Ryder Cup '06


KongKent
 Share

Recommended Posts

Bjørn raser efter Ryder Cup-skuffelse - JP.DK

(Linket indeholder den fulde pressemeddelelse udsendt af Thomas)

Jeg må også nok sige, at jeg blev MEGET forundret da jeg så wild-card offentliggørelsen på Viasat Sport 1 i går. At nappe Lee fremfor Bjørn virker for mig en anelse underligt, og set udefra virker det som om at de europæiske Ryder Cup spillere åbenbart bare SKAL komme fra Storbritannien. :dry:

Nogen der kender nogle 'store' golf-sider på nettet hvor man kan tjekke reaktioner på Bjørns frontalangreb på kaptajn Ian Woosnam? :blush:

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg havde været Ryder cup kaptajn, ville jeg nok heller ikke have valgt ham. Da han i år har været utrolig ustabil, hvor han flere gange har smidt gode resultater væk, ved at gå ned på sidstedagen. Stabilitet og vinderinstinkt må veje højt, så det må han genvinde for igen at blive et oplagt valg til Ryder Cup.

Men han er trods alt endt på 11-pladsen, så han har nok været i betragtning. Men hvis han havde vundet i går, var han havnet i top 10 og ville ikke have behøvet nogle almisser fra ryder cup kaptajnen :wink:

Hans udtalelser i JP bærer nok en del præg af frustrationen, og om en uge når han har sundet sig lidt vil han nok udtrykke sig knapt så skarpt.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg havde været Ryder cup kaptajn, ville jeg nok heller ikke have valgt ham. Da han i år har været utrolig ustabil, hvor han flere gange har smidt gode resultater væk, ved at gå ned på sidstedagen. Stabilitet og vinderinstinkt må veje højt, så det må han genvinde for igen at blive et oplagt valg til Ryder Cup.

Men han er trods alt endt på 11-pladsen, så han har nok været i betragtning. Men hvis han havde vundet i går, var han havnet i top 10 og ville ikke have behøvet nogle almisser fra ryder cup kaptajnen :wink:

Hans udtalelser i JP bærer nok en del præg af frustrationen, og om en uge når han har sundet sig lidt vil han nok udtrykke sig knapt så skarpt.

Har det så lige omvendt :smile: Bjørnen har altid spillet godt i Ryder Cup, og det ser også ud til at hans formkurve er stigende - Lee Westwood derimod - hvad har han lavet af gode ting for nylig? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Har det så lige omvendt :smile: Bjørnen har altid spillet godt i Ryder Cup, og det ser også ud til at hans formkurve er stigende - Lee Westwood derimod - hvad har han lavet af gode ting for nylig? :blink:

Ok min vurdering var ikke i forhold til Lee Westwood, som jeg ikke har lagt mærke til for nylig, men i forhold til Bjørnens ret svingende formkurve de seneste par år.

Om Woosnam er en dårlig kaptajn skal jeg ikke kunne sige.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener helt klart at bjørnen bør bruge energien på at fokusere på at gøre sit golfspil bedre! I stedet for at 'tude' i medierne..! Det vinder han jo heller ikke ligefrem popularitetspoint hos, ved de andre spillere...

Måske er han bedre en Westwood, men udvælgelsen af wildcards til Ryder-cuppen vil være subjektiv, så længe det blot er op til én mand, og ikke afhænger af ranglistepoint..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share