Træning af chat-musklen


Morten D
 Share

Recommended Posts

Jeg burde slet ikke foreslå dette, for i forvejen bruger jeg mere end rigeligt med tid på MOL.

But, here goes: var det ikke en idé med en chat her på sitet? Der er som regel så mange samtidige brugere, at behovet sikkert er der. Desuden ville det være et godt supplement til debatforum'et, da vi så kunne få afløb for small talk-behovet dér, i stedet for at poste masser af indlæg med "tak for rådet", "vil du ikke sende mig en mail med..." og andet mindre informativt.

Hvad synes I?

Hvad synes du, Morten Z?

Morten

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er en fin ide, men du kunne jo starte med at installere ICQ eller MSN messenger. Så kunne vi tilføje alle dem fra MO, som vi har lyst til. Jeg har Nielsen og NewbieMcNasty på min liste. Det praktiske er, at man med ICQ og MSN kan sende hinanden større filer, som trænings vid klips og andet. Jeg har lige sendt et vid klip til Nielsen, med den hase muskel øvelse jeg snakkede om. Han har lagt den ind på en side på nettet. Linket virker dog ikke for mig. Virkede det fint for dig Nielsen ??

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det lyder som en ok ide, det med et chatsite her på MOL. Men som Thomas siger, så hvorfor ikke bruge ICQ eller MSN?? det er faktisk det samme, og så behøves man ikke gå ind på MOL hver gang man vil chatte. Med ICQ eller MSN kan man jo nemt og huritgt se om der er nogl "buddies"online. Det er også helt genialt med at kunne sende hinanden video klips via ICQ.

Så til jer allesammen: Kom på ICQ eller MSN! I kunne evt bruge det samme navn som i bruer herinde, så er det ligesom til at holde styr på hvem der er hvem ;)

Mht videoklippet med Adam, så har jeg fundet fejlen. Jeg har ikke fået overført det 100%! Skide 56 k modem.........!

Jeg kan dog nok komme ind på siden som Los også siger han kan, men da klippet ikke fylder hvad det skal, så er det klart at der er noget galt med det. Jeg har smidt det ind igen, så nu kan i prøve at se om det virker bedre.

Link to comment
Share on other sites

Der er faktisk en chatfunktion indbygget i boardet, men jeg har disconnected den, da jeg var bekymret for om der alt i alt blev for meget tivoli over det.

Pointen med at "chatbeskeder" derved kan tages ud af trådene er imidlertid relevant, så jeg vil overveje om det skal slåes til igen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share