BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Som BBer er han nu væsentlig bedre på de nyere billeder... Det gælder ikke om at være tyndest på scenen :wink:

Ja, man skal jo følge med tiden. Men hvis du kigger på billederne fra 89 og så på dem fra 2002, så må du da indrømme er det er gået den gale vej. Både generelt for BB og hans personlige form. Syntes langt fra at "bigger is better" gælder hver gang.

Selvfølgelig skal man da følge med udviklingen i sporten hvis man vil stille op, og gøre sig nogen forhåbninger om at vinde. Men jeg syntes bare han har ødelagt en ellers god form.

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Som BBer er han nu væsentlig bedre på de nyere billeder... Det gælder ikke om at være tyndest på scenen :wink:

Lynet>> Blah blah blah... "Bodybuilding er en subjektiv sport" greddymb.gif JAJA - men der er stadig nogle kriterier ud fra hvilke man dømmer! Disse kriterier tillader ikke en fysik som Arnolds at vinde noget som helst, da de foreskriver symmetri og proportionalitet! Arnold er en actionfigur mere end han er bodybuilder, hvorfor mange drengebørn falder i svime over ham og hans overdimentionerede bryst og biceps...

Jeg er hamrende ligeglad. Jeg synes, han er pæn. Ergo, jeg poster ham :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, man skal jo følge med tiden. Men hvis du kigger på billederne fra 89 og så på dem fra 2002, så må du da indrømme er det er gået den gale vej. Både generelt for BB og hans personlige form. Syntes langt fra at "bigger is better" gælder hver gang.

Selvfølgelig skal man da følge med udviklingen i sporten hvis man vil stille op, og gøre sig nogen forhåbninger om at vinde. Men jeg syntes bare han har ødelagt en ellers god form.

Det får du mig ikke til at indrømme nej :wink:

Lyn>> der er ingen der forbyder dig at poste billederne...?

Link to comment
Share on other sites

Ja, man skal jo følge med tiden. Men hvis du kigger på billederne fra 89 og så på dem fra 2002, så må du da indrømme er det er gået den gale vej. Både generelt for BB og hans personlige form. Syntes langt fra at "bigger is better" gælder hver gang.

Selvfølgelig skal man da følge med udviklingen i sporten hvis man vil stille op, og gøre sig nogen forhåbninger om at vinde. Men jeg syntes bare han har ødelagt en ellers god form.

Nu er billederne af Aaron fra 89 jo taget, hvor han er i konkurrenceform. Dem fra 2002 er fra en gæsteposering, hvor han er en del kg over konkurrencevægten. Så det er jo ikke ligefrem det bedste grundlag for en sammenligning. Desuden er han jo også blevet ældre. Han er 42 år på billederne fra 02. :smile:

Jeg er selv vild med det look Aaron havde i de sidste par år af amatørkarrieren. Men hans bedste form havde han nu i årene 94 til 98, hvor han gang på gang blev snydt ved IBBF´s prof konkurrencer. Hans 12. plads til Mr. O i 94 anser jeg som en af sportens absolut største fadæser. :smile:

post-1781-1170978737_thumb.jpgpost-1781-1170978853_thumb.jpgpost-1781-1170978873_thumb.jpg

Jeg er hamrende ligeglad. Jeg synes, han er pæn. Ergo, jeg poster ham :)

Er der nogen der har skrevet, at du ikke må poste billeder af Arnold? Nu er du da nået til et punkt, hvor du rent faktisk poster bodybuildere i tråden. Kommentarene til din post gik jo netop ikke på billederne, men på de ting du skrev sammen med billederne. :wink:

Men dette er nu engang et diskusionsforum, hvis du ikke har fattet det. Det betyder at ting diskuteres. Billederne i tråden bliver fra tid til anden kommenteret. Så længe kritiken er objektiv som den du fik er der intet galt i det. Tør øjnene og lev med det. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gider såmænd bare ikke høre kritik over for mit valg af favorit-bodybuildeR :) Ordentlig kritik er det jo heller ikke - han er bare ikke "god". Jeg synes, han er lee', og derfor poster jeg ham - ligeså vel som jeg poster enhver enden bodybuilder (eksempelvis wahlberg), hvis jeg skulle have lyst til det. De har begge nogle lede fysikke, og de gør sig godt i denne tråd. Specielt lysner det lidt op, mellem alle de bjerge af muskler, man kan finde her =)

Om jeg ikke har forstået (bemærk ordvalget her; jeg kan tale ordentligt, selvom det er nettet!), det er et diskussionforum? Jo, det har jeg da. Så vidt jeg kan se, diskuterer jeg også nu =) Jeg synes bare, der ligger en del negativt ladet kritik over for mit valg i dine ord fra før:

The whole package? Godt bryst, gode biceps, gode lægge, en rimlig ryg, rimlige triceps, dårlige skuldre og quads, samt elendige bagside lår og en bloky talje uden abs? Er det the complete package?

