Ekstrem diæt


Deluxe
 Share

Recommended Posts

Jeg har prøvet noget lignende den allerførste gang jeg selv var på diæt og det virker da også ganske fint.

De første 2 uger på diæten blev jeg endda stærkere.

I det lange løb er det dog uundgåeligt at du vil miste en del muskelmasse, når du skærer så meget ned på kulhydraterne.

Du må selvfølgelig selv om, om du vil lytte til det folk råder dig til, men hvis du surfer lidt rundt og samler lidt iinfo, vil du finde ud af at det kan gøres bedre og mere smertefrit.

Jeg kan garantere dig for at du meget hurtigt bliver træt af at spise alle de fede madvarer, som man normalt skal holde sig fra. Hvis du så endelig insisterer på at holde dit fedtindtag så højt, så udskift da i det mindste det meste af det med umættede fedtkilder :)

DBM> det er ikke "normalt" for BB at sætte helbredet over styr. Jeg synes din kommentar er noget under bæltestedet.

P.s. Hvad er det for en konkurrence du skal stille op til? Du glemte at nævne det da jeg spurgte første gang.

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy (og Deluxe) Det var ikke på nogen måde min mening, at ramme under bæltestedet - jeg lavede da også en: :)

Når det så er sagt, så er det da fakta, at langt de fleste professionale bodybuildere propper sig med en masse ting som rent sundhedsmæssigt IKKE er særlig klogt!

Link to comment
Share on other sites

Hey du behøver da ikke engang at sige "langt de fleste" ;)

Det er jo nok dem alle sammen samt de fleste amatører....desværre.

Det er nok en konstatering der gælder næsten alle profesionelle sportsgrene. I BB er det bare meeeget synligt at der foregår ting som er ufine i kanten.

Når det så er sagt, så synes jeg alligevel der på MOL er en tendens til at nedgøre BB og BB'ere generelt. Måske er det mig der er lidt nærtagende, men jeg bliver alligevel småirriteret. Ikke personligt på dig DBM ;)

Link to comment
Share on other sites

T: Jeg sik svar på de ting jeg søgte, du kan bare lade være med at skrive mere i denne tråd, hvis det går dig så meget på! Jez...

Don't be so hostile!

CrawDaddy: Det er først temmelig langsigtet mål, engang i slutningen af 2003 da jeg har en masse ting som skal løses ud.

Team DK skal underrettes og jeg skal søge støtte fra dem, da jeg skal ind under Junior -70kg (uheldigvis, regner med -75kg)

Men jeg kan stille op til Mediterranean Championships, da jeg også har udenlandsstatsborgerskab. (Dobbelt)

Så jeg vil være på grænsen for at deltage som junior. Jeg skal også lige se med nogle lægeresultater og så er der muligvis en forretning som sælger kosttilskud der vil være sponsor - Så alt kan meget vel gå hen og lykkes! Men intet ligger fast endnu, jeg har nogle faste diæter jeg skal følge samt træningsrutiner op til starten af december og så videre frem. Når jeg ikke at komme i konkurrenceform til august næste år, må jeg udskyde til næste år igen (Sidste år som junior og som én ud af de 2 : light middelweight, middelweight , hvilket jeg mener de hedder)

Problemet er bare at man virkelig skal satse på det som deltager i den milde ende af IFBB imens jeg ville foretrække NABBA hvis jeg kunne. Uanset hvad skal jeg nok igennem de danske kvalifikationer hvis ikke det bliver i Italien istedet. Men tiden vil vise, intet står sikkert endnu og jeg kan se frem til hårdt arbejde de næste 8 måneder.

Link to comment
Share on other sites

NABBA? Det er der vist ikke så meget fremtid i. De konkurrencer jeg har set fra NABBA, fx Mr Universe har været af en langt dårligere standard end IFBB. Hver sin lyst :)

Undskyld men hvad har Team Danmark involveret i BB? Mig bekendt er der ikke noget samarbejde der. Er det forkert?

Held og lykke med det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share