Vægtløftning


jfk
 Share

Recommended Posts

Godt nok lidt fesent med alt det krammeri. :tongue:

Hvis ham manden i filmen kan dødløfte 400 kilo, næsten RAW, ville han så ikke, med fuldt gear, kunne slå Benedikt Heimsmets verdensrekord i dødløft?

Link to comment
Share on other sites

Godt nok lidt fesent med alt det krammeri. :tongue:

Hvis ham manden i filmen kan dødløfte 400 kilo, næsten RAW, ville han så ikke, med fuldt gear, kunne slå Benedikt Heimsmets verdensrekord i dødløft?

Der er ikke det store at hente i udstyr i dødløft desværre.

Link to comment
Share on other sites

Bolton har rekorden på 440,5. Den er dog løftet i en Inzer-dragt. Mener hans bedste uden dragt er 423. :smile:

Benedikt brugte en Metal-dragt, ikke? Og hvad er forskellen, er det ikke bare to forskellige mærker?

Link to comment
Share on other sites

Pænt freaky fyr. Gad vide om han kunne dødløfte det samme uden straps..?

Rommel

Det er lige før jeg tror det. Manden stiller op i stærkmandskonkurrencer på internationalt plan, og man kommer ikke langt i stærkmandskonkurrencer uden et jerngreb.

Det er faktisk ekstremt imponerende at han overhovedet kan dødløfte 400 kg. Du finder ikke mange stærkmandsdeltagere som både kan dødløfte 400 kg, og som kan støde 240 kg.

Link to comment
Share on other sites

Nogen, der ved hvad manden er god for i back squat og i diverse pres?

Jeg ved det ikke, men jeg vil skyde ham til at ligge et sted mellem 350-400 kg i backsquat, hvis man tager udgangspunkt i hvor relativt lette de 3 reps med 260 kg så ud i frontsquat.

Og så kan han vel presse i omegnen af 180-200 kg.

Ren estimering, men jeg tror ikke det er meget skudt ved siden af.

Link to comment
Share on other sites

Ekstremt imponerende :blink::crazy::devil:

Der er ikke mange mennesker der har genetikken til at blive så ekstremt stærk uanset metoderne til at nå målet.

Det er virkeligt crazy. Og så synes jeg ikke engang han ser vildt stor ud. Vægtløftermæssigt en nips ved siden af Razazadeh og stærkmandsmæssigt en Bill Kazmeier.

Fandt lidt stats på ham. Han er omkring 192 cm og vejer 135 kg. Har dog været oppe at veje 145 kg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share