Træningsmuligheder i Odense?


xraz
 Share

Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:blush::wub: Kan jo ikke tåle komplimenter :blush: ......(Eller også er det bare meget fee' :innocent: )

Selvom smuk nu ikke ligefrem er en synonym jeg kan identificere mig med :laugh:

Ked af at sige det Troels... men du var varmt samtale emne på vores tøseaften ög uanset hvordan du har det... så var vi alle meget enige :wink::innocent::wub:

Link to comment
Share on other sites

Men selvom det, så er det jo kanon hyggeligt at træne i OSK, så hvis jeg skal flytte lidt rundt på min træningsdage, så gør jeg gerne det. :cool:

I har altså gjort det godt :4thumbup: :1356: …var virkelig positiv overrasket da jeg så det i søndags…Tror det bliver et superfedt sted at træne, når der for alvor kommer gang i den dernede :cooldance:

Og HUSK nu at købe sofaer i moderigtige farver :superman::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du skal være velkommen Martin men der er en del byggerod lige pt og lyset er hellere ikke kommet op endnu... efter kl 17 er der sgu halvmørkt dernede... næste uge ser det nok bedre ud men du skal som sagt være velkommen :smile:

Tak skal du have, Thomas, det var rigtig sødt af dig. :wub:

Må lige høre ad, hvordan det kan arrangeres.....

Link to comment
Share on other sites

Er det en trussel eller et løfte :wink:

Det er ingen af delene.

I har altså gjort det godt :4thumbup: :1356: …var virkelig positiv overrasket da jeg så det i søndags…Tror det bliver et superfedt sted at træne, når der for alvor kommer gang i den dernede :cooldance:

Og HUSK nu at købe sofaer i moderigtige farver :superman::tongue:

Jo tak. :smile:

Nu hjælper det så også at vi har installeret sofa og gulvtæppe siden du var nede at kigge. Det har øget hyggefaktoren betydeligt. :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vil lige sige, at jeg skriver dette som privat person.

Ville også lige sige tilykke med den nye klub, det har været et stort arbejde, men det lyder til at gå fremad.

Det er en skam I ikke syntes i kunne være i OBBC. Især på et tidspunkt, hvor vi er gået igang med at renovere 1. sal - hvor der kommer flere raks til squat m.m. - en plan der har været i støbeskeen gennem det sidste år. Men det er først nu, at medarbejder m.v. har oveskud til at gå i gang med projektet.

Men jeg håber det vil gå jeg vel. Hvem ved - måske kan det på sigt blive et samarbejde mellem os. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Vil lige sige, at jeg skriver dette som privat person.

Ville også lige sige tilykke med den nye klub, det har været et stort arbejde, men det lyder til at gå fremad.

Det er en skam I ikke syntes i kunne være i OBBC. Især på et tidspunkt, hvor vi er gået igang med at renovere 1. sal - hvor der kommer flere raks til squat m.m. - en plan der har været i støbeskeen gennem det sidste år. Men det er først nu, at medarbejder m.v. har oveskud til at gå i gang med projektet.

Men jeg håber det vil gå jeg vel. Hvem ved - måske kan det på sigt blive et samarbejde mellem os. :cool:

Tak skal du have :smile:

Ja, det er en skam, for der er ingen tvivl om at OBBC bliver et fedt sted at træne, nu, men som du sikkert er bekendt med, findes der jo visse elementer i OBBC, der gerne så sig foruden os, og vi vil jo også gerne have lov til at smide lidt med vægtene en gang imellem, uden at forstyrre andre, som du sikkert har lagt mærke til :tongue: Så alt i alt tror jeg nu, at det bliver godt for begge parter.

Jeg håber også på et positivt samarbejde i fremtiden. F eks ville jeg da hjertens gerne kigge forbi engang imellem og hjælpe folk med teknik osv. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jaja, I snakker og røven går :blahblah::blahblah:

Jan, har du ikke et marathon, du skal løbe??

Troede det var mig der skulle løbe Marthon. Men Jan må da hjertens gerne løbe med :w00t:

Ja, det kunne man da godt tro om dig

Ved ikke om det var en joke, men Jan har da en fremragende teknik i specielt bænkpres og hans squat plejer også at se ret godt ud. :smile:

Og så er han jo dansk mester i dødløft :w00t:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Ved ikke om det var en joke, men Jan har da en fremragende teknik i specielt bænkpres og hans squat plejer også at se ret godt ud. :smile:

Og så er han jo dansk mester i dødløft :w00t:

Så virker det ikke som en voldsomt smart kommentar at komme med, skat :wink:

Men mente selvfølgelig hans løbe-teknik og hele marathon-halløjet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

men dog, fint besøg :cool:

hvis I får 50.000 til overs i jeres budget så må I da gerne sende os en check :tongue:

Besøg - det er så meget sagt. Har fulgt med i et stykke tid - ca. et år. Men havde valgt ikke at blande mig i de debatter der har kørt herinde, da - hmm - det klarer I udmærket selv - og jeg skal ikke forsvare eller angribe nogen for deres holdninger/menninger.

Men kr. 50.000 i overskud. Jeg skal nok huske jer, hvis det skulle forekomme. :blink: Eller også får vi skiftet noget af udstyret, der godt kunne have behov herfor. :4thumbup:

Men lad mig lige sige at nogle af disse debatter nok kørte lidt af sporet. Men jeg syntes at Morten fik svaret rigtig godt på en tidligere tråd. SL'erne har yderst sjældent været årsag til en ny husregel i OBBC (bortset fra noget magnisum / kridt og sådan), for det meste har det handlet om en generel udvikling - i kraft af klubbens vækst, der har nødvendiggjort nye husregler, således at der er plads til alle - Ikke alle har en klubånd, men nærmere en forbruger kultur, hvor man regner med at mor kommer og rydder op.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share