Return of the Rogue Warrior


Musashi
 Share

Recommended Posts

  • Replies 823
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Morgentræning feat. Android nr. 1 og 2 a.k.a. Fru Erik og Guarden :devil:

Efter en let opvarmning stod den på 30 minutters klatring på overhæng.

Herefter

5 ture med "walking dips" + 5 ring pullups

Afsluttet med:

:partytime2: Work Capacity 101:

10 runder:

5 pullups

10 medicin ball slams :devil:

15 burpees :wub:

20 jumping jacks

Starttid 2:00

Kanon interval pas, som passede med ca. 1:30 som arbejdstid og 30 sekunders restitution mellem sæt.

Superfed træning i fedt selskab. Altid en fed træning når man imellem sæt lige får dækket lidt idrætsfysiologi, krigshistorie og efter træning har hævede hænder af en kombination af klatring, pullups og burpees... I love it.... :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning med de hårde drenge a.k.a. Coach Erik, Guarden the Steamroller og Dan "Robocop" Bjerregaard

Vægtløftning:

Teknik, teknik, teknik.... ca. 60 minutter

Træk begyndte at køre fornuftigt i dag, mens stødvend stadig driller.

Herefter...

Gulvkamp under instruktion med Sensei Dan.

Rullede ca. 30 minutter med Guarden, som tromlede mig BIG time... Men det var SJOVT...

Sluttede med:

Military press vs. pullups

8 x 40kg vs. 10 reps

5 x 50kg vs 10 reps

5 x 50kg vs 10 reps

5 x 50kg vs 10 reps

5 x 50kg vs 10 reps

Sweet træning i supergodt selskab. Fedt at kunne omgive sig med så superkompetente træningskammerater, så man ikke kan undgå at hæve sin egen standard... GREAT :4thumbup:

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Morgentræning med de hårde drenge a.k.a. Coach Erik, Guarden the Steamroller og Dan "Robocop" Bjerregaard

Vægtløftning:

Teknik, teknik, teknik.... ca. 60 minutter

Træk begyndte at køre fornuftigt i dag, mens stødvend stadig driller.

Herefter...

Gulvkamp under instruktion med Sensei Dan.

Rullede ca. 30 minutter med Guarden, som tromlede mig BIG time... Men det var SJOVT...

Sluttede med:

Military press vs. pullups

8 x 40kg vs. 10 reps

5 x 50kg vs 10 reps

5 x 50kg vs 10 reps

5 x 50kg vs 10 reps

5 x 50kg vs 10 reps

Sweet træning i supergodt selskab. Fedt at kunne omgive sig med så superkompetente træningskammerater, så man ikke kan undgå at hve sin egen standard... GREAT :4thumbup:

Fedt at battle i dag master :devil:

Vi ses til mere gøgl i næste uge. :grrrrrrrr:

Link to comment
Share on other sites

Fedt at battle i dag master :devil:

Vi ses til mere gøgl i næste uge. :grrrrrrrr:

Yes Sir!

Eftermiddags "Fight or Flight"-interval

6 x 450m bakkeinterval :bigsmile:

60 sek pause

Godt fart og overskud på alle sammen. Må snart se at få anskaffet mig et løbe/pulsur så jeg kan dokumentere min tider.

5 x 50m bakkeinterval

Føltes super kraftfulde i dag. Mangler normalt lidt power på de sidste 10m, men i dag var det stigningsløb hele vejen

Lidt mavegøjl til slut:

5 runder af

3/3 x 32kg TGU

6/6 x 40kg twisting deadlift

15 x V-ups

5 x Evil Wheel roll outs

Plus lidt Saxon Side Bends, suitcase deadlift, vacuum etc...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Super workout... Lækker core træning :devil:

Må snart se at få anskaffet mig et løbe/pulsur så jeg kan dokumentere min tider.

