BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

Han er eddermame hakket ham Thomas Scheu :w00t: .. Og helt åndsvagt veludviklede obliques han har :devil:

Dog synes jeg nu han har et par mangler for at han den perfekte fysik.

Hans triceps og skuldre mangler masse.

Link to comment
Share on other sites

Han er eddermame hakket ham Thomas Scheu  :w00t: .. Og helt åndsvagt veludviklede obliques han har  :devil:

Dog synes jeg nu han har et par mangler for at han den perfekte fysik.

Hans triceps og skuldre mangler masse.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu handler BB jo meget om ens personlige smag. Men jeg har nu meget svært ved at se, at Thomas skulle mangle masse på de områder. Jeg syntes han er yderst komplet, og et godt eksempel på at de bedste fysiker ofte findes blandt amatørerne og ikke IFBB profferne. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg begriber bare ikke, hvad de dommere i IFBB Pro divison dømmer efter. :blink:

Hvordan kan Mustafa Mohammad i denne form blive placeret så lavt som nr. 10 til NY Pro Show? :blink: Og hvordan pokker kan de placerer folk som Chris Cook, Luke Wood, Bob Cicherillo og Francisco Bautista foran ham??? :blink:

post-1781-1117842822_thumb.jpg

post-1781-1117842872_thumb.jpg

post-1781-1117842906_thumb.jpg

post-1781-1117842935_thumb.jpg

post-1781-1117842976_thumb.jpg

post-1781-1117842999_thumb.jpg

post-1781-1117843019_thumb.jpg

post-1781-1117843047_thumb.jpg

post-1781-1117843137_thumb.jpg

post-1781-1117843158_thumb.jpg

post-1781-1117843179_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg begriber bare ikke, hvad de dommere i IFBB Pro divison dømmer efter. :blink:

Hvordan kan Mustafa Mohammad i denne form blive placeret så lavt som nr. 10 til NY Pro Show? :blink:  Og hvordan pokker kan de placerer folk som Chris Cook, Luke Wood, Bob Cicherillo og Francisco Bautista foran ham??? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Iknow I know I know :smile: Eller.. har om ikke andet hørt et sandsynligt rygte her om.

aargh.. nu kan jeg ikke huske hvor hvor læste det. Det var skrevet af Milos sarcev.

Det handlede om at Mustafa til Mr. O 2004 (mener jeg) nær var død pga vanddrivende midler, og shawn Ray nåede at redde ham. Mustafa kommer på hospitalet, og får at vide han skal tage en slapper.

Han stiller så op weekenden efter, og.. det samme sker igen.

INGEN fra IFBB vil tage med ham på hospitalet pga dårlig PR, men Milos tager så med ham.

Milos forklarer så i det han skriver, at både mustafa og milos får et brev fra IFBB om at hvis det sker igen bliver de begge diskvalificeret. (milos nægtet adgang til IFBB shows selv om han ikke stiller op).

Så i bund og grund handler det hele om ikke at få dårlig PR.. stillet IFBB i et dårligt lys.

Her er lige noget fra T-Nations deadpool fra i år.. de har brugt et andet navn end mustafa's, men det er ham. her er resten af artiklen

"This man will be the easiest to figure out, since his misadventures with diuretics last fall have been widely reported. It should be noted that while steroids have never been known to kill anyone fast, diuretics certainly have. The late Mohammed Beniziza is a prime example.

Sumtypa collapsed in his hotel room after competing at the 2004 Mr. Olympia contest, blood streaming from his nose, and soiled from his own vomit. It was actually Shawn Ray, summoned to the room by a friend of Sumtypa’s, who called 911 and saved his life. Mr. BigMuffhead should've learned from his near-death experience, but guess what? Just a week later, the same scenario played out after he competed in one of the European Grand Prix shows.

Though he's clearly a man who's been taking mass quantities of steroids for many years, it’s his reckless use of diuretics that put him right at the top of the 2005 Dead Pool. Of course, it’s hard to blame the guy when current judging standards demand that these athletes be as dried-out as a piece of old beef jerky. In fact, "dry" has become a complimentary term to describe an athlete who has successfully managed to rid his body of as much body fat and water as possible, even though this achievement is about as healthy as popping five Vicodins and chasing them down with a quart of vodka.

Sumtypa is a married man with children over in Europe, so we hope his luck doesn’t run out, or should we say, his kidneys don’t suddenly shut down."

Link to comment
Share on other sites

Iknow I know I know :smile: Eller.. har om ikke andet hørt et sandsynligt rygte her om.

aargh.. nu kan jeg ikke huske hvor hvor læste det. Det var skrevet af Milos sarcev.

Det handlede om at Mustafa til Mr. O 2004 (mener jeg) nær var død pga vanddrivende midler, og shawn Ray nåede at redde ham. Mustafa kommer på hospitalet, og får at vide han skal tage en slapper.

Han stiller så op weekenden efter, og.. det samme sker igen.

INGEN fra IFBB vil tage med ham på hospitalet pga dårlig PR, men Milos tager så med ham.

Milos forklarer så i det han skriver, at både mustafa og milos får et brev fra IFBB om at hvis det sker igen bliver de begge diskvalificeret. (milos nægtet adgang til IFBB shows selv om han ikke stiller op).

Så i bund og grund handler det hele om ikke at få dårlig PR.. stillet IFBB i et dårligt lys.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg havde godt læst om hans uheldige oplevelser sidste år. Men hvorfor i alverden skal det gå ud over hans placeringer? Paul Dillet og Mike Matarazzo har da været ude for det samme flere gange, og det er da aldrig gået ud over deres placeringer i efterfølgende konkurrencer. Jeg tror nærmere, at Mustafa bliver forfulgt pga hans mellemøstlige baggrund. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share