JM i bænk, resultater


Prehn
 Share

Recommended Posts

Kom med resultaterne!!!

Jan Thøgersen vandt 90kgs klassen med 187,5kgs løft, Thomas Juul vandt 100kgs klassen med 212,5, Mr. Raw tog trøje på og fik 227,5 og prøvede 240,5. Lars(herkules), løftede 170 i 82,5kgs klassen - ved ikke om han vandt

ved Sune bommede ud, prøvede 230 i de 2 første og 232,5 i sidste (underkendt 2-1)

Mikkel Leicht bommede ud på 190

Faber bommede ud på 200

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener, at:

Jens(Jenz) fik 157,5 kg

Hammer 120 kg tror jeg eller 115

Johannes 145 kg

Erik Rasmussen 175 kg

Johnny 170 kg

Lars(herkules) 170 kg

Kasper 147,5 kg

Martin Rasmussen 30 kg

Alexander 70 kg

Michael Nielsen 152,5

Astrid ?????

Jan Fisker(JFK), tror at han fik 240

Alle fra Ak Frem

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik nu 242,5

astrid fik 45

Var eneste mand i +, så valgte at tage et stille stævne i en gammel trøje, og skaffe de 12 point til hold konkurrencen

Startede på 232,5 dejligt nem

242,5 i andet, der var noget med retningen der ikke var så god

242,5 i 3 faktisk det nemmeste løft

Vandt også som bedste løfter

Link to comment
Share on other sites

Er du ude på at give os alle sammen hold i nakken eller hvad Klaus :nonono:

Du har da haft noget travlt med skriveriet, med alle de löftere. Stakkel :smile:

Haha det er ikke videre behageligt. Sad selv og drejede hovedet af led, før min kæreste spurgte mig om, hvad fanden jeg havde gang i og trykkede på en knap. Så føler man sig lidt smådum :blush:

Tak for den hurtige opdatering Klaus :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg også deltaget i et styrkeløft stævne. Det var en ganske positiv oplevelse. Syntes der var en god stemning og samtidig fik jeg mødt en masse sympatiske mennesker.

Resultatmæssigt var jeg ganske tilfreds. Jeg anede ikke hvad der var til da jeg har været på diæt i snart 3 måneder og var fuldstændig drænet for energi. Trøjen jeg hoppede i har jeg kun trænet i 3 gange, men den sidder skide godt og det føles meget naturligt at bænke i den, selvom den er flere numre for stor. Selve løftene var en blandet fornøjelse. Jeg fik kun et løft godkendt da jeg dummede mig på det andet løft og derefter blev jeg lovet død og ødelæggelse, hvis jeg ikke fik et løft godkendt. :laugh:

Alt i alt en ganske positiv oplevelse og helt sikkert ikke mit sidste stævne. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg også deltaget i et styrkeløft stævne. Det var en ganske positiv oplevelse. Syntes der var en god stemning og samtidig fik jeg mødt en masse sympatiske mennesker.

Resultatmæssigt var jeg ganske tilfreds. Jeg anede ikke hvad der var til da jeg har været på diæt i snart 3 måneder og var fuldstændig drænet for energi. Trøjen jeg hoppede i har jeg kun trænet i 3 gange, men den sidder skide godt og det føles meget naturligt at bænke i den, selvom den er flere numre for stor. Selve løftene var en blandet fornøjelse. Jeg fik kun et løft godkendt da jeg dummede mig på det andet løft og derefter blev jeg lovet død og ødelæggelse, hvis jeg ikke fik et løft godkendt. :laugh:

Alt i alt en ganske positiv oplevelse og helt sikkert ikke mit sidste stævne. :smile:

Hmmmm jeg tror muligvis jeg snakkede med dig i omklædningsrummet efter 2. gruppe?

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm jeg tror muligvis jeg snakkede med dig i omklædningsrummet efter 2. gruppe?

Ahaaa så det var dig! Fint nok at få et ansigt på en af de mange MOL folk. Jeg fik slet ikke hilst på nogen ud over Sune. Gik og sumpede lidt i min egen verden.

Link to comment
Share on other sites

Nå så det gjorde du ikke? :smile:

Flot debut...det skal du da gøre dig noget mere i.

Hehe jaja Per du stillede jo ikke op. :tongue:

Men hyggeligt lige at hilse. Håber du fik moret dig til Middelalderfestival! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hehe jaja Per du stillede jo ikke op. :tongue:

Men hyggeligt lige at hilse. Håber du fik moret dig til Middelalderfestival! :4thumbup:

Må indrømme jeg hverken kunne kende dig eller squatfather fra de billeder der har været omkring på MOL, men flot stævnedebut :smile:

Link to comment
Share on other sites

Må indrømme jeg hverken kunne kende dig eller squatfather fra de billeder der har været omkring på MOL, men flot stævnedebut :smile:

Takker.

Jeg var ham den udmagrede i den alt for store bænkprestrøje. :tongue:

Som sagt fik jeg ikke hilst på så mange da jeg var drænet for kræfter. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Takker.

Jeg var ham den udmagrede i den alt for store bænkprestrøje. :tongue:

Som sagt fik jeg ikke hilst på så mange da jeg var drænet for kræfter. :smile:

tror jeg hilste på dig i starten, da jeg kom til at forveksle dig med en anden :tongue: well hyggeligt at hilse på dig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg også deltaget i et styrkeløft stævne. Det var en ganske positiv oplevelse. Syntes der var en god stemning og samtidig fik jeg mødt en masse sympatiske mennesker.

Resultatmæssigt var jeg ganske tilfreds. Jeg anede ikke hvad der var til da jeg har været på diæt i snart 3 måneder og var fuldstændig drænet for energi. Trøjen jeg hoppede i har jeg kun trænet i 3 gange, men den sidder skide godt og det føles meget naturligt at bænke i den, selvom den er flere numre for stor. Selve løftene var en blandet fornøjelse. Jeg fik kun et løft godkendt da jeg dummede mig på det andet løft og derefter blev jeg lovet død og ødelæggelse, hvis jeg ikke fik et løft godkendt. :laugh:

Alt i alt en ganske positiv oplevelse og helt sikkert ikke mit sidste stævne. :smile:

Godt at se at endnu en MOL'er har tilsluttet sig "the darkside" :4thumbup: :tongue:

Og tillykke til alle som gjorde det godt! (er for doven til at tjekke alles logs ud :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share