Ja, jeg synes, det ser skide godt ud. For at bruge din egen udtalelse i anden tråd, så kunne jeg ikke være mere ligeglad med din. Jeg poster heller ikke beskeder med "roid gut" osv. til alle dem, du poster. Jeg er træt af, man bliver talt ned til, straks man går imod MoL-jargonen. Det er altid det samme herinde. Det minder lidt om den måde, der også bliver talt ned til fx DocH i nogle af de diskussioner, hvoraf det tydeligt fremgår, han er stærk liberalist (tæt på mit i øvrigt).

Jeg beder bare om, jeg kan få lov til at poste de folk/beskeder whatever, jeg har lyst til uden at blive afbrudt/opleve negativt ladet kritik. Det kan godt være, jeg går lidt op i det, men det er fordi, jeg synes alt andet er tåbeligt. Æstetik er heldigvis subjektivt :)

Alsidighed! Hurra! Mol-nazi? Nej tak! ;)

Hvert dumt svar afføder prompte en serie billeder med Wahlberg, Arnold eller anden bodybuilder med pæn profil; så slipper jeg også for at snakke mere herinde :D

Omkring Arnold fandt jeg forresten dette fede billede tidligere i dag! Jeg synes, det er rigtig fedt:

9.jpg

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Man kan jo lade være med at udtale sig om ting man ikke ved noget om.

Bodybuilding er en sport med bestemte kriterier for hvad en god fysik er. En god bodybuildingfysik er ikke nødvendigvis pæn i konventionel forstand.

Der er ganske klare regler, porportioner imellem bestemte muskelgrupper skal overholdess, bestemte karakteristika kan næsten ikke overdrives.

At du syntes Wahlberg er en god bodybuilder er totalt uinteressant. Han har ingen ben og mangler de porportioner der skal til for at gøre sig i bodybuilding, med den fysik han fremviser.

Måske skulle du lave en tråd:

Billeder af discopumpere, Bare sådan for sjov...

Ved ikke om du ikke kan, eller bare ikke vil forstå. Jeg håber du bevidst troller den aw, for ellers er det næsten synd for dig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gider såmænd bare ikke høre kritik over for mit valg af favorit-bodybuildeR :) Ordentlig kritik er det jo heller ikke - han er bare ikke "god". Jeg synes, han er lee', og derfor poster jeg ham - ligeså vel som jeg poster enhver enden bodybuilder (eksempelvis wahlberg), hvis jeg skulle have lyst til det. De har begge nogle lede fysikke, og de gør sig godt i denne tråd. Specielt lysner det lidt op, mellem alle de bjerge af muskler, man kan finde her =)

Nu gik kritiken jo på dine kommentare du havde postet sammen med billederne af Arnold. Hvis du blot havde postet billederne og undladt dine kommentare som "Got the whole package?" og "Se DER har vi en rigtig bodybuilder" var der ingen der var kommet med kritik af din post.

Mht. Wahlberg så hører han ikke hjemme i en BB-tråd. Men du kan da oprette en tråd med fitnessbilleder. :wink:

Om jeg ikke har forstået (bemærk ordvalget her; jeg kan tale ordentligt, selvom det er nettet!), det er et diskussionforum? Jo, det har jeg da. Så vidt jeg kan se, diskuterer jeg også nu =) Jeg synes bare, der ligger en del negativt ladet kritik over for mit valg i dine ord fra før:

The whole package? Godt bryst, gode biceps, gode lægge, en rimlig ryg, rimlige triceps, dårlige skuldre og quads, samt elendige bagside lår og en bloky talje uden abs? Er det the complete package?