Men hey, troede et løbe ur var must have for en kriger som dig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Super workout... Lækker core træning :devil:

Men hey, troede et løbe ur var must have for en kriger som dig :tongue:

Hmmm... Har haft et voldsomt fancy et, men jeg må indrømme at jeg aldrig blev tændt på det dér med at sidde og nørde grafer og kurver efter mine træningspas. Er desuden sindsygt dårlig til at gå med ur. Da jeg var i det grønne havde jeg uret spændt på uniformen, så jeg vidste hvor det var og så sad det ikke og generede på håndledet. Men det ville nu være rart at kunne time løb og andre intervaller...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Slet slet ikke... det er en tand for freaky.

Overvejer egentlig selv et pulsur. Nogle for øje?

He he, alternativt. Du skulle have haft sådan et nostalgisk lommeur i guld :tongue:

Edited by colaze
Link to comment
Share on other sites

Slet slet ikke... det er en tand for freaky.

Overvejer egentlig selv et pulsur. Nogle for øje?

He he, alternativt. Du skulle have haft sådan et nostalgisk lommeur i guld :tongue:

Er ikke noget til en shoppefase endnu..

Ja, det havde været stort med et lommeur sammen med en kort elefantpisk, jeg kunne "motivere" drengene med. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

He he...

Hvor herskede du i grunden henne?

Havde tre år som delingsfører i Opklaringsbataljonen på Bornholm, og var delingsfører og rekogniseringsofficer i Panseringeniørtropperne i et år inden HO, så har været lidt omkring i systemet.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Double split snatch (2x16kg KB) 5 sæt af 3 reps

Double jerk (2x32kg) 5 sæt af 5 reps

One arm floor press (37kg) 5 sæt x 5/5

Plyometric oushups 5 sæt af 8 reps

5x

Wall squat (max kontraktion) 60 sek

umiddelbart efterfulgt af

10 x jump squat´

Av av av

Finisher

10 x 48kg KB Swings vs. 2 meter rope climp (5 min = ca. 5 runder)

Link to comment
Share on other sites

Aftenens træning:

5 runder x

30sek 32kg KB swing med venstre

30sek 32kg KB swing med højre

30sek burpees

30sek jumping jacks

30sek split jumps

30sek burpees

30sek jumping jacks

30sek mountain climbers

30sek pause

Sheit, det var nasty...

Efter lidt pusten lidt kernetræning bestående af noget evil wheel, vacuums, sprinter situps, superman flyers, russian twists etc.

Link to comment
Share on other sites

Fed træning champ.. Det lugter lidt af Ross Enamit :devil: ..

Yaah, kører et modificeret program fra Infinite Intensity. Har leget lidt med nogle af træningspassene, men han laver nogle voldfede træningskombinationer. Tilsæt lidt kettlebells, vægtløftning, idrætsgymnastik og kampsport, så har du et fornuftig kombination... I like it :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Kanon bog, hvor der kan findes super god inspiration...

Har du læst "Never gymless"?

Hvad er det i øvrigt for et stykke øreslik du har krydret din evo video med?

Link to comment
Share on other sites

Sheit... hader når det sker...

Nåh, skidt pyt...

Dagens træning:

VL med Coach Erik

Træk, push press og stem fra split??

Gik godt med træk i dag. Havde en ok fornemmelse for timingen.

Density Day:

10 minutter

Handstand push ups i ringe vs. pistols 5/5

10 minutter

Walking dips vs. rope climbs

Som afslutning et plyometrisk cirquit:

10 x Box jump til dobbelt plint

5 x hækkehop med samlede ben

1 x spurt (ca. 40m)

10x hop i madras

Kørte 5 runder, og sluttede af med at lave hækkehop skiftevis indtil én af os gjorde som en kylling og gav op :tongue:

Lækker kombination af styrke, kredsløb og syre..

efter et par timers læsning:

Dobbelt lektion i dans og stilarter, umiddelbart efterfulgt af dobbeltlektion i håndbold...

Link to comment
Share on other sites

Handstand pushups i ringe.. det er sgu cool! hatten af for det!

Tilsæt lidt kettlebells, vægtløftning, idrætsgymnastik og kampsport

Hvilken form for kampsoprt ville du iøvrigt anbefale til at starte med?.. jeg har ingen kamp ambitioner, andet end sådan til træning naturligvis, så det er primært på motionsbasis?

Link to comment
Share on other sites

Handstand pushups i ringe.. det er sgu cool! hatten af for det!

