Træningsmuligheder i Odense?


xraz
 Share

Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hallow, nogen der ved, hvordan det står til med styrkeløft / bodybuilding klubber i Odense?

Vidst nok noget med, at der er nogen, der er ved at lave deres eget sted!?

Jeg er studerende, så jeg har på ingen måde penge til de kommerciale centre :unhappy:

OBBC er et af landets billigste med adgang til alt for kun 235 kr. per måned for studerende og så er det absolut DKs bedste center med håndvægte til 80 kg og alt dit hjerte kan begære i tungtræningsudstyr + fitness!! :4thumbup:

Dem som er ved at lave egen klub kommer til at ligge i samme prisleje samt klubben endnu ikke er en realitet så ikke så meget at hente der :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hallow, nogen der ved, hvordan det står til med styrkeløft / bodybuilding klubber i Odense?

Vidst nok noget med, at der er nogen, der er ved at lave deres eget sted!?

Jeg er studerende, så jeg har på ingen måde penge til de kommerciale centre :unhappy:

Hvis du vil træne lidt på motionist plan og ikke stiller de store krav til flotte maskiner og håndvægte, så har du mulighed for at træne i Odense SK som motionist fra d. 4 september til kun 150 kr. om måneden. Der er gode faciliteter til træning af de store basisøvelser(powerrack, ER-stativer, chinbar, etc.)

Stedet er nogenlunde centralt beliggende i Odense(Tolderlundsvej) og har nyrenoveret lokaler inkl. badefaciliteter. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dem som er ved at lave egen klub kommer til at ligge i samme prisleje samt klubben endnu ikke er en realitet så ikke så meget at hente der
150 kr/måneden for motionister, samt start i starten af september, sååå... :smile:
Hvad fanden skal man bruge dem til

Curls, laterals, kickbacks og rotatorcuff.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:laugh::laugh: