Super Aab!


CosmoKramer
 Share

Recommended Posts

Nu var det ikke Randers, men Fredericia som sparkede de rød blusede helte ud af pokalen - hvilket ikke gør hele affæren mindre pinlig... Men sådan har det altid været med Aab, nogle gange går klappen ned og de kokser fuldstændigt... Så længe de vinder ligaen skal de ikke høre et ondt ord. Så må det blive the double næste sæson... :beerchug: "Når Aab vinder guld i år skal vi ha' mange bajere!"

Link to comment
Share on other sites

Som mangeårig AaB-fan synes jeg faktisk, det er helt fint, at de er hurtigt ude af pokalturneringen. Det var ved at blive en plage med alle de tabte pokalfinaler. Nu kan de koncentrere sig om ligaen, så der kan blive spillet CL-fodbold på Aalborg Stadion næste år :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Nu var det ikke Randers, men Fredericia som sparkede de rød blusede helte ud af pokalen - hvilket ikke gør hele affæren mindre pinlig... Men sådan har det altid været med Aab, nogle gange går klappen ned og de kokser fuldstændigt... Så længe de vinder ligaen skal de ikke høre et ondt ord. Så må det blive the double næste sæson... :beerchug: "Når Aab vinder guld i år skal vi ha' mange bajere!"

Okey, jeg var slet ikke klar over, at Aab også er ude i år. Jeg hentydede til til den netop overstået pokalturnering, hvor Randers jo vandt :smile::devil:

Link to comment
Share on other sites

roc illustrerer jo endnu engang at viden om fodbold ikke nødvendigvis er et must for at diskuterer fodbold herinde.

Aab leverede en fremragende indsats mod et FCK-hold som ikke var ordentligt forberedt på Aab!

Ja, det er rigtigt. Aab burde være i Champions League. Altså lige bortset fra at de lå og rodede rundt nede i bunden da sæsonen sluttede sidste år.

Aab holder nok ikke hele vejen, men det ville da være dejligt hvis de gjorde, for selv som FCK-fan, så er det sgu rimeligt træls at det altid kun er Brøndby og FCK det handler om!

Off-topic:

Endnu engang illustrerer Brøndby en fremragende mangel på format ved at være nødt til at aflyse kampen mod Silkeborg på grund af vand på banen. For der kom jo SÅ meget mere vand i Brøndby end på Østerbro!

Det viser hvad forskellen er på at have en topprofessionel green-keeper gående til at tage sig af plænen, og så ellers have "Røde-Jørgen"!

Link to comment
Share on other sites

Det er jo dommerens afgørelse.

Jeg kørte fra Hvidovre til Birkerød idag, da det var var værst. Og mens man på motorvejen ved Hvidovre kun kunne køre 60 km/t pga. regnen da sigtbarheden ikke var til mere; var der ikke en vandpyt at se, da jeg ramte Farum.

Både Howard og Rene, har udtalt at det nye tæppe der er lagt i sommerpausen, er mindst ligeså godt, eller bedre end på Old T.

FCK er ikke bedre end de taber engang imellem, sådan er det med alle hold. Der er ingen tendenser at finde ved det. Medierne har bare været hurtige til at blæse FCK op som værende uovervindelige.

Nu er det jo meget belejligt, at både FCK og BIF har en kamp i underskud, begge mod hold der kæmper om nedrykning.

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Off-topic:

Endnu engang illustrerer Brøndby en fremragende mangel på format ved at være nødt til at aflyse kampen mod Silkeborg på grund af vand på banen. For der kom jo SÅ meget mere vand i Brøndby end på Østerbro!

Det viser hvad forskellen er på at have en topprofessionel green-keeper gående til at tage sig af plænen, og så ellers have "Røde-Jørgen"!

Nu er brøndby station jo heller ikke Danmarks nationalstation med tag på og det hele... Også falder regnen jo meget lokalt for tiden, Østerbro og Brøndby er jo ikke ligefrem nabo kommuner, samtidigt skal der spilles Landskamp på fredag og græsset skal jo helst ikke ødelægges, når man sagtens kan rykke kampen til en dag, hvor vejret er lidt bedre. Kampen bliver jo stadig spillet, heller en gang god fodbold end en gang vandleg i kæmpe vandpytter.

Men du påstår måske du ved mere end disse eksperter, der vurderede at kampen skulle aflyses?

Link to comment
Share on other sites

FCK er ikke bedre end de taber engang imellem, sådan er det med alle hold. Der er ingen tendenser at finde ved det. Medierne har bare været hurtige til at blæse FCK op som værende uovervindelige.
Jaja, men problemet er det, at FCK rent faktisk selv tror/ede at de er totalt uoverindelige og udspillede Ajax totalt...
Link to comment
Share on other sites

Jaja, men problemet er det, at FCK rent faktisk selv tror/ede at de er totalt uoverindelige og udspillede Ajax totalt...

