Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Overvejer om jeg skal være lidt spiseforstyrret og logføre min vægt hver dag... Carl Marcus vil nemlig at der skal lidt fart på, 3,5 kg på de næste 3 uger. Jeg påbegynder, så må vi jo se om jeg bliver skør af det - med tanke på at det kan skifte en del fra dag til dag...

Morgenvægt: 68,5 kg (21)

Det bliver man hurtigt :laugh:

Edited by kreativlbp
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Overvejer om jeg skal være lidt spiseforstyrret og logføre min vægt hver dag... Carl Marcus vil nemlig at der skal lidt fart på, 3,5 kg på de næste 3 uger. Jeg påbegynder, så må vi jo se om jeg bliver skør af det - med tanke på at det kan skifte en del fra dag til dag...

Morgenvægt: 68,5 kg (21)

Det lyder da spændende. Hvad skal ændres og kommer til til at fortsætte resten af diæten?

Link to comment
Share on other sites

Jeg gad godt prøve den der rowing-maskine, som du bruger i videoen. Den er ret BB, med de der skiver på siderne.

Den er nemligt vildt BB! :bigsmile: Jeg synes også at den bider godt i ryggen og er ret vild med trækfornemmelsen man får når der er skiver på, kontra den i kabeltræk.

Link to comment
Share on other sites

Træningsmæssigt har dagen ikke været min... Fik ikke trænet af den mest latterlige grund i verden!

Det startede ambitiøst og jeg syntes at jeg havde totalt meget energi, så jeg ville stå af en station for tidligt, så jeg kunne få en længere gåtur til the gym. Vejret var jo også bare skønt og jeg havde god musik med! :walking: Så meget energi som jeg nu har, beslutter jeg mig for at gøre turen ENDNU længere og tage en omvej igennem en park. Gangstien er ikke så stor på et tidspunkt og der kommer to kvinder med sine barnevogne i mod mig. Flink som jeg er, flytter jeg mig og går ud på græsset. Når vi passeret hinanden, tænker jeg at jeg vil springe lidt frem og tilbage over stien, frisk og spænstig som jeg er! Hop, hop og schwoooosh!!! og jeg har landet lige i en hundelort!! :crazy: Laver en flot glidtakling og får min venstre side smurt godt ind... Bliver totalt pissed og tager bare direkte hjem og kunne så ikke tage mig sammen til at komme ud igen :dry: Så nu har jeg igen en gæld at betale, det må bare blive i morgen. M a o står den på über bootcamp Bellahøj i morgen! :devil: 3 timer PW, 1 time cardio og 1 time styrketræning.

Så, nu hvor jeg ikke kan krydde loggen med træning, var jeg jo heldig nok at der var to imbeciler med toget i morges :smile: På hovedbanen, står der et par og ryger i mens vi venter på toget. Kvinden er tydeligvis gravid, sikkert hen over i den anden halvdel, af maven at døme. Og de bolmer bare derud af som to skorstene. Utroligt, når man venter et barn.

Nå, de står på den samme vogn som mig og sætter sig i den samme 4-stolsmodul, eller hvad man skal kalde det, som mig. Toget kommer til perrongen 6 minutter før afgang og vi har nok suttet ned i 30 sekunder, når fyren indser at han bliver nød at lige tage en smøg mere, før vi kan køre.

Så nærmer vi os tiden for afgang og pigens mobil ringer pludselig. Ud fra samtalen, kan jeg regne ud at hun dirigerer fyren tilbage til der hvor hun sidder?! ( :blink: ) Og rigtigt nok, når han kommer tilbage, så siger han at han ikke kunne finde hende igen :laugh:

Efter at vi nået ud fra hovedbanegården og forbi Valby, begynder fyren at æe pigens mave. Kan du mærke sparker? spørger han.

"Hvordan kan du vide at de er to?" spørger hun. Fyren ser lidt forvirret ud

"Hvad mener du?"

"Ja, du siger "sparker", dvs at de er mange?"

"Hvorfor skulle det betyde at de er mange?"

"Det er jo med "r" på. Så er det flertal"

"Det behøver det vel ikke at være?"

