BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Hvad er det 'roid gut er? Hvordan sker det, fysisk, og hvorfor?

Coleman ligner da en halv sumobryder på de billeder der.  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Coleman har da vidst spist lidt for mange chips  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

OFF SEASON drengebørn… OFF SEASON!!!

Der er ikke mange udover Dexter Jackson der render rundt i konstant form. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det 'roid gut er? Hvordan sker det, fysisk, og hvorfor?

Coleman ligner da en halv sumobryder på de billeder der.  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Coleman har da vidst spist lidt for mange chips  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

OFF SEASON drengebørn… OFF SEASON!!!

Der er ikke mange udover Dexter Jackson der render rundt i konstant form. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Okay, men HVAD ER DET MED DET 'ROID GUT DER?!?!? :blink::sleeping::blush::poking:

Link to comment
Share on other sites

Okay, men HVAD ER DET MED DET 'ROID GUT DER?!?!?  :blink:  :sleeping:  :blush:  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Rent medicinsk skal svaret nok nærmere findes i brug af proteinhormoner som GH og IGF-1 end brug af steroider. Men jeg tror nu mest det faktum, at en mand som Ronnie vejer 150kg i off-season spiller ind. Det er ganske enkelt umuligt at værer så stor og stadig have ballerina talje. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Okay, men HVAD ER DET MED DET 'ROID GUT DER?!?!?  :blink:  :sleeping:  :blush:  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Rent medicinsk skal svaret nok nærmere findes i brug af proteinhormoner som GH og IGF-1 end brug af steroider. Men jeg tror nu mest det faktum, at en mand som Ronnie vejer 150kg i off-season spiller ind. Det er ganske enkelt umuligt at værer så stor og stadig have ballerina talje. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det jeg tænker på, er når de er helt cut, og har den der udstående mave. Er det bare abs der har så meget masse, eller hvad?

Link to comment
Share on other sites

Okay, men HVAD ER DET MED DET 'ROID GUT DER?!?!?  :blink:  :sleeping:  :blush:  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Rent medicinsk skal svaret nok nærmere findes i brug af proteinhormoner som GH og IGF-1 end brug af steroider. Men jeg tror nu mest det faktum, at en mand som Ronnie vejer 150kg i off-season spiller ind. Det er ganske enkelt umuligt at værer så stor og stadig have ballerina talje. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det jeg tænker på, er når de er helt cut, og har den der udstående mave. Er det bare abs der har så meget masse, eller hvad?

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan der være flere årsager til. Masse på abs er den ene. Andre muligheder er at deres indvolde ganske enkelt også er vokset pga deres medicinforbrug, samt det faktum at de render rundt med en ordenligt kuffert i off-season. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sergio Olvia har da den vildeste form. Syntes hans victory pose slår alt, også Lee Priests er intet ved siden af. Jo mere man ser til ham jo mere burde han have slået Arnold til Mr O....

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Jo mere man ser til ham jo mere burde han have slået Arnold til Mr O....

<{POST_SNAPBACK}>

Fuldstændig enig! Som Squatfather har skrevet før her i tråden, så har ingen BB'er været mere forud for sin tid end Sergio Oliva. Noget nær den perfekte bodybuilder.

Link to comment
Share on other sites

Jo mere man ser til ham jo mere burde han have slået Arnold til Mr O....

<{POST_SNAPBACK}>

Fuldstændig enig! Som Squatfather har skrevet før her i tråden, så har ingen BB'er været mere forud for sin tid end Sergio Oliva. Noget nær den perfekte bodybuilder.

<{POST_SNAPBACK}>

Men Arnold har bare en selvglad udstråling/aura som ingen kommer tæt på syntes jeg. Men det burde man jo self. ikke vinde på, men det har dog en del at skulle have sagt imo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share