BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Jeg synes stadig ikke BB er en sport. Man skal ikke have talent for noget. Man skal være genetisk disponeret for masse, og så arbejde pisse hårdt. Det er helt fair, det er bare ikke hvad jeg forbinder med en sport :smile:. Og det bliver det heller aldrig.

Jeg synes, det minder meget mere om et kæmpe show, som der trænes pisse hårdt op til.

K

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes stadig ikke BB er en sport. Man skal ikke have talent for noget. Man skal være genetisk disponeret for masse, og så arbejde pisse hårdt. Det er helt fair, det er bare ikke hvad jeg forbinder med en sport :smile:. Og det bliver det heller aldrig.

Jeg synes, det minder meget mere om et kæmpe show, som der trænes pisse hårdt op til.

K

Hvad med 100-meter løb? - er det heller ikke sport så?

Link to comment
Share on other sites

Hvor gammel er du? :laugh: Arnold har været skuespiller fra før han blev Mr. Olympia.

Aaarh, Rasmus Modsat - du ved jo godt at de roller han er kendt for først kom bagefter :nonono:

Bortset fra et Pro World Championships for kvinder tilbage i slutningen af 80erne mindes jeg ikke at have set en bodybuildingkonkurrence på dansk TV. Jo, der har været enkelte korte indslag fra DM i sportsnyheder en sjælden gang imellem. Men der har jo ikke ligefrem været tale om at konkurrencerne er blevet dækket af TV.
Ikke dække fra ende til anden, hvilket meget få sportsgrene bliver.

Men, jeg kan da huske en del indslag fra de årlige mesterskaber.

Atletik, cykling og football har jo en relativ bred appeal på trods af dopingproblemer, så jeg tror ikke det er der den manglende interesse skal findes. Du mener at udøverne er abnorme. Det du efterlyser er måske det look vi i dag ser i Mr. Fitnesskonkurrencerne? De kan jo heller ikke ligefrem siges at have den store interesse fra masserne.

Amerikanerne har et specielt forhold til sport, hvorfor doping i eks. Football og baseball har været accepteret. Atletik er ikke nær så hårdt ramt som eksempelvis BB, og cykling har oplevet vigende seertal efter de store skandaler.

Men ja, det helt afgørende er det abnorme udseende som top BB'erne har.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvad med 100-meter løb? - er det heller ikke sport så?

Jeg vil afgjort mene, at talent spiller mere ind der. Men altså, 100 M løber en en sport, den hører under atletik, BB er mig bekendt ikke ikke anerkendt som sport. Eller tager jeg fejl?

K

Link to comment
Share on other sites

Du er en håbløs romantiker.

Jeg vil lægge hovedet på blokken på at top ti i Mr. O ikke kunne opnå deres resultater uden doping. Hvilke andre stævner/sportsgrene kan man sige det om ?

Muligvis tester de i PGA, men mener du virkelig at golf er lige så hårdt samt som prof BB ?

Er det mig, der er romantiker, eller er det dig der vil snakke udenom ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvad mener du ved "talent" i forbindelse med 100 meter løb?

Ja, hvad tror du? Der er da masser af ting, man skal være god til i den konkrete situation - i de 10 sekunder, hvor det gælder. BB er et show, hvor man poserer. Træningen op til er pisse hård, og al respekt for det, jeg har bare svært ved at se, det er en sport, når selve udøvelsen drejer sig om at rende nøgen rundt og posere.

Som jeg skrev før; så er miss world også en sport................

Og så vidt jeg ved, er BB ikke anerkendt som en sport (det er ikke noget, jeg ved ret meget om, så ret mig, hvis jeg tager fejl), så et eller andet sted, er det vel lidt sjovt, at det er mig, der skal agitere for, det ikke er en sport - hvis jeg da har ret i man antagelse :smile:.

K

Link to comment
Share on other sites

Ja, hvad tror du? Der er da masser af ting, man skal være god til i den konkrete situation - i de 10 sekunder, hvor det gælder.
Som hvad?

Du skrev

Man skal være genetisk disponeret for masse, og så arbejde pisse hårdt. Det er helt fair, det er bare ikke hvad jeg forbinder med en sport

Hvis du udskifter masse med eksplosivitet, er det så ikke præcis genetikken og det hårde arbejde, der determinerer 99% af en 100-meter løbers præstationer? - hvis ja, så er 100-meter løb ikke en sport for dig.

Hvis nej, så forklar mig venligst hvorfor det ikke forholder sig således.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil lægge hovedet på blokken på at top ti i Mr. O ikke kunne opnå deres resultater uden doping. Hvilke andre stævner/sportsgrene kan man sige det om ?

