Return of the Rogue Warrior


Musashi
 Share

Recommended Posts

  • Replies 823
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Uhh, dér vil jeg træne :w00t:

Jeg troede det var denne:

Det der vil jeg også kunne.... :superman: Han er fandme en mutant..

Det er også et überfedt sted, med masser af lækre legesager. Skumgraven er noget af det sjoveste jeg har prøvet :w00t: Ville aldrig forsøge at lave afsæt fra ringene, men her kan man lege med salto-afsæt, skrue osv, uden der er overhængende risiko for kraniebrud og skævvridninger af rygsøjlen.. Det er sgu sejt... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft, hvor du giver den gas med al den gymnasttræning :4thumbup: :4thumbup:

Det holder MAX!!!

Jeg regner med at bestille ringe i denne uge, mangler lige at få et enkelt svar fra ringtraining.com, så ryger ordren afsted.

Herfra går planerne på at implentere meeeget let ringtræning til elitesportsfolk, der har problemer med skuldrene/til allersidst i deres genoptræningsforløb. Det glæder jeg mig til at få på benene :smile:

Jeg glæder mig helt enormt til at jeg kan komme med ud at lege gymnasthejs sammen med dig - nu skal Sheiko'en bare lige overståes, så er der lidt tid til leg inden nyt program påbegyndes :smile:

Og for helvede nogle lede chins du river af - sig nu at det er med underhåndsgreb?!?!?! :blink: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Og for helvede nogle lede chins du river af - sig nu at det er med underhåndsgreb?!?!?! :blink: :blink:

Kører næsten altid overhåndsgreb. Det synes jeg har den bedste transfer til klatring, gymnastisk arbejde osv.

Jeg skal lave et styrkeprogram til "Motion og Fitness" i en selvvalgt øvelse; enten bænk, pullups, squat eller frivend. Tror det bliver et sheiko-inspireret program, men går lige og tygger lidt på det.

Mandag:

45 min. klatring med Mr. Hulk

60 min. livredning

Noget squat, dødløft, frivend og rows

Tirsdag:

Morgengøjl med rebklavring, ringtræning og bandsprints

60 redskabsgymnastik (primært håndstandstræning)

Link to comment
Share on other sites

Aftentræning:

3 timer i Grøndalcentrets gymnastikhal

Z-health som opvarmning

Ringe: Muscle ups (30 - 60stk), handstands push ups (20-30stk), roll to support, levers og iron cross progression... Nice

Bar: Muscle ups (et par stykker), tucked planche, stem til håndstand (et par ok, og en masse mis)

Ben swing: Lidt arbejde med teknikken

Gulv: Håndstand, håndstand-rulle, stem til håndstand, forlæns rul til håndstand (svært at forklare, men sjovt)

Link to comment
Share on other sites

Aftentræning:

3 timer i Grøndalcentrets gymnastikhal

Z-health som opvarmning

Ringe: Muscle ups (30 - 60stk), handstands push ups (20-30stk), roll to support, levers og iron cross progression... Nice

Bar: Muscle ups (et par stykker), tucked planche, stem til håndstand (et par ok, og en masse mis)

Ben swing: Lidt arbejde med teknikken

Gulv: Håndstand, håndstand-rulle, stem til håndstand, forlæns rul til håndstand (svært at forklare, men sjovt)

Damn, jeg var i Grøndalcentret og styrketræne i CSA i dag.... skulle ha' joinet dig, så jeg ku' få lidt muscle up tips!! Regner med at være der på lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Damn, jeg var i Grøndalcentret og styrketræne i CSA i dag.... skulle ha' joinet dig, så jeg ku' få lidt muscle up tips!! Regner med at være der på lørdag.

Cool, jeg regner med at lave noget træning inden kettlebell-holdet, men vi kan jo lige se på det lørdag.

Morgentræning:

4 x 1000m, 90 sekunders pause; tider: 4:00, 4:04, 4:09, 4:10

Shit, der er langt til den gode løbeform, men taget i betragtning at jeg næsten ikke træner løb er det et ok udgangspunkt.

Link to comment
Share on other sites

Cool, jeg regner med at lave noget træning inden kettlebell-holdet, men vi kan jo lige se på det lørdag.

Morgentræning:

4 x 1000m, 90 sekunders pause; tider: 4:00, 4:04, 4:09, 4:10

Shit, der er langt til den gode løbeform, men taget i betragtning at jeg næsten ikke træner løb er det et ok udgangspunkt.

Det er også nogle korte pauser du holder dig.

I den klub hvor jeg løber holder vi 3 min. pause. pr 1000 m. interval.

Post script, fed træning du og i holder jer for tiden. Det er ærgerligt man ikke bor i københavnsområdet

Hvad siger FHB-tiderne for tiden?

Link to comment
Share on other sites

Det er også nogle korte pauser du holder dig.

I den klub hvor jeg løber holder vi 3 min. pause. pr 1000 m. interval.

Post script, fed træning du og i holder jer for tiden. Det er ærgerligt man ikke bor i københavnsområdet

Hvad siger FHB-tiderne for tiden?

Det har du ret i, men tiden var lidt presset forleden. Skal prøve en ny træningsmetode med 30 sekunders arbejde og 3 minutters pause. Det skulle efter sigende kunne fordoble den tid man er i stand til at arbejde med critical power over en 2-ugers periode.

Vil gætte på at jeg ligger omkring 3 1/2 minut på FHB. Planen er at komme under 3 minutter i det nye år.

