Træningsmuligheder i Odense?


xraz
 Share

Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hallow, nogen der ved, hvordan det står til med styrkeløft / bodybuilding klubber i Odense?

Vidst nok noget med, at der er nogen, der er ved at lave deres eget sted!?

Jeg er studerende, så jeg har på ingen måde penge til de kommerciale centre :unhappy:

OBBC er et af landets billigste med adgang til alt for kun 235 kr. per måned for studerende og så er det absolut DKs bedste center med håndvægte til 80 kg og alt dit hjerte kan begære i tungtræningsudstyr + fitness!! :4thumbup:

Dem som er ved at lave egen klub kommer til at ligge i samme prisleje samt klubben endnu ikke er en realitet så ikke så meget at hente der :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hallow, nogen der ved, hvordan det står til med styrkeløft / bodybuilding klubber i Odense?

Vidst nok noget med, at der er nogen, der er ved at lave deres eget sted!?

Jeg er studerende, så jeg har på ingen måde penge til de kommerciale centre :unhappy:

Hvis du vil træne lidt på motionist plan og ikke stiller de store krav til flotte maskiner og håndvægte, så har du mulighed for at træne i Odense SK som motionist fra d. 4 september til kun 150 kr. om måneden. Der er gode faciliteter til træning af de store basisøvelser(powerrack, ER-stativer, chinbar, etc.)

Stedet er nogenlunde centralt beliggende i Odense(Tolderlundsvej) og har nyrenoveret lokaler inkl. badefaciliteter. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dem som er ved at lave egen klub kommer til at ligge i samme prisleje samt klubben endnu ikke er en realitet så ikke så meget at hente der
150 kr/måneden for motionister, samt start i starten af september, sååå... :smile:
Hvad fanden skal man bruge dem til

Curls, laterals, kickbacks og rotatorcuff.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:laugh::laugh:

- Held og lykke med klubben, man burde gæste ved lejlighed :smile: Men køb nu nogle ordentlige DBs med 5 kgs skiver, ikke store klumsede 10 kgs skiver... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

mange tak for svarene :)

150,- i måneden lyder nogenlunde fornuftigt. jeg behøver heller ikke så store vægt, da jeg stortset kun har løbetrænet det sidste års tid, så kan da være jeg kigger forbi Odense SK engang i september. men jeg kunne ikke umiddelbart finde en hjemmeside eller noget info på google... hvorhenne er det helt præcist og hvordan med åbningstiderne?

Link to comment
Share on other sites

I OBBC har de metaldetektorer så du slipper for at blive nakket.

Nå men ellers er der www.fittnessandlifestylegym.dk

Koster 160 om måneden.

Tænker om der er stop for tilgang af mænd stadig?

Du kan jo ringe og høre (gør vel ikke noget der ikke er et stort overtal af mænd)

What the fuck ævler du om??? :blink::blink:

Overarmen>>> J********Slettet af MOD********

Edited by Arne
Link to comment
Share on other sites

Hvad er grunden til den fladpandede dumsmarte bemærkning? udover at provokere selvfølgelig

Næh, men jeg har bare svært ved at se behovet for DBs over 50kg i en styrkeløftklub. Og da slet ikke i en nystartet klub som jeres som formenligt har begrænsede økonomiske resourcer. Der var ihvertfald mange andre ting jeg ville prioriterer højere...

Link to comment
Share on other sites

Næh, men jeg har bare svært ved at se behovet for DBs over 50kg i en styrkeløftklub. Og da slet ikke i en nystartet klub som jeres som formenligt har begrænsede økonomiske resourcer. Der var ihvertfald mange andre ting jeg ville prioriterer højere...

Nu har du jo ikke den fjerneste indsigt i hvad der bliver prioriteret og hvad der ikke gør så din dumsmarte bemærkninger kan du holde for dig selv sveske

Link to comment
Share on other sites

Nu har du jo ikke den fjerneste indsigt i hvad der bliver prioriteret og hvad der ikke gør så din dumsmarte bemærkninger kan du holde for dig selv sveske

Nu skal du være sød. Det er bare fordi Mads har svært ved at forstå hvordan vi kan bruge så tunge håndvægte...

Link to comment
Share on other sites

Næh, men jeg har bare svært ved at se behovet for DBs over 50kg i en styrkeløftklub. Og da slet ikke i en nystartet klub som jeres som formenligt har begrænsede økonomiske resourcer. Der var ihvertfald mange andre ting jeg ville prioriterer højere...

Nu skal der også tages hensyn til andre end konkurrence styrkeløftere i klubben.

Din kommentar, er endnu en kommentar om et emne du ikke er sat ind i. Du er jo ikke i bestyrelsen, så du kan ikke have indsigt i vores bevægegrund for div. prioriteringer.

Kan ikke kende til prisen for det udstyr vi anskaffer os, eller målsætningen med sammensætningen af det udstyr vi har i klubben.

OSK er en styrkeløft klub. Men der skal også være plads til andre former for atleter og endda også en discopumper eller 2 (desuden er Lørdag officiel disco dag, pump over poundage, curls for the girls, disco over dødløft) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil træne lidt på motionist plan og ikke stiller de store krav til flotte maskiner og håndvægte, så har du mulighed for at træne i Odense SK som motionist fra d. 4 september til kun 150 kr. om måneden. Der er gode faciliteter til træning af de store basisøvelser(powerrack, ER-stativer, chinbar, etc.)

Stedet er nogenlunde centralt beliggende i Odense(Tolderlundsvej) og har nyrenoveret lokaler inkl. badefaciliteter. :smile:

ok ... nice :bigsmile: .... hvad er adressen ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share