Tour de France Maneger


Squatfather
 Share

Recommended Posts

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3 i top 10 og 4 i top 15.. gad vide om man kan avancere med det.

Det er bestemt muligt, der skal nok være mange der ikke har nogen i top 15 på en dag som i dag. :smile:

Min tiltro til et par Rabobankryttere er også dalende. Hvordan bar Mickael Rasmussen sig ad med at smide 3,47min på nedkørslen , gik han ned :blink:

Tror såmænd bare at Rasmussen er bedøvende ligeglad med alt andet end bjergtrøjen, samt at hjælpe Menchov. Han har jo intet at gører i en afslutning som den i dag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fra ca. nr. 900 til 1616 :laugh: Hvor ringe kan det blive :nonono: Jeg må tage en ond, ond revanche :sneaky2:

Hvis du fortsætter sådan, har jeg overhalet dig i morgen. Jeg avancerede 700 pladser og blev i MOL-ligaen kun overgået af de talentløse :blush: . Taktikken med at beholde de fleste af mine klassementryttere på mellemetaperne, som alligevel er helt uforudsigelige (i hvert fald for mig) var vist en succes.

Men Alperne er meget sjovere.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du fortsætter sådan, har jeg overhalet dig i morgen. Jeg avancerede 700 pladser og blev i MOL-ligaen kun overgået af de talentløse :blush: . Taktikken med at beholde de fleste af mine klassementryttere på mellemetaperne, som alligevel er helt uforudsigelige (i hvert fald for mig) var vist en succes.

Men Alperne er meget sjovere.

Det sker ikke :mad::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er nu, fårene skilles fra bukkene, og vi får set, om Rasmussen er blot en døgnflue. Det sværeste valg må være at finde dagens vinder og gøre ham til kaptajn. Sprinterne er nu altså lettere at holde styr på...

Nu hvor vi er samlet i en lille flok, der sætter pris på et godt managerspil, håber jeg, at I vil tage denne udfordring op:

NFL Manager på sammen med mange andre fra den store verden. Jeg har spillet her før, men uden dansk deltagelse og det kunne være fedt med lidt lokal modstand.

Her er siden:

http://fantasygames.sportingnews.com/

Spillet hedder Fantasy Football Challenge og er et af flere, men gratis, og det synes jeg, det skal være. Ligaen hedder MOL, og kodeordet er MOL.

Opret en profil og tilmeld et hold. Der kan kun være 20 hold i hver liga, så hold jer til ét hold pr. person.

Læs reglerne grundigt. Det er måske indlysende, men der er meget at hente i detaljen.

God fornøjelse, Thomas

Link to comment
Share on other sites

Havde ellers håbet du ikke havde Schleck idag. Pis! :laugh: Jeg havde ham også, og med Landis som kaptajn var det ok. Jeg kan ikke helt huske hele mit hold, men jeg tror ikke jeg havde nogen, der faldt helt igennem, så alt i alt en ok dag for "KJ Tonserne".

Dagen var såmænd også ok for mig. Tjente transferen så rigeligt hjem, men tabte en sjat på Moreau, Azevedo og Boogerd. Men det bliver nok ikke de store udskiftninger der skal til til i morgen.

Link to comment
Share on other sites

I går aftes solgte jeg Rasmussen, fordi jeg troede han var bundet af Menchov, og så kunne jeg bruge de 10mio bedre på andre ryttere. I formiddags ser jeg så han vil køre uanset Menchov og team-halløj i Berlingske, EB og andre medier. Så ind og få skubbet Evans i havnen, og ind på holdet igen med Michael. En DYR måde at gøre det på, men lige nu er jeg ret glad for det. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ikke verdens bedste udskiftninger, jeg lavede i dag, solgte Pereiro fordi jeg troede han havde udspillet sin rolle i touren. Købte ikke Rasmussen, da han ikke havde imponeret og virkede bundet. Og Landis som kaptajn :unhappy: , men jeg har trods alt 7-8 folk i top 15. Han det koster nok nogle pladser.

Link to comment
Share on other sites

Tror det blev til en hel fin runde for mig. Taber nok en del på Landis, Schleck og Valjevec. Men havde til gengæld Carlos Sastre som kaptajn, samt Rasmussen, Evans, Caucchioli, Leipheimer og Menchov. Men set i bakspejlet skulle jeg nok ikke have skilt mig af med Moreau og Boogerd inden i dag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share