Træningsmuligheder i Odense?


xraz
 Share

Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvad fanden er der galt med dig? :blink:

Lunau, hvad går det galt for dig? Du plejede da ikke at være så opfarende førhen? :crazy:

Henning Friis, Overarm etc << Ku være fedt, hvis I ku poste lidt pics og sådant. Lyder spændende med det nye center. Og R:E:S:P:E:K:T og uforståelige håndtegn for hastigheden, hvormed tanke blev til handling :smile:

Link to comment
Share on other sites

Poul svarer fint på hvorfor vi ønsker de håndvægte. Det skal ikke være nogen hemmelighed at motionister også vil være en del af klubbens indtægt og det vil ikke være så eftertragtet at træne et sted hvor der kun er stænger.

Det skal så også siges at man kan få et håndvægtsæt fra 5-50kg for cirka 14.000 så værre er det nu heller ikke. Angående at vi skrev der måske ville komme tungere til så vil det jo være hvis økonomien er til det og der ikke er andet der vil blive prioriteret anderledes.

Selvom det er en styrkeløft klub så kan man jo have stor glæde af håndvægte mhs til genoptræning und so wieter.

Henning Friis, Overarm etc << Ku være fedt, hvis I ku poste lidt pics og sådant. Lyder spændende med det nye center. Og R:E:S:P:E:K:T og uforståelige håndtegn for hastigheden, hvormed tanke blev til handling

Tak skal du have, men vi må nok også sige at folk har arbejdet en del på det, og samtidigt har kommunen også været meget hjælpsomme over for os, hvilket f.eks. var et problem i Esbjerg. Der skal nok komme lidt pics når nu det engang bliver sat op. Det bliver godt nok ikke så stort men der kommer til at være en barsk atmosfære med en masse tunge løft udført af folk i moderigtige lyserøde t-shirts.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forventer at flytte til Odense inden året er omme, så jeg vil da stærkt overveje jeres 'nye hule'. Men da jeg ikke er eller vil være SL'er, foregår en del af min træning med DB's, så jeg håber det kunne blive muligt. Jeg vil ihvertfald meget gerne slippe for et af de kommercielle og dyre steder når jeg flytter.

Link to comment
Share on other sites

Den kan måske misforståes som om der ikke kommer håndvægte, men der kommer håndvægte til 50kg i starten og mon ikke der kommer nogen der er tungere senere.

Den der havde jeg lige misset i farten, men det er rigeligt til mig i lang tid. :laugh:

Edited by huz
Link to comment
Share on other sites

Hehe ja det kan jo godt være der er en af de ting som skal stryges fra listen :laugh:

så giver det vel sig selv at det er de tunge løft der ryger ud...

drømmen må være en ond lille hule, med en bidsk og lee stemning

hvor der sidder en masse fede svedige mænd i små stramme lyserøde t-shirts og ser

mistroisk på hinanden...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Den er på benene. Jeg har selv trænet der siden søndags og har ingen planer om at sætte fødderne igen i OBBC. :smile:

Bringer I ikke en billedserie, så vi kan se hvad I har banket sammen? :smile: Det er IMO ret ledt at den er kommet op at køre!

Er det et godt sted at gå FULDSTÆNDIG amok og krumme med kage indtil krummerne ligger i 2 meters højde? :devil:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Der mangler stadig lidt hist og pist som Hippo siger, men man kan sagtens træne dernede.

Træner selv skiftevis i OBBC og i OSK da jeg stadig arbejder i OBBC og sikkert også er en smule mere diskopumper end nogle af de andre :innocent:

Du er nok også den smukkeste :wink::wub:

Link to comment
Share on other sites

Hvem skal man fedte for for at få en gratis gang træning? :hands::cheer:

Du skal være velkommen Martin men der er en del byggerod lige pt og lyset er hellere ikke kommet op endnu... efter kl 17 er der sgu halvmørkt dernede... næste uge ser det nok bedre ud men du skal som sagt være velkommen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share