Link to comment
Share on other sites

I går:

90 min livredning

90 min redskabsgymnastik med fokus på håndstand, vejrmølle og rundat... Easy stuff

I dag:

30 minutters opvarmning på swissball med blandede øvelser... :blush:

Max test:

Frivend: 80kg

Squat: 140kg... Oversiden af låret til vandret. PR

Chin up (UH): Bw (73kg) + 50kg

Bænk: 100kg

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

I går:

90 min livredning

90 min redskabsgymnastik med fokus på håndstand, vejrmølle og rundat... Easy stuff

I dag:

30 minutters opvarmning på swissball med blandede øvelser... :blush:

Max test:

Frivend: 80kg

Squat: 140kg... Oversiden af låret til vandret.

Chin up (UH): Bw (73kg) + 50kg

Bænk: 100kg

Er det ikke en PR?

Link to comment
Share on other sites

Var det et reelt all-out max? Mit eget er så vidt jeg husker det samme..vil prøve at slå den i morgen :devil:

Jeg prøvede med 90kg, men kunne ikke få den op. Jeg er helt sikker på at den kan rykkes et godt stykke med teknik. Det er ikke ligefrem en øvelse jeg har kørt meget.

No6bach: Nej, det er kun en tangering af PR.

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøvede med 90kg, men kunne ikke få den op. Jeg er helt sikker på at den kan rykkes et godt stykke med teknik. Det er ikke ligefrem en øvelse jeg har kørt meget.

No6bach: Nej, det er kun en tangering af PR.

Du kan jo få nogle tips af Hr. Guard - han er ved at blive ekspert på VL området :wink:

Flot frivend ellers :bigsmile: Har du også haft i tankerne at støde de 80 kg? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hey boys and girls

Efter en lille MOL-pause er her lidt updates:

Dagens bedrift:

Evolution-race/Winter Challenge: 1t 5sek

Also feat. Guarden, Bogs og min egen Rosa-Viola

Super overskud på næsten alle øvelser med undtagelse af armgang i tov, som træk tænder.

Link to comment
Share on other sites

Waits: Jep, træstammeløb, balancebom og svømning røg ud. Havde været cool med bare en lille distance i vand. Balancebommen er alligevel ikke min stærke side, så det gør ikke noget. Træstammeløb er også en fed disciplin...

DMB: Vindertiden var ca. 48min, så med lidt mere struktureret træning skulle det ikke være umuligt at rykke lidt. Jakob klarede ruten på vist nok 50min 6sek, men fik 10 min tidsstraf :blink: pgs af et kiks på armgang i reb.. Nu er grebsstyrke jo heller ikke Jakobs stærke side :blink: :blink: :blink: :blink: Samlet tror jeg hans tid lå lige omkring min.

Link to comment
Share on other sites

Waits: Jep, træstammeløb, balancebom og svømning røg ud. Havde været cool med bare en lille distance i vand. Balancebommen er alligevel ikke min stærke side, så det gør ikke noget. Træstammeløb er også en fed disciplin...

DMB: Vindertiden var ca. 48min, så med lidt mere struktureret træning skulle det ikke være umuligt at rykke lidt. Jakob klarede ruten på vist nok 50min 6sek, men fik 10 min tidsstraf :blink: pgs af et kiks på armgang i reb.. Nu er grebsstyrke jo heller ikke Jakobs stærke side :blink: :blink: :blink: :blink: Samlet tror jeg hans tid lå lige omkring min.

SKAAAARPT GÅET, COMRADE!!!!! :devil::devil::devil:

Næste år er du uden tvivl på vindertid - hvis du gider?!?

Med din træningsflid og mind of steel er der ingen tvivl om at du river lortet midt over, hvis du træner målrettet - skrap tid, maestro :chopper:

Link to comment
Share on other sites

Hey boys and girls

Efter en lille MOL-pause er her lidt updates:

Dagens bedrift:

Evolution-race/Winter Challenge: 1t 5sek

Also feat. Guarden, Bogs og min egen Rosa-Viola

Super overskud på næsten alle øvelser med undtagelse af armgang i tov, som træk tænder.

Dennis, you evil guy... :devil:

Super kæmpet til Evo-race, I to superhelte kicked ass :superman: hvad vil der så ske næste gang, når I rent faktisk træner målrettet op til det??? :devil::laugh:

Vildt hyggeligt med brunch i går - du må hilse blomsten derhjemme :wink:

Link to comment
Share on other sites

Haurum: Thnx, buddy!! Ser frem til at du er med næste gang.

Guarden: Lige over, brother!

Bogs: Jeg skal hilse tilbage. Vi manglede jer til morgentræning... :wink:

Kauf: That's the general idea.... And thanks... :cool:

Træning for nyligt:

Søndag: TGU m/ 40kg, ca. 20 singles

Mandag: 90min livredning, trappeløb og "tabata-heaven": 32kg KB swings, burpees og double CB swipes (2x25lbs), kørt ud i én lang tabata af 12 minutter.... Nasty shit

Tirsdag: Morgentræning feat. Wondergirl aka Rosa-Viola, som fyrede op under TGU, pullups og tabata squats. Selv fik jeg leget med muscle-ups, iron cross progg., kipping pullups, TGU m/ 28kg (16+12) og tabata box-jumps. Herefter ca. 90 min redskabsgymnastik med håndstand - rulle, rondat, flyvespring, hovedspring osv. Kørte rigtig godt i dag.

Her til aften legede jeg lidt med de tunge KBs, og vupti så røg 2 1/2 pood'en op i et strict press... VUHHHUUU, den er fandme en lækker PR som jeg har ventet længe på... 8kg mere på presset og jeg er klar til Beast Challenge :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share