Saunabælte


tjn
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg tror ikke på, at de ting de sælger i TVshop virker. Men en af mine venner har saunabælte, og det virker med, at man taber de cm om maven når man lige har brugt det.

Men vil høre om der er nogen der ved hvor lang tid det holder? Og om det bare er væk når man drikker et glas vand?

Har hørt at det ødelægger væskebalancen. Så hvor lang tid tager det før man er normal igen?

Link to comment
Share on other sites

I starten var jeg også på vagt over for saunabæltet. Men tog chancen og bestilte et bælte, hvilket jeg absolut ikke fortryder.

Det virker for mig, men det skal lige siges at jeg også

følger en meget stram kostplan og dyrker rigelig med motion i det daglige, spiser masser af grønt og drikker store mængder vand.

Link to comment
Share on other sites

I starten var jeg også på vagt over for saunabæltet. Men tog chancen og bestilte et bælte, hvilket jeg absolut ikke fortryder.

Det virker for mig, men det skal lige siges at jeg også

følger en meget stram kostplan og dyrker rigelig med motion i det daglige, spiser masser af grønt og drikker store mængder vand.

:laugh: :4thumbup: :laugh::rofl2::lolabove:

Link to comment
Share on other sites

Kunne det tænkes at det var motionen og den sunde kost der virkede og saunabæltet ikke gjorde andet end at gøre dig varm på maven?

Heheh jeg vil godt vove at påstå at Buller er MEGET sarkastisk lige nu :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sund fornuft er åbenbart en mangelvare :tongue:

Hvor stor en del af kroppen dækker dette fantastiske produkt? Ikke særlig meget, men 10% er vist højt sat.

Burde en old-school sauna så ikke være 10x bedre, hvis man rent faktisk kunne tabe andet end væske ved at svede?

Link to comment
Share on other sites

Sund fornuft er åbenbart en mangelvare :tongue:

Hvor stor en del af kroppen dækker dette fantastiske produkt? Ikke særlig meget, men 10% er vist højt sat.

Burde en old-school sauna så ikke være 10x bedre, hvis man rent faktisk kunne tabe andet end væske ved at svede?

Ja det er også det jeg tror, men ved ikke. Jeg kan ikke holde til at sidde i en sauna i 45 min eller hvor lang tid det tager med det bælte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænder mindst 50 lys i mit soveværelse og HELT vildt op for min radiator, inden jeg går i seng.

Derefter tager jeg min åndbare keddeldragt og hue på, så jeg kan lufttørre, og lægger mig under min vinterdyne, som selvf. også er åndbar.

På den måde sveder jeg HELE natten!! Og når lysene så småt æder luften i rummet, tvinger jeg mine lunger til at arbejde ekstra hårdt, på den måde får jeg også verdens allerbedste kondital.

Den eneste sideeffekt er lidt hovedpine, pga. dehydrering, når jeg vågner.. men som det gyldne og evigt sande 80'er udtryk har lært os: "No pain, no gain" - det har jeg så omformuleret til "NO PAIN, NO SWEAT, NO LOSS, NO PUSSY!" - og jeg sværger at tøserne er vilde med lugten af testosteron på mine svedige lagner YEAH!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg plejer at gnubbe mig op af min elektriske radiator - udover brændemærker giver det også store muskler :superman:

nu er det sådan at forbrændinger og forfrysninger øger (energi)forbrændingen så det første vil faktisk virke - hvor behageligt det så er, er op til vedkommende :laugh: .

jeg plejer at sige at (unødvendig) smerte er en illusion - som fx af banke lilletåen ind i et bordben, dørkarm eller hvad der nu ellers kan ske i løbet af en stresset dag. for mig virker det at sige sætningen, hvorefter jeg så kan gå videre, normalt, uden smerter. derudover slipper jeg også for at råbe fuck, lort, urin i ørergangen eller hvad folk nu ønsker at berige verdenen med når de slår sig...

(dog respekterer jeg smerter fra fx skinnebensbetændelse da det jo er en af kroppens måder at sige noget er galt.)

men man kan vel også tage bad i kogende vand - go for it :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænder mindst 50 lys i mit soveværelse og HELT vildt op for min radiator, inden jeg går i seng.

Derefter tager jeg min åndbare keddeldragt og hue på, så jeg kan lufttørre, og lægger mig under min vinterdyne, som selvf. også er åndbar.

På den måde sveder jeg HELE natten!! Og når lysene så småt æder luften i rummet, tvinger jeg mine lunger til at arbejde ekstra hårdt, på den måde får jeg også verdens allerbedste kondital.

Den eneste sideeffekt er lidt hovedpine, pga. dehydrering, når jeg vågner.. men som det gyldne og evigt sande 80'er udtryk har lært os: "No pain, no gain" - det har jeg så omformuleret til "NO PAIN, NO SWEAT, NO LOSS, NO PUSSY!" - og jeg sværger at tøserne er vilde med lugten af testosteron på mine svedige lagner YEAH!!

Hehe du er syg, men sjov :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share