"Jo, med "r" på, er det flere end én"

"Men, det hedder jo f eks "jeg cykler" og ikke "jeg cykle" "

"Man kan da godt sige cykle?!" udbrister hun og ser ud som at hun virkelig synes at han er uforstående :bigsmile:

"Ja, men man kan også sige "jeg cykler" og "jeg" er kun én person"

Her bytter hun så fuldstændigt over til noget helt andet:

"Tænk om det ER to? Det kunne jo være hyggeligt" siger hun så og smiler pludselig. Og så forlader også fyren det de lige snakket om og de begynder i stedet med en masse pusse-nuss snak, som jeg ikke gider gengive.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hvor er det skønt at komme hjem fra træning, sætte sig i sofaen, tænde computeren, få en kat på skødet og så læse dine fantastiske historier fra det virkelige liv! :laugh: Føj med hundelorten!!!! Og mht den gravide er der virkelig folk der ikke burde få børn... :blink:

Når du siger dobbelt så lean, vil det så sige at der ikke er skåret i din diæt eller hur??

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det skønt at komme hjem fra træning, sætte sig i sofaen, tænde computeren, få en kat på skødet og så læse dine fantastiske historier fra det virkelige liv! :laugh: Føj med hundelorten!!!! Og mht den gravide er der virkelig folk der ikke burde få børn... :blink:

Når du siger dobbelt så lean, vil det så sige at der ikke er skåret i din diæt eller hur??

Ja, diæten er præcis som før.

Glemte sgu i øvrigt at jeg også skulle have dobbelt dosis l-carnitin... Men de to ting er de eneste ændringer.

Ja, det er sgu vildt hvor folk er dumme! :laugh: stakkels barn... Men pigen var i det mindste faktisk meget køn, så det kan være det kan arve et eller andet godt :wink:

Var også bare SÅ pissed efter det med hundelorten! Gad vide hvad folk tænkte, når jeg stormede forbi dem på vejen hjem med sort blik og stinkende af lort! :laugh:

Lyders ellers også som at det var noget af en oplevelse på din step time i går? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, diæten er præcis som før.

Glemte sgu i øvrigt at jeg også skulle have dobbelt dosis l-carnitin... Men de to ting er de eneste ændringer.

Ja, det er sgu vildt hvor folk er dumme! :laugh: stakkels barn... Men pigen var i det mindste faktisk meget køn, så det kan være det kan arve et eller andet godt :wink:

Var også bare SÅ pissed efter det med hundelorten! Gad vide hvad folk tænkte, når jeg stormede forbi dem på vejen hjem med sort blik og stinkende af lort! :laugh:

Lyders ellers også som at det var noget af en oplevelse på din step time i går? :bigsmile:

Hmm....hvis der ikke er skåret i diæten, hvordan kan vægttabet så gå hurtigere end det har gjort hidtil, mere cardio??? Soory... jeg skal nok have det skåret ud i pap....

Et pænt ydre kan redde meget, dog skræmmes jeg ofte over hvor lidt oplyste og opvakte i øvrigt at folk kan være :crazy: !!

Kan forestille mig hvordan du har stormet hjemad smurt ind i hundelort, det er da virkelig også uheldigt!! Det kan måske lære dig at vige pladsen for barnevogne!! :tongue:

De latterlige duller på den steptime igår... puha... det krævede virkelig disciplin ikke at sige noget! Nu må vi se om de også tropper op næste gang for så må jeg sørge for at komme så langt væk fra dem som muligt!!!! :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hmm....hvis der ikke er skåret i diæten, hvordan kan vægttabet så gå hurtigere end det har gjort hidtil, mere cardio??? Soory... jeg skal nok have det skåret ud i pap....

Et pænt ydre kan redde meget, dog skræmmes jeg ofte over hvor lidt oplyste og opvakte i øvrigt at folk kan være :crazy: !!

Kan forestille mig hvordan du har stormet hjemad smurt ind i hundelort, det er da virkelig også uheldigt!! Det kan måske lære dig at vige pladsen for barnevogne!! :tongue:

De latterlige duller på den steptime igår... puha... det krævede virkelig disciplin ikke at sige noget! Nu må vi se om de også tropper op næste gang for så må jeg sørge for at komme så langt væk fra dem som muligt!!!! :dry:

Som jeg forstået ham, mener CM at mit vægttab burde have været større, med tanke på mit underskud. Han tror at jeg beholdt meget væske, dog, som han mener at dobbelt dosis lean og l-carnitin skal kunne hjælpe på :smile:

Ja, jeg skal sgu aldrig mere vige for de sindssyge barnevogne! :tongue:

Vil du med på noget bootcamp i morgen? :w00t::king:

Link to comment
Share on other sites

Som jeg forstået ham, mener CM at mit vægttab burde have været større, med tanke på mit underskud. Han tror at jeg beholdt meget væske, dog, som han mener at dobbelt dosis lean og l-carnitin skal kunne hjælpe på :smile:

Ja, jeg skal sgu aldrig mere vige for de sindssyge barnevogne! :tongue:

Vil du med på noget bootcamp i morgen? :w00t::king:

Ah, så kan jeg bedre forstå det :wink:

Uh bootcamp, lyder spændende men har lidt planer.... hvad tid og hvor??? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ah, så kan jeg bedre forstå det :wink:

Uh bootcamp, lyder spændende men har lidt planer.... hvad tid og hvor??? :smile:

Jeg skal træne en kunde på Vesterbro mellem 10 og 11, så efter det tidspunkt. Jeg håber på et godt vejr, så jeg kan løbe intervaller rundt om søen her ved os og så tage i Grøndal centret for at løfte lidt vægte (ligger også lige ved siden af).

