Liga i Weekenden


Prehn
 Share

Recommended Posts

Så er der liga i denne weekend. På sjælland er det i Tårnby, og i jylland gider jeg ikke at gå ind på styrke.dk for at se hvor det er , så det må i selv finde ud af :-p

men hvem stiller op?? og går i hårdt?? Selv skal jeg kun med som hjælper denne gang, så jeg kan sørge for de andre går fucking hårdt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

i den rigtige side af danmark, bliver det afholdt i Vejle

Ak frem stille med et junior og et senior hold

Men vore opstilling er så hemlig, at det ikke er alleløfterner der ved det endnu

Så alle stille med fuld trekamps udstyr, så fordeller kenneth øvelserne efter indvejning

Link to comment
Share on other sites

TLunau--> Jeg føler med dig. Du er kommet i selskab med de forræderiske fynboer :laugh: De er faktisk på nogle områder værre end dem fra sjælland, da de står med en fod i hver lejer og spiller dobbeltspil :flippa:

Du skal ikke komme for godt i gang. Jeg har hørt Jan har sat dig på dødløft! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bliver også at finde i Tårnby, og jeg har kun et gear og det er fuld power...... :4thumbup: Vores første hold er jo som bekendt blevet amputeret lidt..... Så der arbejdes på hold sammensætningen stadig...... Vores største overvejelser går selvfølgelig på hvor vidt vi tør lade Anton løfte for vores første hold endnu.... Han er jo god for en hulens masse point hvis han kan få nogle løft godkendt.... Omvendt hvis han bommer er vi ude af finalen, med al sandsynlighed, idet at L P og Bjørke er stoppet, og vi ikke har nogle ordentlige erstatninger PT, jeg sætter personlig rekord i Tårnby, men er det nok til at løfte på førsteholdet og kan et amputeret KSK første mandskab lave over 450 points ??? Svar på dette og andre spændende spørgsmål på lørdag hehe :4thumbup:

Nå ja og PS der er vist en der skylder en anden en Bøf :4mewantfood:

Edited by Procida
Link to comment
Share on other sites

TLunau--> Jeg føler med dig. Du er kommet i selskab med de forræderiske fynboer :laugh: De er faktisk på nogle områder værre end dem fra sjælland, da de står med en fod i hver lejer og spiller dobbeltspil :flippa:

og vi er først lige begyndt...muhæhæhæhæ.... det er kun et spørgsmål om tid

før vi vinder ligaen...

Link to comment
Share on other sites

Den gamle skal løfte DEADLIFT for Rødby I og formen er kanon, og kropsvægten lav - så det bliver meget spændende.

Samtidig er Peters form i top, og Dahlin helt vild

Så pas på alle sammen, vi vil i 1. division.....

yeaa :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Er blevet shanghai'et til at dødløfte for Ak Nordlands første eller andenhold :smile: Ved ikke lige, kun at jeg skal løfte :bigsmile:

Du skal løfte for førsteholdet, og jeg skal løfte for andet-holdet.

Da to af vores faste folk fra førsteholdet ikke kommer på lørdag stiller vi sådan:

1.hold: Thøgersen, Bergan, Sune

2.hold: Lind(formanden), Peter Wang, Glud(mig).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share