arme

Cardio

PW 6+5,5 km

Bænkpres

12 @ 30 kg

10 @ 40 kg

5 @ 45 kg

5 @ 45 kg

5 @ 47,5 kg

5 @ 47,5 kg

5 @ 50 kg

Med væsken forsvinder press-styrken... kombinationen med en techno gym bænk var heller ikke så heldig

CG bænkpres

12 @ 30 kg

12 @ 30 kg

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

Triceps push down

12 @ 40 kg

12 @ 40 kg

12 @ 40 kg

12 @ 40 kg

EZ curls

15 @ 20 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

6 @ 30 kg

DB curls

2x10 @ 2x10 kg

2x6 @ 2x12 kg

2x6 @ 2x12 kg

2x6 @ 2x12 kg

Finito!

Link to comment
Share on other sites

Hold da op hvor du smider om dig med latin for tiden; hæmangiom, v.cephalica, EKG osv, Thank god for Google! :4thumbup: Det tvinger mig til at få udvidet min horisont, så det er fint :wink:

Hehe, sorry, for being a nerd... post-10656-1242838231.gif Tænker mig bare slet ikke om altid, når jeg sidder og skriver.

Men glæder mig til at cephalica skal få mere end bare kontur vid armpumpning :wink: Forhåbentlig skulle der kunne ses en og anden ven ved andre navne også så småningom :smile:

Morgenvægt: 67,9 kg (15) :yo:

Link to comment
Share on other sites

Helligdag i dag, så alt var lukket når jeg kom hjem fra arbejde. Derfor har jeg kun PW'et 60 minutter mere i dag. Normalt havde jeg sagtens kunnet løbe en tur eller svinge med KB'erne, men ikke så længe det her virus driller. Tror dog at det besluttet sig for stille og rolig at flytte sig fra halsen til næsen nu...

Kom i despyt med en radiolog i dag - hold da op, en underlig fætter! :blink: Han skældt mig ud for det ene og det andet, fordi jeg sendt en henvisning vedr en obs torsio testis (aflklæmning af den ene nosse), dog med en anelse ukarækteristisk symptombillede. Men den var drøftet med bagvagten og det hele, så kunne ikke se hvofor han syntes jeg skulle sættes på plads. Midt under samtalen begyndte han at tude over sin løn også, så jeg ved ikke helt hvad der var galt med ham...

Link to comment
Share on other sites

Helligdag i dag, så alt var lukket når jeg kom hjem fra arbejde. Derfor har jeg kun PW'et 60 minutter mere i dag. Normalt havde jeg sagtens kunnet løbe en tur eller svinge med KB'erne, men ikke så længe det her virus driller. Tror dog at det besluttet sig for stille og rolig at flytte sig fra halsen til næsen nu...

Kom i despyt med en radiolog i dag - hold da op, en underlig fætter! :blink: Han skældt mig ud for det ene og det andet, fordi jeg sendt en henvisning vedr en obs torsio testis (aflklæmning af den ene nosse), dog med en anelse ukarækteristisk symptombillede. Men den var drøftet med bagvagten og det hele, så kunne ikke se hvofor han syntes jeg skulle sættes på plads. Midt under samtalen begyndte han at tude over sin løn også, så jeg ved ikke helt hvad der var galt med ham...

Forsøgte du ikke at sætte den på plads?? Altid skæg!!

Glæder mig sindssygt til et halvt år hos urologerne :tonguew:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share