Selvfølgelig gør de ikke det. De ved udmærket, at de kom i CL på alleryderste mandat. Og de ved også udmærket, at de får kærligheden at føle mod ManU, Celtic og Benfica. De skal finde det allerbedste frem for at have en chance mod de hold, og forhåbentlig har de da held til at hente en enkelt sejr eller to i gruppespillet.

Hvor meget man end synes FCK er et dårligt hold, dårlig klub osv., skal man ikke tro at bare fordi de er "FCK" så er de også virkelighedsfjerne osv. De er da bedre end nogen anden klar over hvordan situationen er p.t. Og den er ikke alt for god. AaB udspillede dem i går, og fik en fortjent 2 - 0 sejr. Ståle ved, at hverken Ajax-kampen eller gårsdagens ditto var noget at skrive hjem om. Bænken er for tynd og spillerne på banen ikke umiddelbart oppe i tempo som man kunne forvente fra de forsvarende mestre. Spørgsmålet er om de får vendt skuden eller ej...

Men at kalde dem virkelighedsfjerne er nok at stramme den lige lovlig meget. Jeg tror godt FCK ved hvor skoen trykker. Nu må vi så se om de kan udbedre det...

Link to comment
Share on other sites

Herre gud. Inden vi gør FCK til et dårligt hold. Så bid lige mærke i at de kun har tabt en kamp herhjemme mod nr. 1 i ligaen i en uge hvor de kvalificerede til CHL. Det er naturligt at der kommer en modreaktion efter et hold har præsteret noget stort.

Så skal vi ikke lige vente et par kampe før vi kalder FCK dårlige og virkelighedsfjerne.

Link to comment
Share on other sites

Præcis onkel Troels, selvom det føles som at være et tredjeverdensland som eksporterer guld for peanuts...! På trods af, at Aab trak en sejr i land tror jeg nu ikke, at mesterskabs favoritten er blevet mindre favorit af den grund. Jeg mener at man skal se på eventyret i europa for FCK som en win win situation, selvom de skal spille i hvert fald seks kampe (forhåbentlig flere) i CL og disse kampe kan føre skader og fatigue med sig, så bliver man jo også et bedre hold imod så gode modstandere som er tilfældet - og kan bruge disse erfaringer imod de øvrige danske hold. FCK bliver efter min mening det nye Rosenborg i CL-sammenhæng, bortset fra at FCK har et langt større potentiale med en superøkonomi i ryggen som er tilfældet. Derimod har jeg ikke megen fidus til Brøndby i år, de virker ret skrøbelige på de fleste positioner, selvfølgelig specielt i front. Hvis man har så talentløs en spids som Morten Rasmussen som håb til topscorer, ja så kan det vist kun gå grueligt galt. :crazy:

Top 3 i SAS-ligaen 2006/2007:

1. FC København

2. Aab

3. Brøndby IF

Så kan der blive en masse mellemhold, hvor Silkeborg og Viborg kommer til at stå med sorteper... :devil:

Edited by CosmoKramer
Link to comment
Share on other sites

Joke... fra Aab-netavis.dk

...Det var OB-fan, en Brøndby-fan, en FCK-fan og en AaB-fan. De stod ved en klippe, OB-fanen sagde: jeg gør det for mit hold, og så hoppede han ud. Så sagde FCK-fanen: jeg gør det for mit hold og så hoppede han ud. Så sagde AaB-fanen jeg gør det for mit hold og så skubbede han Brøndby- fanen ud over kanten......

Forresten shortput, så endte Aab som nummer fem i sidste sæson og lå altså ikke "og rodede rundt nede i bunden".. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Det var da dejligt som gammel Aab Fan :4thumbup:

Men kan da også holde med Fck da de jo har Ståle, Silverbauer og Grønkjær som jo i virkeligheden er gamle Aab'ere :4thumbup:

Jepper. De ved godt hvor de skal hente guldet. Har Brøndby ikke også hentet et par profiler fra det nordjyske? :tongue:

Og det er nu skægt, omend en lidt ambivalent følelse at se Ståle i front for FCK. Jeg holder ham stadig som en semi-Gud, da det var ham der gjorde det legitimt for mig at skabe mig åndssvagt utallige gange i Aalborg i 1998/1999, og det var ham der hældte champagne udover os fra altanen den forårsdag i '99... så uanset hvad, vil Ståle altid være Kongen! Han var absolut primus motor i det DM! :superman:

Så det er lidt underligt at være 'glad' for at vinde over ham. Men så igen - han ku' la' vær' med at skifte over til fjenden! :devil::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share