BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Mr. O 1994

Kevin Levrone var i super form.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, Kevin var da i fin form til Olympiaen i 94. Men hans bedste form er uden tvivl den han fremviste, da han vandt NOC i 92 og da han blev nr. 2 til Olympiaen samme år. Han var noget lettere dengang (228-235lbs), men i mine øjne en bedre bodybuilder end da han senere i karrieren blev væsenligt tungere. Den bedste form han har fremvist på en tungere kropsvægt er uden tvivl den ene af gangene han vandt Arnold Classic(er i tvivl om det var ved hans sejr i 94 eller 96). Desuden skal vi ikke glemme, at Kevin var fantastisk, da han vandt Nationals i 91. :smile:

Tjek lige de ben på Kevin i benpresmaskinenen tilbage i 91/92. :blink:

Side-chest posen er fra Olympia 92 og de to andre billeder er også fra perioden 91/92. :smile:

post-1781-1112168920_thumb.jpg

post-1781-1112168980_thumb.jpg

post-1781-1112169007_thumb.jpg

post-1781-1112169040_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja, Kevin var da i fin form til Olympiaen i 94. Men hans bedste form er uden tvivl den han fremviste, da han vandt NOC i 92

Jeg er ikke helt enig med dig. Jeg har vist postet disse pics før i denne tråd, men nu kommer de igen :smile:

Selv om disse kun viser hans upper frontside

<{POST_SNAPBACK}>

Han er da ganske rigtigt større i overkroppen på de billeder, men nu kan man jo heller ikke se hans ben på dem. Kevins ben var i verdensklasse tidligere i hans karriere, men han har jo nærmest ikke vist sig på scenen med anstændige ben siden 96. Jeg ved ikke, hvad der er gået galt for ham på det punkt. Men jeg har lidt på fornemmelsen, at han holdt op med at squatte engang midt i 90erne. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, Kevin var da i fin form til Olympiaen i 94. Men hans bedste form er uden tvivl den han fremviste, da han vandt NOC i 92

Jeg er ikke helt enig med dig. Jeg har vist postet disse pics før i denne tråd, men nu kommer de igen :smile:

Selv om disse kun viser hans upper frontside

<{POST_SNAPBACK}>

Han er da ganske rigtigt større i overkroppen på de billeder, men nu kan man jo heller ikke se hans ben på dem. Kevins ben var i verdensklasse tidligere i hans karriere, men han har jo nærmest ikke vist sig på scenen med anstændige ben siden 96. Jeg ved ikke, hvad der er gået galt for ham på det punkt. Men jeg har lidt på fornemmelsen, at han holdt op med at squatte engang midt i 90erne. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved i hvert fald at til Mr Olympia 2001 hvor Shawn Ray er kommentator, siger han at Kevin har døjet med en skade i benet.

Link to comment
Share on other sites

Han fik vist en diskosprolaps på omkring det tidspunkt, så han ikke kunne squatte tungt og dødløfte længere. At Yates kunne slå ham og Ray i 94 forbliver en gåde for mig :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har vist ret i det med didkospolapsen. Det havde jeg sgu totalt svedt ud. :laugh:

Ja, Yates´s sejr i 94 er et af Olympiahistoriens store mysterier, helt på højde med Franco´s sejr i 81 og Arnold´s i 80. :mad:

Iøvrigt er det Johnny Bravo´s flotte billeder fra Olympiaen i 93 en kommentar værd. Den kombination af størrelse og hårdhed som Yates fremviste det år var aldrig set før. Yates havde øget sin konkurrencevægt fra 240 til 257lbs fra 92 til 93 og var om muligt i endnu bedre form end året inden. Der gik et chok igennem BB-verden, da man så de nedenfor vedhæftede billeder af Yates, der viser ham 6 uger inden Mr. O 93 på en kropsvægt af 269lbs. :smile:

post-1781-1112170851_thumb.jpg

post-1781-1112170891_thumb.jpg

post-1781-1112170931_thumb.jpg

post-1781-1112170957_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share