Jan Ullrich suspenderet


Squatfather
 Share

Recommended Posts

LOL. Enten tyndt af CSC eller af "vidnerne". Man kører naturligvis ikke i en bil med CSC-mærker over det hele, når man er i gang med at skaffe sig af med kriminelle affekter. :laugh: Det er simpelthen for dumt......nægter at tro det.

L'Equipe er også kendt for at skrive hvad som helst, når de lugter en dopingsag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

LOL. Enten tyndt af CSC eller af "vidnerne". Man kører naturligvis ikke i en bil med CSC-mærker over det hele, når man er i gang med at skaffe sig af med kriminelle affekter. :laugh: Det er simpelthen for dumt......nægter at tro det.

Jeg sad lige og tænkte det samme :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja så er Basso også ude :crazy::blink::devil:

CSC's Basso er ude !

Det er underligt, at der ikke er komme konkrete beviser ud til os i offentligheden... Dog, kan man jo kun gisne om hvad holdene har fået at vide. For man smider jo ikke bare lige sin top-rytter af årets største løb?

Men indtil viddre er det virkelig nedren, touren bliver da slet ikke værd at se på. Eller jo det gør den måske nok, men slet slet ikke det sammen... Det var jo ligesom året hvor vi virkelig sku se en levende tour igen. BAHHH..

Link to comment
Share on other sites

Det er jo fuldstændig vanvittigt det her. Nægter at tro på Basso er indvolveret i den sag. Det samme med mange af de andre ryttere. Hvem har vi tilbage overhovedet. Vinokuorov?

Er Sastre en mulig tourvinder nu?

Er mildest talt rystet. Havde glædet mig til denne tour og nu bliver det en fesen omgang landevejs-klukkeri.

Link to comment
Share on other sites

Det her er en af de sager hvor man har meget svært ved at forholde sig nøgternt. For det første stinker det hele temmeligt meget; hvorfor skal det offentliggøres nu? Hvor stor er sandsyneligheden for at lige baso og Ulrich begge er i fedtefadet, og at de begge har rodet sig ind i en sag nu hvor fokus er stærkere på dem end nogensinde? for det andet så VIL man ikke tro på det. Selv er jeg stor fan af super-ULLE så det gør ondt, og vi havde vel alle glædet os til duellen uden ham texaneren fra Pluto. Han må da forøvrigt gnide sig noget i skægget og monstro han ike kommer med en skuffet udmelding. Jeg er jo en af dem der altid har mistænkt selvsamme helgen, selvom det er rene indicier og sikkert bare misundelse på Jans vegne, (det herlige ved at være almen dødelig fan er at man må gerne have en udokumenteret mavesur holdning :smile: ) men alt andet lige så sætter det da Armstrong i en endnu mere suveræn position i postperspektiv, hvis de to (med lidt god vilje) semikonkurrenter er tilsværtede.. spændt på at se hvad han udtaler

Link to comment
Share on other sites

Hvis det viser sig, at de flere af de ryttere, der alligevel ikke får lov at køre ikke havde gjort noget forkert, vil der vel rulle en del søgsmål efter touren?

Men godt nok irriterende det her. Jeg havde glædet mig til battlen der Jan vs. Basso :dry:

Nu bliver det jo en tam reserveudgave..

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også tilslutte mig gruppen af dem, der mener at den her sag lugter lidt meget.. EKSTREMT MEGET!!

Tdf ledelsen er jo dybt godnat.. Efter min overbevisning kan det da ikke være normal procedure at smide folk ud fra løb/konkurrencer, pga. mistanker!?!? Uskyldig til det modsatte er bevist: er det ik standard procedure i en moderne retssal??

Bare fordi at man "tror" at Ronnie Coleman har taget AS, kan man da ikke udelukke ham fra Mr. O!!!

Nu er jeg godt klar over at de her beskyldninger ikke kommer ud af det blå, og at spansk politi har brugt meget lang tid på at optrævle det her såkaldte "netværk"!!

For mig lugter det sgu som om at der er nogle, der prøver at hive andre med i faldet!!

Når det nu er sagt er jeg ikke enig i at ullrichs, og bassos udelukkelse ødelægger løbet fuldstændigt.. Selvfølgelig er det ærgeligt, og jeg så ogs helst at de begge stillede op, så vi ku få en "final showdown" imellem de to nuværende cykel-giganter..

Det er bare på andre vilkår at der blir kørt tdf i år!! Man må sige at intet er afgjort på forhånd i år, og jeg tror at det blir forfriskende at se en tour, hvor der ikke er 1-2 stykker, der dominerer fuldstændigt!!

Edited by schnipper
Link to comment
Share on other sites

Jeg er målløs.. Det er så omfattende at jeg har svært ved at forholde mig til det.. Indser det vel først imorgen når starten går uden Ulle, Basso og de andre..

Men det er det eneste rigtige at gøre hvis der er konkrete beviser. Så er glansen pillet af dem. Et eller andet sted går man rundt og ved det et eller andet sted, men det kommer alligevel bag på en når beviserne bliver forelagt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er målløs.. Det er så omfattende at jeg har svært ved at forholde mig til det.. Indser det vel først imorgen når starten går uden Ulle, Basso og de andre..

Men det er det eneste rigtige at gøre hvis der er konkrete beviser. Så er glansen pillet af dem. Et eller andet sted går man rundt og ved det et eller andet sted, men det kommer alligevel bag på en når beviserne bliver forelagt.

Ja, jeg har det på nøjagtig samme måde. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share