BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Squattie og Tunen: Hvor vildt det end måtte lyde, så er smag og behag forkelligt. Acceptér nu, at mig valg af favorit-bodybuilder kan være et andet end jeres. Jeg synes, hans fysik var kanon, og mange er enige - at I ikke er kan I selv om, men der kan ikke argumenteres hverken for og imod :)

Der kan da sagtens argumenteres imod Arnold´s fysik ud fra det bedømmelseskriterie der nu engang bruges i bodybuilding. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Squattie og Tunen: Hvor vildt det end måtte lyde, så er smag og behag forkelligt. Acceptér nu, at mig valg af favorit-bodybuilder kan være et andet end jeres. Jeg synes, hans fysik var kanon, og mange er enige - at I ikke er kan I selv om, men der kan ikke argumenteres hverken for og imod :)

Så skriv dét i stedet for at fremlægge det som den endelige sandhed at Arnold er en god (en rigtig :laugh: ) BBer. Ud fra de kriterier der bedømmes efter i sporten er hans fysik håbløs...

Link to comment
Share on other sites

Squattie og Tunen: Hvor vildt det end måtte lyde, så er smag og behag forkelligt. Acceptér nu, at mig valg af favorit-bodybuilder kan være et andet end jeres. Jeg synes, hans fysik var kanon, og mange er enige - at I ikke er kan I selv om, men der kan ikke argumenteres hverken for og imod :)

:laugh: Det er sjovt, som nogen har tendens til at blive tøsefornærmede, når deres helt egen Arnies mangler/svagheder påpeges :wink:

Link to comment
Share on other sites

Gudfader bevares for nogle fluekneppere :D

At jeg skriver, det er en rigtig fysik er jo SELVFØLGELIG ikke ment som en ubestridelig sandhed. Det er bare min mening. Hvad vores bodybuilding-konkurrencer så går efter, når pladseringerne skal gives ud rager mig en høstblomst - jeg synes, det er en kanon fysik til en bodybuilder, og det er der jo ganske mange, der er enige i, hvorfor Arnold er blevet et ikon :)

Rent æstetisk kan jeg godt lide looket med overdimensioneret bryst og biceps, som mange siger, Arnold har. Også de lidt mere "moderate" ben tiltaler mig. Selvfølgelig skal de være trænede, men de kæmpe klodser man af og til ser, kan jeg ikke rigtig se det pæne i.

Nu må jeg hellere se at få bygget mig en skanse af dimensioner, for den mastodont af et mol-hetz, der ryger efter mig nu, bliver ikke let at klare ;)

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Det er sjovt, som nogen har tendens til at blive tøsefornærmede, når deres helt egen Arnies mangler/svagheder påpeges :wink:

Tøsefornærmet? :laugh:

At læse mellem linjerne er vist ikke din stærke side :wink:

Jeg er hamrende ligeglad med, om hele mol synes, han ligner lort - jeg poster ham stadig, fordi han efter min mening har en af de bedst byggede fysikke nogensinde :cool::cool::cool:

Link to comment
Share on other sites

Ham Aaron var nu pænest tilbage i 86..

Syntes det er en skam at så mange ødelægger en rigtig flot og æstetisk fysik i den uendelige jagt på masse..

Som BBer er han nu væsentlig bedre på de nyere billeder... Det gælder ikke om at være tyndest på scenen :wink:

Lynet>> Blah blah blah... "Bodybuilding er en subjektiv sport" greddymb.gif JAJA - men der er stadig nogle kriterier ud fra hvilke man dømmer! Disse kriterier tillader ikke en fysik som Arnolds at vinde noget som helst, da de foreskriver symmetri og proportionalitet! Arnold er en actionfigur mere end han er bodybuilder, hvorfor mange drengebørn falder i svime over ham og hans overdimentionerede bryst og biceps...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share