BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

at coleman vejer 375 punds er nok en mindre overdrivelse...i "ronnie coleman the unbelievable" navner han at han vejede 315 pounds offseason. I dette månedes flex står der at han går ind i dette års mr. olymapia med en vægt på 255 punds..så er det bare om flex er en pålidelig kilde ;)

Link to comment
Share on other sites

Hahahaha... Det er da det sjoveste jeg længe har hørt!! :lol: :lol: :lol:

Coleman er ikke andet end gravid stodder, med en meget asymmetrisk ryg!

Og hvis Cutler stillede op til "the big 'O" ville han da også uden tvivl vinde! Coleman vandt kun sidste år, fordi han har slikket så meget røv på Weider!

Link to comment
Share on other sites

Cutler ville sikkert ikke have haft en chance mod Coleman alligevel i år, det er vel derfor han ikke stiller op i år(selvom han siger noget andet).

Jeg har endnu ikke hørt en eneste, inden for pro BB sige at de synes Cutler fortjente sejren sidste år(udover ham selv og Levrone).

Skal vi snakke symmetri så ligner Cutler en kasse lort ved siden af Cormier(når han gider vel og mærke).

Link to comment
Share on other sites

Skal vi snakke symmetri så ligner Cutler en kasse lort ved siden af Cormier(når han gider vel og mærke).

Helt enig! Cutler og Coleman og er alle egentlig bare "freaky" store, uden symmetri what so ever. Jeg syntes at bb sporten mistede lidt sin charme for år tilbage, nu gælder det jo egentligt bare om at ligne et monster. Coleman ligner jo lort, med bloated roid-gut og Cutler's V-taper (talje) er også helt hen i vejret.....BB'er som Chris Cormier, Flex Wheeler, Kevin Levrone og Shawn Ray har i mine øjne altid haft/vist langt flottere symmetri end ovennævnte, men har aldrig nået toppen alligevel.... :angry:

Link to comment
Share on other sites

Enig, men jeg kan dog ikke helt sige mig fri for at være enormt imponeret af freaksne, især ikke efter at have set the unbeliveable.

Og skal vi snakke freakiness så er Cutler ikke i nærheden af Coleman, snakker vi symmetri er han ikke i nærheden af nogen.

Skal man nævne nogen som repræsentere begge ting godt, må det være folk som Cormier, Flex og Levrone.

Link to comment
Share on other sites

kan vi ikke lige få et pic af ham fætteren? :D

Btw, jeg sad lige og så Universal Soldiers - The Return her til aften på TV3. Ham der spiller Seth, han er fandeme også pænt bygget. Havde i hvert fald ikke noget imod at se ud som ham.

Hvis nogen så filmen, kan man så godt blive så stor som ham uden AS? Mit bud ville være at det kan man godt. Dog med mange års intensiv træning ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share