køb af kreatin produkter


candy-man
 Share

Recommended Posts

FF: Carinas relation til DANLAB er tidligere belyst, husker jeg ikke helt galt, var det noget med en rapport i forbindelse med et sygepleje studie, hvor hun fik hjælp fra Danlab, Right Carina?

Så JA, selvfølgelig vil hun da fremhæve Danlab, når hun har gode erfaringer med dem :D

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk svar :D

Du siger med andre ord, at man skal undgå alle andre mærker end danlab, fordi de ikke er teste for noget, som ingen nogensinde har opdaget har en betydning for noget. Er det ikke det, som du siger. Det lyder lidt søgt. <_<

Link to comment
Share on other sites

Kan I ikke snart fatte at det ikke har noget med Danlab at gøre, så vågn dog op.

Det kan jo ikke betale sig at komme med en forklaring som er skrevet en gang før, så bliver man bare havlet ned endnu engang.

Chris27, hvad søger du siden du skriver SØGT eller mener du måske SYGT ?

Link to comment
Share on other sites

Tag det nu roligt Carina.... Jeg synes det virker lidt hysterisk med denne fokus på alverdens dokumentation for dette og hint af lige netop kreatin, når "man" alligevel er stort set passiv omkring kvaliteten af meget andet af det, man kører i hangaren...

Hvis du har noget viden om at det skulle være urenheder i f.eks. Viking Kreatin eller noget andet - plus info om hvad dette betyder, så lytter jeg meget gerne. Min arrogance er endnu ikke så fremskreden, at jeg ikke er villig til at lære - det er jeg altid. ;)

Jeg har været her lige så længe som Carina har skrevet, og jeg kan tidligere huske beskyldninger om tilknytning til Danlab, men jeg kan ikke huske nogen dokumentation. Derfor tror jeg indtil videre ikke Carina er andet end glad for Danlab - og det er der ikke noget galt i mig bekendt.

Hvis nogen ved noget andet hører jeg gerne om det.

Link to comment
Share on other sites

Her har du forskellige steder hvar de har mulighed for at analyser for de kemiskestoffer der kan være i kreatin.

Integratedbiomolecule

Arotop

ITS Intertek

Normalt HPLC analyser man for følgende:

Kreatin renhed i %, nogle firmaer analyserer også her selve kreatinindholdet.

Creatinine

Dicyandiamide

Dihydrotriazine

Trihydrotriazine

Nogle firmaer analyserer også for mineralet Sodium (natrium) men det kan jeg ikke se nogen grund til da det ikke har nogen skadeeffekt.

Mange gange kan Creatinineniveauet godt være højere fra prøve til prøve da stoffet er meget følsom overfor fugt og varme, det er derfor man blandt andet skal holde sig væk fra flydende kreatinprodukter.

Link to comment
Share on other sites

hej Klaus!! tak for opbakningen, du er en skat!!! jeg har ingen tilknytning til Danlab, end som jeg tidligere har skrevet, bruger deres produkter i forbindelse med min træning, i fitness.

Ja, jeg er syg.pl stud i Århus og fik hjælp af Morten Nielsen fra Danlab til min opgave som jeg skrev, jeg fik forresten 11 i opgaven.........derudover arbejder jeg som model...derfor den hårde træning....det var alt om mig. Jeg håber det udrydder alle de dumme beskyldninger der kommer. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Sjovt tilfælde at "hesten som..." kun har været i brug når "Carina" også er det. Pudsigt at hesten som... også kun interresere sig for kreatin og Danlab.

Men om ikke andet så må vi jo stole på carina. Hun har trosalt sagt at hun ikke har noget tilførselsforhold til Danlab. Desuden har Morten Z sagt god for hende og er endda kommet med en oprigtig undskyldning for hans skepsis. Vi er vel alle lidt paranoiede en gang imellem. :blink: Men man er vel uskyldig indtil det modsatte er bevist!

Link to comment
Share on other sites

Min mening om det her er

1) Danlab fortager analyser omkring deres kreatin for evt. urenheder hvorfor så ikke også lave analyser omkring deres pårotein, gainer osv. Det kan ligesåvel være forurenet.

Ellers er det en god start på et godt intiativ

De kan evt lære noget fra maxim som netop laver analyser hver 3 måned omkring alle deres produkter. Det kan godt være deres produkter ikke er speciel gode og billige men at de fortager alle deres analyse må man dog respekter. RESPECT

2) Jeg er total ligeglad. spar heller jeres penge og tilbud os (kunder) nogle gode tilbud en gang imellem istedet for da kan danlab så lære fra getbig.dk og gymgrossisten.dk. som begge lig er begyndt at tilbyde diverse tilbuds i ny og næ

Med hensyn til dig Carine så synes jeg det er fint at du skriver det du gør om det så end er reklame, forelskelse i danlab eller what ever...

:bblush:

Link to comment
Share on other sites

Flush Flush Flush, tror du virkelig på at Maxim for analyseret alle deres produkter hver 3 måned ? Det vil koste dem minimum 130000 kroner per. gang, jeg har aldrig hørt om eller set sådanne analyser og de skriver intet om det på deres hjemmeside, så den skal du længere ud på landet med.

Vedr. Getbig med flere, er det eneste jeg kan sige er at deres koncept er godt, det skal være så billigt som overhoved det er muligt.

Getbig med flere har valgt kun at satse på forbrugeren, derfor har de ingen problem med at være billigere, men de når kun ud til en brøkdel af den danske befolkning der bruger kosttilskud, da de ingen lokale videresælgere har.

Til sidst vil jeg gerne sige at jeg kender ikke denne "hr hest" eller hvad han nu kalder sig!!!!, jeg bruger IKKE dæk navn, jeg hedder Carina, men det er da fedt han bakker op omkring, mine synspunkter.

Men ellers alt ære og respekt, for at vi er forskellige herinde, det er da fedt at få lidt modstand *GG*!!! så længe vi snakker om noget vi ved noget om, ikke Flush!!!??*SS* :wave:

Link to comment
Share on other sites

Hej

Først vil jeg lige bemærke, at jeg hverken kender Danlab eller Carina, men interesserer mig blot en del for ernæring og funktional food. Min ærinde her er såmænd ikke at støtte Carina, men blot af føle lidt af den der stemning, der kan piskes op mht. om noget der "europæisk" er god kvalitet og noget "fra den anden side af jorden" er af dårlig kvalitet. En stor del af den stemning er nok snarere skabt af en dygtig (og kostbar) markedsføring. Fakta er at en meget, meget stor det af syntetiske produkter....det være sig vitaminer/mineraler/tilsætningsstoffer...produceres i lande som Kina, India..mv. for senere at blive pakket i poser med et højt respekteret firmanavn...og solgt for en del gange prisen....kvaliteten?? den vil altid være i top!...Nå ikke mere af det...Jeg har lige et spørgsmål : Kan du Carina eller en anden redegøre for faren ved indhold af de 4 listede stoffer. Er der nogen grænseværdier på dem? Er det ikke nok at et produkt er godkendt efter f.eks. USP el. BP98 ?

Vrinsk vrinsk

Horse

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share