OL Guldvinder nu også taget for doping


L^P
 Share

Recommended Posts

Ham du står og trykker hånd med på avatarfotoet er jo sikkert også ren som en barnenumse....

Så nu ikke drille Faber det er jo hans gamle barndoms-idol også er det ok at se op til ham selvom han har fyldt sig med kraaadt... det sender jo ikke et forkert signal kan du nok forstå... tsk tsk Mads man skal jo også være efter dig hele tiden

Link to comment
Share on other sites

Så nu ikke drille Faber det er jo hans gamle barndoms-idol også er det ok at se op til ham selvom han har fyldt sig med kraaadt... det sender jo ikke et forkert signal kan du nok forstå... tsk tsk Mads man skal jo også være efter dig hele tiden

Det var nu ikke Faber den var ment til, men for ham er pointen selvfølglig den samme. :smile:

HAHA der er vist en der tar det meget nært at man stikker lidt til Tour´en :laugh:

Næh, egenligt ikke. Men har bare svært ved at se hvordan du kan råbe sådan op om dopingsyndere og samtidig have en der med garanti er tanket op på avatarbilledet. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Næh, egenligt ikke. Men har bare svært ved at se hvordan du kan råbe sådan op om dopingsyndere og samtidig have en der med garanti er tanket op på avatarbilledet. :wink:

RÅBE OP!!!! :blink:

jeg henviser blot til ENDNU en dopingsynder som er blevet knaldet, det er trodsalt en OL-vinder samt verdensrekordholder, det samme påpeget jeg så ved Tour de France

at jeg så trykker hånd med en lille russer fra EM (som iøvrigt IKKE er taget for doping endnu) kan jeg ikke på nogen måde se hvad har med sagen at gøre :blink:

Dvs skal Klaus Jensen fra din klub så heller ikke udtale sig om noget som helst med doping da han jo bekendt har fået taget en del billeder med de store drenge for VM 2003 i vejle, come on den må du sgu længere ud på landet med Mads

100 meter sprint samt tour de france er langt større skandale end lille styrkeløft hvor der var 200 tilskuer mod måske en milliard verden over til OL :wink:

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Så nu ikke drille Faber det er jo hans gamle barndoms-idol også er det ok at se op til ham selvom han har fyldt sig med kraaadt... det sender jo ikke et forkert signal kan du nok forstå... tsk tsk Mads man skal jo også være efter dig hele tiden

Du er da fuld, det var jo ikke mig, der blev hentydet til :blink: Læser du aldrig, hvad folk skriver?

Link to comment
Share on other sites

100 meter sprint samt tour de france er langt større skandale end lille styrkeløft hvor der var 200 tilskuer mod måske en milliard verden over til OL :wink:

Der er vist ingen dopingskandaler i nyere tid der kan måle sig med den i forbindelse med de ukrainske og russiske mesterskaber i styrkeløft i år...

Link to comment
Share on other sites

Der er vist ingen dopingskandaler i nyere tid der kan måle sig med den i forbindelse med de ukrainske og russiske mesterskaber i styrkeløft i år...

Jo det kan Tour de france skandalen og Gatlin vel i høj grad, det er trodsalt en Seer-sport med LAAANGT flere penge i :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jo det kan Tour de france skandalen og Gatlin vel i høj grad, det er trodsalt en Seer-sport med LAAANGT flere penge i :wink:

Så du mener, at en enkelt positiv test under Tour de France (hvor der blev foretaget flere hundrede test) er en større skandale end at 50 % procent af løfterne var positive ved de russiske mesterskaber (hvor flere stak af da WADA ankom) fordi der er flere penge i den sport end i styrkeløft? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Så du mener, at en enkelt positiv test under Tour de France (hvor der blev foretaget flere hundrede test) er en større skandale end at 50 % procent af løfterne var positive ved de russiske mesterskaber (hvor flere stak af da WADA ankom) fordi der er flere penge i den sport end i styrkeløft? :blink:

Det var jo ikke "bare" en enkelt det var jo selve Vinderen, 3 dage efter han havde vundet.

og ja det mener jeg i høj grad er en større skandale

hvor mange "alm" mennesker kender til at 50% af løfterne ved de russiske mesterskaber var positive i styrkeløft? sikkert ingen, de fleste alm mennesker aner jo ikke engang hvad styrkeløft er, spørg du dem vil de fleste sige "nååå det er der hvor stangen skal op over hovedet"

men hvor mange ved Landis vandt Touren og efterfølgene blev knaldet, stortset alle, der bare ser en smule nyheder.

det er vel næppe noget der har fyldt spalterne op i aviserne at rusland er udelukket for styrkeløft de næste 15 måneder :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det var jo ikke "bare" en enkelt det var jo selve Vinderen, 3 dage efter han havde vundet.

og ja det mener jeg i høj grad er en større skandale

hvor mange "alm" mennesker kender til at 50% af løfterne ved de russiske mesterskaber var positive i styrkeløft? sikkert ingen, de fleste alm mennesker aner jo ikke engang hvad styrkeløft er, spørg du dem vil de fleste sige "nååå det er der hvor stangen skal op over hovedet"

men hvor mange ved Landis vandt Touren og efterfølgene blev knaldet, stortset alle, der bare ser en smule nyheder.

det er vel næppe noget der har fyldt spalterne op i aviserne at rusland er udelukket for styrkeløft de næste 15 måneder :wink:

I min verden bliver omfanget af en dopingskandale ikke større af hvor meget medierne omtaler den eller af hvor stor en del af befolkningen der kender til den pågældende sport. :smile:

Link to comment
Share on other sites

I min verden bliver omfanget af en dopingskandale ikke større af hvor meget medierne omtaler den eller af hvor stor en del af befolkningen der kender til den pågældende sport. :smile:

Okay det er jeg så ikke enig i :smile: men okay fortsat god aften, skal se Hånden på vuggen nu :superman:

Link to comment
Share on other sites

I min verden bliver omfanget af en dopingskandale ikke større af hvor meget medierne omtaler den eller af hvor stor en del af befolkningen der kender til den pågældende sport. :smile:

Sådan ser jeg ikke på det. Mediernes optagethed af noget er afhængig af opmærksomheden fra verdens befolkning. Jeg ser det derfor som, at det er verdens befolknings vurdering at Tour skandalen er en af de største sportsskandaler ever. Ubetydelige sportsgrene som vægtløftning er for mig at se ikke nogen skandale som sådan. Så ville det jo have fået mere omtale i medierne og større interesse fra befolkningerne. Det er ihvertfald sådan befolkningerne har vurderet dette.

