BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Paco Bautista.. Massiv er vel nærmest en underdrivelse :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor er han ikke med til fx mr olympia?!

<{POST_SNAPBACK}>

Han har nok ik kvalificeret sig :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Yea, men hvorfor ikke?

<{POST_SNAPBACK}>

Primært fordi hans masse ser ud til at være kastet på ham med en skovl. Hverken hans propotioner eller hans symetri er jo ligefrem i verdensklasse. "Paco" kvalificerede sig dog rent faktisk til Mr. Olympia via en 3. plads til Night of the Champions i 2002, men til Olympiaen samme år kunne det dog kun blive til en placering som nr. 20. :smile:

Reglerne for kvalifikation til Mr. Olympia er iøvrigt at følgende kvalificerer sig. Alle top 3 placeringer til Grand Prix stævner afholdt siden sidste Olympia, top 5 fra Night of the Champions og Arnold Classic, overall vinderen fra amatør-VM, top 10 ved sidste Olympia, top 3 ved Olympiaen for 2 år siden, desuden giver en sejr til Olympia livsvarig kvalifikation. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Paco Bautista.. Massiv er vel nærmest en underdrivelse :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor er han ikke med til fx mr olympia?!

<{POST_SNAPBACK}>

Han har nok ik kvalificeret sig :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Yea, men hvorfor ikke?

<{POST_SNAPBACK}>

Primært fordi hans masse ser ud til at være kastet på ham med en skovl. Hverken hans propotioner eller hans symetri er jo ligefrem i verdensklasse. "Paco" kvalificerede sig dog rent faktisk til Mr. Olympia via en 3. plads til Night of the Champions i 2002, men til Olympiaen samme år kunne det dog kun blive til en placering som nr. 20. :smile:

Reglerne for kvalifikation til Mr. Olympia er iøvrigt at følgende kvalificerer sig. Alle top 3 placeringer til Grand Prix stævner afholdt siden sidste Olympia, top 5 fra Night of the Champions og Arnold Classic, overall vinderen fra amatør-VM, top 10 ved sidste Olympia, top 3 ved Olympiaen for 2 år siden, desuden giver en sejr til Olympia livsvarig kvalifikation. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Fair nok. Kan han gøre for at hans masse er det? Eller har det noget at gøre med gener?

Link to comment
Share on other sites

Paco Bautista.. Massiv er vel nærmest en underdrivelse :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er mig en gåde, hvordan han har fået det der LiveStrong armbånd på!! :blink::blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det var et krav, at man sku være lige så dopet som Lance, så var det nok gledet lige på det...

Link to comment
Share on other sites

Paco Bautista.. Massiv er vel nærmest en underdrivelse :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor er han ikke med til fx mr olympia?!

<{POST_SNAPBACK}>

Han har nok ik kvalificeret sig :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Yea, men hvorfor ikke?

<{POST_SNAPBACK}>

Primært fordi hans masse ser ud til at være kastet på ham med en skovl. Hverken hans propotioner eller hans symetri er jo ligefrem i verdensklasse. "Paco" kvalificerede sig dog rent faktisk til Mr. Olympia via en 3. plads til Night of the Champions i 2002, men til Olympiaen samme år kunne det dog kun blive til en placering som nr. 20. :smile:

Reglerne for kvalifikation til Mr. Olympia er iøvrigt at følgende kvalificerer sig. Alle top 3 placeringer til Grand Prix stævner afholdt siden sidste Olympia, top 5 fra Night of the Champions og Arnold Classic, overall vinderen fra amatør-VM, top 10 ved sidste Olympia, top 3 ved Olympiaen for 2 år siden, desuden giver en sejr til Olympia livsvarig kvalifikation. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Fair nok. Kan han gøre for at hans masse er det? Eller har det noget at gøre med gener?

<{POST_SNAPBACK}>

Tjah, det er nok begrænset hvad han kan gører ved det. Hans ben er jo MEGET korte i forhold til hans overkrop, hvilket jo ikke ligefrem giver den mest harmoniske fysik. :smile:

Paco Bautista.. Massiv er vel nærmest en underdrivelse :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er mig en gåde, hvordan han har fået det der LiveStrong armbånd på!! :blink::blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det var et krav, at man sku være lige så dopet som Lance, så var det nok gledet lige på det...

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da en fuldstændig latterlig kommentar at komme med som absolut intet har med trådens emne at gører! Har du nogen som helst beviser for at Lance er dopet? Igennem de sidste mange år har han været en af verdens mest testede atleter, men der er absolut ikke fundet noget mistænkligt i hans blod- og urinprøver. Men det er jo så typisk dansk, at man beskylder ham for snyd og ikke kan indse at han blot er mere dedikeret end nogen anden sportsmand! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Det er da en fuldstændig latterlig kommentar at komme med som absolut intet har med trådens emne at gøre

Ja, det har du ret i. Temmelig off topic i off topic.

Tilgengæld synes jeg ikke at det er så meget mere latterligt, end se på billedet af Bautista m. det gule ambånd. Det minder mig om -Bravo-'s avatar, "Stop Volden Eller Jeg Smadrer dig". Manden har jo flere huller i røven, end en nedslidt nålepude. Men så kan man selvfølgelig også sige, at så meget desto mere, er der vældig god grund til, at han filer lidt lommepengene og kaster dem i retning af forskning mod kræft.

Mht Lance - Det er lidt det samme som når jeg vælger ikke at spilde mine begrænsede resourcer på Viking Lotto.

Anyways - beklager kapringen...

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

hvor høj er han? han ligner en på over 90kg på det 3 billede

<{POST_SNAPBACK}>

167cm. Det sidste billede er fra slutningen af hans karriere, hvor han muligvis sneg sig lige over de 90kg. På billederne i min anden post af ham vejer han 80kg til Mr. O 88, hvor han blev nr. 4. :smile:

Mere Fux. :cooldance:

post-1781-1111796241_thumb.jpg

post-1781-1111796262_thumb.jpg

post-1781-1111796288_thumb.jpg

post-1781-1111796336_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

167cm

Wow så er han godt nok også en lille racer.

Kan man regne ud sådan cirka, hvor meget mere man skal veje pr CM ekstra højde for at opretholde samme visuelle størrelse?

90kg til 167 er godt nok en slat. Sådan et slag på tasken vil være at man ihvertfald skal veje 105-110kg hvis man er 185 høj for at være i samme størrelse?

(Vil jeg tro)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share