Div bb konkurrencer


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 332
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ironman Pro 2007 går i øvrigt i gang denne weekend - spændende at se resultaterne :smile:

I know, det var derfor jeg mente at det var på sin plads med videoerne fra de sidste to år. Det bliver intressant at se resultaterne. Der er jo mange gode med. Toney Freeman og David Henry må betegnes som favoriterne. Men det bliver også spændende at følge Martin Kjellstrom som ser hård ud på billederne. Ellers regner jeg selv med, at Samuel Savior og Roc Shabazz kan blande sig i topstriden. Roc syntes jeg er en af de bedste nye i IFBB. Endeligt skal v for første gang se den østeuropæiske gigant Sergey Shelestov på en amerikansk scene. :smile:

Link to comment
Share on other sites

I know, det var derfor jeg mente at det var på sin plads med videoerne fra de sidste to år. Det bliver intressant at se resultaterne. Der er jo mange gode med. Toney Freeman og David Henry må betegnes som favoriterne. Men det bliver også spændende at følge Martin Kjellstrom som ser hård ud på billederne. Ellers regner jeg selv med, at Samuel Savior og Roc Shabazz kan blande sig i topstriden. Roc syntes jeg er en af de bedste nye i IFBB. Endeligt skal v for første gang se den østeuropæiske gigant Sergey Shelestov på en amerikansk scene. :smile:

Efter Henry blev røvet sidste år, så håber jeg på, at det bliver i år han får den topplacering han gang på gang har fortjent. Selvom det kan blive svært at matche Freeman, hvis han negler formen. Henry er helt sublim, når han står alene, men ved siden af drenge som Freeman, så forsvinder han fuldstændig.

Link to comment
Share on other sites

Efter Henry blev røvet sidste år, så håber jeg på, at det bliver i år han får den topplacering han gang på gang har fortjent. Selvom det kan blive svært at matche Freeman, hvis han negler formen. Henry er helt sublim, når han står alene, men ved siden af drenge som Freeman, så forsvinder han fuldstændig.

Ja, det har desvære været trenden i IFBB siden engang i 90erne. Size rules. Tilbage i 80erne var det anderledes. Her kunne den mindre mere komplete fysik sagtens slå massemonsterne. Kig engang på de videoer jeg har postet fra 80ernes Olympiakonkurrencer. Her vandt folk som Mohammed Makaway, Lee Labrada og Rich Gaspari over folk der var langt større end de selv var. Mange af dem der stiller op i dag ligner jo nærmest Michelinmanden påført protan....

Link to comment
Share on other sites

Ja, det har desvære været trenden i IFBB siden engang i 90erne. Size rules. Tilbage i 80erne var det anderledes. Her kunne den mindre mere komplete fysik sagtens slå massemonsterne. Kig engang på de videoer jeg har postet fra 80ernes Olympiakonkurrencer. Her vandt folk som Mohammed Makaway, Lee Labrada og Rich Gaspari over folk der var langt større end de selv var. Mange af dem der stiller op i dag ligner jo nærmest Michelinmanden påført protan....

Exactly. De kommer med alle deres regulations og lover at man vil prøve at føre BB tilbage til det mere strømlinede, og så har man Jay og Ronnie i spidsen, og Rühl i top10 af Olympia, hvor folk som Henry og Rockel ikke engang får placering?! :crazy: Ikke at en stor fysik ikke kan være flot - det synes jeg Freeman er et glimrende eksempel på, men at så mange nærmest fejlfrie og komplette alteter fuldstændig skal fuldstændig overses, det synes jeg er helt forrykt. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Efter at have set rigtig mange klip her i tråden, og faktisk velsagtens de fleste af dem med Vic Richards, må jeg lige stille et par spørgsmål:

1. Hvorfor stiller han ikke op i mere end han gør? Er det politik eller simpelthen fordi han ikke gider? Har læst lidt på hans hjemmeside, men er han virkelig bare ligeglad med Mr. Olympia osv.? :blink:

2. Hvis nu, rent hypotetisk, han stillede op, hvordan ville han mon så placere sig? Han er jo enorm, og siden IFBB åbenbart favoriserer størrelse lige p.t., kunne man så ikke få den tanke, at han reelt kunne gå hen og blande sig i toppen? Eller mangler han noget?

Educate me. For jeg synes da umiddelbart han er imponerende. Men måske blændes jeg af hans størrelse, og har ikke den fornødne erfaring/indsigt til at kunne spotte hans (eventuelle) fejl og mangler...

Link to comment
Share on other sites

1. Hvorfor stiller han ikke op i mere end han gør? Er det politik eller simpelthen fordi han ikke gider? Har læst lidt på hans hjemmeside, men er han virkelig bare ligeglad med Mr. Olympia osv.? :blink:

Såfremt Victor Richards skulle have vundet noget skulle det have været for 10-15 år siden. De videoer er jo ikke ligefrem af ny dato. Men jeg tror ganske enkelt ikke, at han har haft lyst til at stå på en scene, hvilket han jo ofte har givet udtryk for. Det han elskede var at træne. Det var jo nok ikke ligefrem konkurrenceforberedelserne han frygtede, da han ofte cuttede ned til photo sessions og gæsteposeringer. Desuden tror jeg, at han formåede at tjene en god sjat penge i slutningen af 80erne og starten af 90erne, hvor han var en af de mest prominente i Weider´s kosttilskudsreklamer. Ja, han har nok ganske enkelt været bedøvende ligeglad med titler og den prestige der fulgte med dem.

2. Hvis nu, rent hypotetisk, han stillede op, hvordan ville han mon så placere sig? Han er jo enorm, og siden IFBB åbenbart favoriserer størrelse lige p.t., kunne man så ikke få den tanke, at han reelt kunne gå hen og blande sig i toppen? Eller mangler han noget?

Han var jo ikke bare stor. Han var enorm. Men samtidig havde han også fine propotioner og en god symmetri. Han ville absolut kunne have begået sig i toppen af BB i starten af 90erne. Og det ville en BBer der fremviste en fysik som hans for den sags skyld også kunne gøre i dag. :smile:

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

Der går rygter om, at Milos vil gører comeback ved Grand Prixet i Australien for at ære sin tidligere ven, træningsmakker og roommate, austalieren Sonny Schmidt som døde af lungekræft for et par år siden. :smile: leman - San Marino

Der går også rygter om at Milos Sarcev har fået et wildcard til at stille op i dette års Arnold Classic

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share