Det giver også kun mening at tale om skandaler når det er ud fra mediernes og seernes synspunkt. Alle andre parametre er jo bedøvende ligegyldige i denne sammenhæng.

Link to comment
Share on other sites

Sådan ser jeg ikke på det. Mediernes optagethed af noget er afhængig af opmærksomheden fra verdens befolkning. Jeg ser det derfor som, at det er verdens befolknings vurdering at Tour skandalen er en af de største sportsskandaler ever. Ubetydelige sportsgrene som vægtløftning er for mig at se ikke nogen skandale som sådan. Så ville det jo have fået mere omtale i medierne og større interesse fra befolkningerne. Det er ihvertfald sådan befolkningerne har vurderet dette.

Det giver også kun mening at tale om skandaler når det er ud fra mediernes og seernes synspunkt. Alle andre parametre er jo bedøvende ligegyldige i denne sammenhæng.

Lige præcis :superman:

Link to comment
Share on other sites

Sådan ser jeg ikke på det. Mediernes optagethed af noget er afhængig af opmærksomheden fra verdens befolkning. Jeg ser det derfor som, at det er verdens befolknings vurdering at Tour skandalen er en af de største sportsskandaler ever. Ubetydelige sportsgrene som vægtløftning er for mig at se ikke nogen skandale som sådan. Så ville det jo have fået mere omtale i medierne og større interesse fra befolkningerne. Det er ihvertfald sådan befolkningerne har vurderet dette.

Det giver også kun mening at tale om skandaler når det er ud fra mediernes og seernes synspunkt. Alle andre parametre er jo bedøvende ligegyldige i denne sammenhæng.

Nu startede lp jo med at skrive, at touren var den mest dopede sportsgren (sammen med sprint), og det billede ændrer sig jo ikke efter, hvor mange, der interesserer sig for sporten. En nuppet i touren, halvdelen af russerne nuppet. Hvor er frekvens af positive prøver størst? Jamen, det er den da i touren, fordi det er det, flest går op i :crazy:

lp:

Det var jo ikke "bare" en enkelt det var jo selve Vinderen

Jep, og de krudtede russere har jo aldrig vundet noget :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Nu startede lp jo med at skrive, at touren var den mest dopede sportsgren (sammen med sprint), og det billede ændrer sig jo ikke efter, hvor mange, der interesserer sig for sporten. En nuppet i touren, halvdelen af russerne nuppet. Hvor er frekvens af positive prøver størst? Jamen, det er den da i touren, fordi det er det, flest går op i :crazy:

lp:

Jep, og de krudtede russere har jo aldrig vundet noget :innocent:

Tror folk er bedøvende ligeglad med om en lille russer ved navn andrey er dopet og har vundet VM i styrkeløft, igen folk aner ikke engang hvad styrkeløft er!

Jeg snakker om at det er en skandale at en OL guldvinder og verdensrekordholder blir knaldet det samme kan siges om Tour de france, den sport er så stor at det er en skændsel for hr og fru danmark som følger med! ALLE ved landis er knaldet nu! hvor mange ved at hele Rusland er udelukket fra styrkeløft??

PS det var jo heller ikke kun EEN der blev nuppet i Touren vel?? mig bekendt så var der vist 2 stk´s STORfavoriter som IKKE stillede til start :crazy:

Link to comment
Share on other sites

lp:

Jep, og de krudtede russere har jo aldrig vundet noget :innocent:

Folk går jo ikke op i om en russer er blevet taget for Doping i styrkeløft :crazy:

de går jo netop op i at landis er blevet taget og at sådan en som Gatlin er blevet taget.

Og favoriter som Basso og Ulrik det er noget der fylder i medierne

det er stjerner som tjener millioner af kr og blir set af MILLIONER af Tv-seer verden over, derfor mener jeg i høj grad at det er en LANGT større skandale en Andrey som vandt et russisk mesterskab :wink:

Link to comment
Share on other sites

De stillede ikke til start på baggrund af et etisk regelset, ikke fordi de var dopede.

Mig bekendt var der vist noget tilknytning til en stor doping skandale i spanien med hensyn til Ulrik, desuden blev manden fyret kort efter

Link to comment
Share on other sites

Mig bekendt var der vist noget tilknytning til en stor doping skandale i spanien med hensyn til Ulrik, desuden blev manden fyret kort efter

De stillede ikke til start på baggrund af, at spansk politi havde gang i en undersøgelse, hvor de var iblandt de formodet indvoldverede. På den baggrund blev de midlertidigt suspenderet i henhold til ProTourens etiske regler. T-Mobile har ganske rigtigt fyret Jan Ullrich, men lad os nu se om der er hold i anklagerne imod ham inden han korsfæstes. Foreløbigt ser det ihvertfald ud til at spansk politi´s "Operacíon Puerto" er ved at smuldrer. Flere af de suspenderede ryttere har ihvertfald fået rettens ord for at de er blevet hængt ud uforskyldt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share