All-Time Historical Powerlifting World Records & Rankings


Guest Kraft
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hej med jer

Så kommer der et lidt spændende fra mig af.

Inden på Powerlifting Watch fandt jeg dette aktuelle link, som jeg straks har valgt at informerer jer om. Det er et link til en rekord liste, hvor man har taget løfterer fra alle forbund under et, og udfra det lavet en verdens rankliste.

All-Time Historical Powerlifting World Records & Rankings af Michael Soong

Håber i kan bruge den.

Løft tungt & Spis sundt

ANTON

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jamen det er jo det, som gør netop den form for ranglister på tværs af forbund ganske intressante.

Idet det så er meget mere fedt at være blandt de 10 bedst i verden, når vi inden for IPF har vore regler og bestemmelser, som er lagt mere barske end de andres.

Og på trods af det. Kan vi alligevel gøre os gældende blandt alle de andre.

Løft tungt & Spis sundt

ANTON

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej

Jamen selvom det er gjort med knæbind, så er det jo stadigvæk flot klaret af ham, og han fortjener anerkendelse.

Løft tungt & Spis sundt

ANTON

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jamen selvom det er gjort med knæbind, så er det jo stadigvæk flot klaret af ham, og han fortjener anerkendelse.

Løft tungt & Spis sundt

ANTON

Du får det til at lyde som om, at jeg ikke anderkender hans løft. Jeg gør blot opmærksom på, at det med knæbind, hvilket er en signifikant oplysning :smile: Der står jo 'unequipped', så det giver ikke helt sig selv.

Link to comment
Share on other sites

Ranglister er for folk, der ikke kan glæde sig over det de laver selv, men er nødt til at have andre til at klappe sig på skuldrene.

Løft i stedet, og lad være med at bekymre sig så meget om hvad andre tænker om en!

Man kan godt være stærk uden at man behøver at flashe det, og har man behov for det, kan man skrive det i sin signatur. Tror jeg sgu egentligt jeg vil gøre!

Link to comment
Share on other sites

Ranglister er for folk, der ikke kan glæde sig over det de laver selv, men er nødt til at have andre til at klappe sig på skuldrene.

Løft i stedet, og lad være med at bekymre sig så meget om hvad andre tænker om en!

Man kan godt være stærk uden at man behøver at flashe det, og har man behov for det, kan man skrive det i sin signatur. Tror jeg sgu egentligt jeg vil gøre!

word! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det Anton gerne vil fortælle med det link er, at han selv er på listen i 56kg klassen for bænkpres. :innocent:

Nårh! det var det han ville! Den havde jeg ikke luret! :laugh:

Jaja... Men har I været EKSPERT PÅ DK4, spørger JEG bare?! :laugh:

Nej, det kan jeg ikke prale med. Jeg udtalte mig som ekspert til TV2 østjylland under Århus Games, men det var ikke noget der kom i fjernsynet.

:bowdown::bowdown::bowdown::bowdown:

Hail to the expert!

Link to comment
Share on other sites

Ranglister er for folk, der ikke kan glæde sig over det de laver selv, men er nødt til at have andre til at klappe sig på skuldrene.

Løft i stedet, og lad være med at bekymre sig så meget om hvad andre tænker om en!

Man kan godt være stærk uden at man behøver at flashe det, og har man behov for det, kan man skrive det i sin signatur. Tror jeg sgu egentligt jeg vil gøre!

Det må være derfor at du har skrevet dig på MOL's uofficielle styrkeliste. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Det Anton gerne vil fortælle med det link er, at han selv er på listen i 56kg klassen for bænkpres. :innocent:

Jaja... Men har I været EKSPERT PÅ DK4, spørger JEG bare?! :laugh:

Du var hurtigere end mig der :laugh::tongue:

Klaus Jensen, Ekspert: Det der skete for stephan, var at han bommede 3 gange :laugh:

Du skal nok lige arbejde på den Klaus :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mølvis>> Kritik tolereres ikke. :nonono: Næste gang jeg skal udtale mig til et næsten globalt medie kunne det jo let være om dig...:

"Ja, knægten er stærk. Det er i særligt grad imponerende i lyset af, han er født som pige og først for nylig har fået operationen i Thailand..."

:laugh:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Mølvis>> Kritik tolereres ikke. :nonono: Næste gang jeg skal udtale mig til et næsten globalt medie kunne det jo let være om dig...:

"Ja, knægten er stærk. Det er i særligt grad imponerende i lyset af, han er født som pige og først for nylig har fået operationen i Thailand..."

:laugh:

:laugh:

Underholdende liste btw

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share