Muligvis tester de i PGA, men mener du virkelig at golf er lige så hårdt samt som prof BB ?

Er det mig, der er romantiker, eller er det dig der vil snakke udenom ?

Diddley, læs nu det jeg skriver, i stedet at bare lukke noget ud. Jeg sagde at de var begyndt at teste i PGA, ikke at det er lige så udbredt som i BB.

Jeg har ikke på noget tidspunkt benægtet at det bliver brugt i stor stil i bodybuilding. Jeg sagde bare at det også bliver brugt, i stort set alle andre sportsgrene. En af de store forskelle er nok, at i BB bliver det også brugt meget i amatør rækkerne.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Der er da super meget teknik i løb. Det er er da ikke i at rende rundt og posere, eller hur? Og så sprang du det vigtige i mit indlæg over. Men hey; jeg gider ikke mere. BB er mig dybt ligegyldigt, kan bare ikke forstå, at i ser det som en sport, og så ville jeg høre nærmere.

K

Link to comment
Share on other sites

Der er da super meget teknik i løb. Det er er da ikke i at rende rundt og posere, eller hur? Og så sprang du det vigtige i mit indlæg over. Men hey; jeg gider ikke mere. BB er mig dybt ligegyldigt, kan bare ikke forstå, at i ser det som en sport, og så ville jeg høre nærmere.

K

Ja, men hvor i består "talentet" i 100 meter løb? - er det virkelig blot teknikken for dig?

Hvis teknikken på nogen måde spiller en afgørende rolle, hvorfor er sporten så fuldstændig domineret af folk med afrikansk oprindelse? - det er den fordi de har den rette muskelfibersammensætning og anabolske forhold.

Dermed er 100m løb på topplan et spørgsmål om at have den rette genetik og så træne jernhårdt og følgende kan den ikke være en sport for dig.

Eller er der noget jeg har overset...?

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

-->Tunen,

Jeg troller absolut ikke.

Nå ok det må du undskylde. Når du siger du ikke troller - så gør du selvf. ikke det :smile:

Jeg har løbende fulgt tråden og set de fleste af billederne. Generelt siger de fleste mig intet, men nu dukkede spørgsmålet så op om hvilken type af fysik man synes er flottest. Her har jeg givet min ærlige mening. Jeg er ikke ude på at diskutere det, jeg er helt bevidst om at det er en subjektiv vurdering, på samme måde som din er.

Min vurdering er ikke subjektiv. Den dannes ud fra de kriterier der fungerer indenfor sporten :smile: Det er netop dér vi adskiller os fra hinanden.

Jeg synes det er mere bekymrende at folk ikke kan skrive deres ærlige mening uden at de skal besvares af nedladende kommentarer som "noob alert". Titlen på tråden er mig bekendt BB-billeder - for sjov. Hvor sjovt er det at få tværet sådan en kommentar i ansigtet, fordi man skriver om BB-billeder - sådan bare for sjov ?

:laugh: Det handler stadig ikke om subjektivitet... Subjektivitet indenfor BB bør bekæmpes :smile: At skrive "n00b alert" er selvf. plat, men det er jo stadig meget morsomt og jeg tror (og håber) nu ikke der er nogen der græder snot over at blive kaldt n00b på internettet :tongue:

Hvem er egentlig en troll her ?

Det siger du jo jeg er :4thumbup: Men det er jo din subjektive vurdering :superman: (og derfor sandheden i sig selv :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Diddley, læs nu det jeg skriver, i stedet at bare lukke noget ud. Jeg sagde at de var begyndt at teste i PGA, ikke at det er lige så udbredt som i BB.

Jeg har ikke på noget tidspunkt benægtet at det bliver brugt i stor stil i bodybuilding. Jeg sagde bare at det også bliver brugt, i stort set alle andre sportsgrene. En af de store forskelle er nok, at i BB bliver det også brugt meget i amatør rækkerne.

Jeg læser, hvad du skriver.

Men, hvis ikke problemerne er de samme - hvad er så idéen med at referere til andre sportsgrene ? :smile:

Doping er en helt integreret del af prof BB, det er den kun i meget få andre sportsgrene, og golf (som du nævner) er ikke én af dem.

Enten er der en pointe med din analogi, eller også er der ingen idé med at brug den.

--->Tunen,

Hvorfor troller du ?

Never mind, beklager at jeg kom til at skrive at jeg synes Arnold havde en bedre fysik end Coleman. Jeg havde helt glemt, at jeg derved kom til at lægge mig ud med MOL's BB meningsmafia. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share