Hvilken form for kampsoprt ville du iøvrigt anbefale til at starte med?.. jeg har ingen kamp ambitioner, andet end sådan til træning naturligvis, så det er primært på motionsbasis?

Prøv noget af! :wink: Jeg har selv haft fingrene i mange forskellige slags kampsport, selvforsvar og kampkunst, og det vigtigste er at du finder noget du synes er sjovt. Sekundært kan du gøre op hvad du gerne vil have ud af det. Til ren motion er der ikke meget der kommer i nærheden af boksning, thayboksning eller kickboksning. Det er hårdt, sjovt og tilpas simpelt. Brydning, BJJ, shootfighting og judo er også superfede idrætsgrene, med et lidt større fokus på styrke og styrkeudholdenhed. Forskellige former for MMA (Shootfighting, Vale Tudo osv.) er vel for det meste solide kombinationer med sparring og fysisk træning på et godt niveau.

For mere selvforsvars orienterede grene så kan jeg anbefale Wing Tsun, Krav Maga, Filipino Fight Systems m.f.

Ser frem til at høre hvad du fandt frem til...

Link to comment
Share on other sites

Prøv noget af! :wink: Jeg har selv haft fingrene i mange forskellige slags kampsport, selvforsvar og kampkunst, og det vigtigste er at du finder noget du synes er sjovt. Sekundært kan du gøre op hvad du gerne vil have ud af det. Til ren motion er der ikke meget der kommer i nærheden af boksning, thayboksning eller kickboksning. Det er hårdt, sjovt og tilpas simpelt. Brydning, BJJ, shootfighting og judo er også superfede idrætsgrene, med et lidt større fokus på styrke og styrkeudholdenhed. Forskellige former for MMA (Shootfighting, Vale Tudo osv.) er vel for det meste solide kombinationer med sparring og fysisk træning på et godt niveau.

For mere selvforsvars orienterede grene så kan jeg anbefale Wing Tsun, Krav Maga, Filipino Fight Systems m.f.

Ser frem til at høre hvad du fandt frem til...

Mange tak for svar! jeg kigger lidt rundt hvad mulighederne er i Århus, tænker umiddelbart kick/thai boxing, men jeg prøver lidt af.

Residerer du i KBH i øvrigt, jeg ville gerne have "bedømt" mine KB færdigheder, da jeg kun har kært løftene fra DVD, har du mod på at lære

lidt fra dig til (endnu) en "rookie"?

Link to comment
Share on other sites

Mange tak for svar! jeg kigger lidt rundt hvad mulighederne er i Århus, tænker umiddelbart kick/thai boxing, men jeg prøver lidt af.

Residerer du i KBH i øvrigt, jeg ville gerne have "bedømt" mine KB færdigheder, da jeg kun har kært løftene fra DVD, har du mod på at lære

lidt fra dig til (endnu) en "rookie"?

Superfedt. Kick og thai er kanonfede idrætter.

Jeg har altid tid til at lære fra mig :bigsmile: . Jeg bor og arbejder i København. Du skal være velkommen på et af mine hold (PM mig i forvejen), ellers kan vi godt arrangere noget privat instruktion.

Augustinus: hehe.. Jeg tror sgu ikke jeg skal løbe om kap med dig. Jeg har set dine 1000m tider. Men det er da ikke umuligt jeg kigger forbi til en gang sjov og spas på forhindringsbanen og de andre herlige discipliner.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

60 minutters svømning:

Crawl teknik

Udspring fra 1m vippe

Umiddelbart efterfulgt af:

10 x 200m sprint, 60sek pause

10 x 50 sprint, 60sek pause

Kernetræning:

5x

5x Dragonflags

5x Hanging leg raises with a twist

5x glute ham raise sit ups

5x back extensions

Herefter cyklede jeg til Grøndalscentret og underviste en times Killercardio, og direkte til Fitnessdk Adelgade, hvor jeg underviste 1 times Hardcore med et fuldt booket hold. Alt for fedt at så mange møder op for at træne. Det kan man ikke undgå at blive i vildt godt humør af. :4thumbup: I love it :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share