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal træne en kunde på Vesterbro mellem 10 og 11, så efter det tidspunkt. Jeg håber på et godt vejr, så jeg kan løbe intervaller rundt om søen her ved os og så tage i Grøndal centret for at løfte lidt vægte (ligger også lige ved siden af).

Det må blive en anden dag :smile: Har en masse ting jeg ikke nåede i løbet af ugen som jeg lige skal have fulgt op på, træls!!!

Men hvad siger du til lidt fællestræning i the gym torsdag eller fredag i næste uge??

Link to comment
Share on other sites

Det må blive en anden dag :smile: Har en masse ting jeg ikke nåede i løbet af ugen som jeg lige skal have fulgt op på, træls!!!

Men hvad siger du til lidt fællestræning i the gym torsdag eller fredag i næste uge??

Fredag ville passe mig rigtigt godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så er første stagnering ramt - og der skal nok komme MASSER undervejs :bigsmile: :

Vægt: 68,3 kg (19)

Har fået de to første timers PW banket af, så mangler bare resten...

Dagens motivationsbillede :

post-10656-1242469986.jpg

Hun skal til en eller anden form for kæmpe BB konkurrence i USA til december. Så må vi håbe at hun gør Sverige stolt! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt: 68,2 kg (18)

Fik til sidst også banket min cardio af i går, dog tog jeg mig aldrig sammen til noget vægttræning, så lavede bare noget BW halløj ude på græsset. Det er sgu dejligt at løbe i regnvejr! Selv om det kan føles en anelse sejt at komme af sted, så er fornemmelsen 5 gange bedre imens man er igang! :bigsmile:

I dag står den igen på cardio, samt bentræning of death and destruction i the Gym! :devil: Lige i dag tror jeg at jeg vil springe bottom squats over og lave dødløft i stedet for.

Træning den kommende uge:

Mandag: 12 km PW och bryst og arme

Tirsdag: 12 km PW, 6 km løb og tung ryg

Onsdag: 12 km PW, 8 km løb og skuldre

Torsdag: 12 km PW, intervaller og let ryg

Fredag: 12 km PW, intervaller og skuldre

Lørdag: 12 km PW og spinning (om ikke søndag)

Søndag: 12 km PW, intervaller og ben (om ikke lørdag)

Det kan være at løberiet skiftes ud imod en spinningtime ved en eller to tilfælden

Så skal kaffen bare ned i maven og så er det snart af sted!

Link to comment
Share on other sites

Bentræning i the Gym

Fik lokket en ven med til noget bentræning i dag - han ville have kigget lidt på sin squat og sin dødløft teknik, samt generelt bare prøve the gym og se om det kunne være noget.

Cardio

Løb 5,5 km

Gåtur hjem med poul efter træning, 4,5 km

Squat

10 @ 20 kg

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

Zercher squat

8 @ 40 kg

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

Dødløft

8 @ 70 kg

6 @ 80 kg

4 @ 85 kg

4 @ 85 kg

Bulgarian split squats

2x8 @ 2x11 kg

2x8 @ 2x11 kg

2x8 @ 2x11 kg

Hypers

4x15 st

Stående OL legcurl

2x8 @ 22,5 kg

2x8 @ 22,5 kg

2x8 @ 22,5 kg

Squat machine

10 @ 120 kg

10 @ 120 kg

10 @ 120 kg

10 @ 120 kg

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

OND bentræning!!! Håber staklen du havde med til træningen er ok??? :wink:

Det var fitness-Anders (fra Vesterbro) jeg fik slæbt med :smile: Jeg tror at han har det OK resten af den her dag i hvert fald, men tror også at han kommer at sove tungt i nat og måske ikke være den som spurter hurtigst til fodboldtræningen i morgen :laugh:

Jeg kan altså virkelig mærke at jeg er ved at blive slap nu! Puha, det er tungt for tiden... Tror ikke nogen skal regne med at se PR's i denne log hvad gælder styrke de næste 6 måneder...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share