Negativ? Det er bare en objektiv kritik af Arnold´s fysik ud fra de kriterier en bodybuilder nu bedømmes på. :wink:
Ja, jeg synes, det ser skide godt ud. For at bruge din egen udtalelse i anden tråd, så kunne jeg ikke være mere ligeglad med din. Jeg poster heller ikke beskeder med "roid gut" osv. til alle dem, du poster. Jeg er træt af, man bliver talt ned til, straks man går imod MoL-jargonen. Det er altid det samme herinde. Det minder lidt om den måde, der også bliver talt ned til fx DocH i nogle af de diskussioner, hvoraf det tydeligt fremgår, han er stærk liberalist (tæt på mit i øvrigt).

Nu er der jo forskel på at komme med en objektiv kritik og så bare poste en tåbelig kommentar som "roid gut", "han er grim" eller "hun ligner en mand".

Jeg beder bare om, jeg kan få lov til at poste de folk/beskeder whatever, jeg har lyst til uden at blive afbrudt/opleve negativt ladet kritik. Det kan godt være, jeg går lidt op i det, men det er fordi, jeg synes alt andet er tåbeligt. Æstetik er heldigvis subjektivt :)

Du kan da poste de bodybuildere du har lyst til. Men såfremt du følger det op med så fejlagtige udtalelser som dem om Arnold kan du nok roligt regne med at du får en kommentar med på vejen.

Og, ja. Æstetik er subjektivt. Men det er bedømmelseskriterierne for en bodybuilder ikke. :smile:

Faldt lige over nogle amatørfotos af diverse bodybuildere.

Alq Gurley

post-1781-1171019532_thumb.jpgpost-1781-1171019560_thumb.jpg

post-1781-1171019578_thumb.jpgpost-1781-1171019591_thumb.jpg

post-1781-1171019617_thumb.jpgpost-1781-1171019642_thumb.jpg

Renel Janvier

post-1781-1171019718_thumb.jpgpost-1781-1171019748.jpg

post-1781-1171019769_thumb.jpg

Don Long

post-1781-1171019844_thumb.jpgpost-1781-1171019864_thumb.jpg

post-1781-1171019883_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Gaspari er bare så umådelig tight og hård!!!

det var den gang en "mindre" BB'ere virkelig kunne placere godt på sine fantastiske kvaliteter!

Til gengæld, hver gang jeg ser billede af David Palumbo er det svært ikke at tænke "Det der..det må være nogen af de værste proportioner og linjer..ever..i BB" :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Squattie: Fair nok, vi er ikke enige. Min kommentar tilhørende arnold-billederne var ikke ment som en ubestridelig sandhed, men bare et slags "hvor er han lee'" :)

Jeg poster bare løs af bodybuildere (Mark er altså også bodybuilder, men måske i konkurrencesammenhæng. Han har dog en meget æstetisk flot krop på mange billeder, synes jeg).

Det eneste jeg sådan set ville frem til var, at jeg ikke ville høre på negative kommentarer over Arnold-billederne. Folk synes åbenbart, jeg objektivt stiller ham over fx Coleman - hvilket IKKE er tilfældet. JEG synes, han har "the whole package", jeg synes, han er en af de sejeste ever, og jeg synes, han er æstetisk tæt på perfekt. :)

Edited by Jenslyn17
Link to comment
Share on other sites

Squattie: Fair nok, vi er ikke enige. Min kommentar tilhørende arnold-billederne var ikke ment som en ubestridelig sandhed, men bare et slags "hvor er han lee'" :)

Jeg poster bare løs af bodybuildere (Mark er altså også bodybuilder, men måske i konkurrencesammenhæng. Han har dog en meget æstetisk flot krop på mange billeder, synes jeg).

Det eneste jeg sådan set ville frem til var, at jeg ikke ville høre på negative kommentarer over Arnold-billederne. Folk synes åbenbart, jeg objektivt stiller ham over fx Coleman - hvilket IKKE er tilfældet. JEG synes, han har "the whole package", jeg synes, han er en af de sejeste ever, og jeg synes, han er æstetisk tæt på perfekt. :)

I bodybuilding sammenhæng har han IKKE den fulde pakke. Tråden her handler om bodybuildere.

At Mark er pæn i dine øjne eller Arnold er det er ganske uinteressant. Jeg syntes farven blå er fesen, who cares?

Mark Wahlberg er ca. lige så interessant i en tråd om bodybuildere som din fartgale onkel, med frakendt kørekort for at køre 200km i timen i bytrafik, er det i en tråd omkring formel1 kørere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share