Spinning- /cykelbukser


Triple T
 Share

Recommended Posts

Hej atleter

Dette er måske et lidt dumt spørgsmål, men det har dog også lidt relevans:

"Har man underbukser på inde under sine spinning- /cykelbukser, eller virker cykelbukserne både som bukser og underbukser?"

Som der står overnævnt, lidt dumt spørgsmål, men jeg ved det simpelthen ikke.

Link to comment
Share on other sites

Hej atleter

Dette er måske et lidt dumt spørgsmål, men det har dog også lidt relevans:

"Har man underbukser på inde under sine spinning- /cykelbukser, eller virker cykelbukserne både som bukser og underbukser?"

Som der står overnævnt, lidt dumt spørgsmål, men jeg ved det simpelthen ikke.

Jeg synes ikke der er nogen grund til at have underbukser på under cykelbukserne, og jeg vil da også formode at det vil føles decideret ubehageligt. Du mister jo alle fordelene ved cykelbuksernes skind og meget få syninger. Du skal selvfølgelig være opmærksom på at vaske cykelbukserne ofte og med skindet udad, da skindet ellers bliver lidt af en bakterie-bombe.

Henrik B

Edited by henrik b
Link to comment
Share on other sites

Hej atleter

Dette er måske et lidt dumt spørgsmål, men det har dog også lidt relevans:

"Har man underbukser på inde under sine spinning- /cykelbukser, eller virker cykelbukserne både som bukser og underbukser?"

Som der står overnævnt, lidt dumt spørgsmål, men jeg ved det simpelthen ikke.

Jeg har, da mine er en lille smule gennemsigtige, så det ville være for tydligt, hvis jeg ikke havde. Men ellers ville jeg have det alligevel. Jeg tror ikke det er meningen, at man ikke skal have noget under.

Men det er vel individuelt, hvad der føles rart :blink:

/Randi

Link to comment
Share on other sites

Jeg har, da mine er en lille smule gennemsigtige, så det ville være for tydligt, hvis jeg ikke havde.

Cykelbukser der er designet til spinning/cykling er ikke gennemsigtige, så det er ikke noget problem.

Hvis du har købt et par rigtige cykelbukser, dvs. med skind i måsen så har du ikke noget indenunder. Hvis du har underbukser eller lign. på og spinner/cykler for alvor, så vil du få slidmærker og ondt pga. de folder som underbukserne giver.

Men, det afhænger naturligvis af hvor seriøst du cykler. Hvis du bare sidder på en kondicykel i centeret og triller så kan du have våddragt på indenunder for min skyld. Men, hvis du spinner for alvor eller kører udendørs så drop det indvendige.

Link to comment
Share on other sites

Cykelbukser der er designet til spinning/cykling er ikke gennemsigtige, så det er ikke noget problem.

Hvis du har købt et par rigtige cykelbukser, dvs. med skind i måsen så har du ikke noget indenunder. Hvis du har underbukser eller lign. på og spinner/cykler for alvor, så vil du få slidmærker og ondt pga. de folder som underbukserne giver.

Men, det afhænger naturligvis af hvor seriøst du cykler. Hvis du bare sidder på en kondicykel i centeret og triller så kan du have våddragt på indenunder for min skyld. Men, hvis du spinner for alvor eller kører udendørs så drop det indvendige.

Dem jeg har er fra newline med skind i røven. Men når du nu siger, at de ikke er gennemsigtigt, så er de self. ikke det, det kan jeg godt se! Helt sikkert :laugh:

Og jov med de små 5-7 spinningtimer jeg har om ugen, vil jeg vove at påstå, at det er lidt mere seriøst end våddragt cykling.

Men godt at du kunne opklare buksemysteriet, når jeg tydligvis er for dum til det :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tak for svarene

Så vidt jeg kan læse er det lidt af en smagssag, men jeg tror altså også, at det er meningen, at man ikke bruger underbukser inde under. Jeg tror også, at det er mest behageligt, så længe de ikke er gennemsigtige :laugh:

Edited by Triple T
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share