Gravesen stopper på landsholdet


Arnold schwarzenegger
 Share

Recommended Posts

Det viste han jo klart mod Island, hvor han blandt andet lavede en målgivende aflevering :smile: DK kommer til at mangle kreativitet på midtbanen med Gravesens exit.

Fordi han har lavet gode ting betyder det ikke at han i mine øjene spiller godt.

Man føler sig aldrig sikker når den mand kommer i nærkontakt med bolden. Smider han den væk, prøver(!!) han på at drible eller tonser han én eller anden ned og får et rødt kort?

Godt han er ude...

Edited by Keler
Link to comment
Share on other sites

Gravesen er uden tvivl en god fodboldspiller og han vil passe godt ind i skotsk fodbold, men efter min mening er han ikke god nok til det danske landshold. Med hans exit bliver der plads til nye spændende folk, og forhåbelig til Claus Jensen igen. Med Christian Poulsen og Claus Jensen på midtbanen er vi mere end godt stillet :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Gravesen er uden tvivl en god fodboldspiller og han vil passe godt ind i skotsk fodbold, men efter min mening er han ikke god nok til det danske landshold. Med hans exit bliver der plads til nye spændende folk, og forhåbelig til Claus Jensen igen. Med Christian Poulsen og Claus Jensen på midtbanen er vi mere end godt stillet :4thumbup:

Vi snakker om Claus Jensen, som ikke er god nok til at være fast mand i Fulham :blink: Hvis Gravesen ikke er god nok til landsholdet er Claus Jensen IMO slet ikke god nok.

Link to comment
Share on other sites

Vi snakker om Claus Jensen, som ikke er god nok til at være fast mand i Fulham :blink: Hvis Gravesen ikke er god nok til landsholdet er Claus Jensen IMO slet ikke god nok.

Claus Jensen har jo været skadet og er på vej tilbage. Claus Jensen er bestemt god nok til Fulham, og han har altid spillet godt på landsholdet.

Prøv at tælle Graversens fejlafleveringer i en kamp, han har lavet en god aflevering i ny og næ, men det er bare ikke godt nok.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Claus Jensen har jo været skadet og er på vej tilbage. Claus Jensen er bestemt god nok til Fulham, og han har altid spillet godt på landsholdet.

Prøv at tælle Graversens fejlafleveringer i en kamp, han lavet en god aflevering i ny og næ, men det er bare ikke godt nok.

Hellere lave 2 fejlafleveringer i træk hvis den 3 giver et mål, end blot at flytte bolden sikkert fra siden og bagud hele tiden uden fejl :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hellere lave 2 fejlafleveringer i træk hvis den 3 giver et mål, end blot at flytte bolden sikkert fra siden og bagud hele tiden uden fejl :wink:

Helt enig, Michael Laudrup havde jo også rimelig mange fejlafleveringer i løbet af en kamp, men gjorde det ham til en dårlig fodboldspiller. Helt klart nej, hans afleveringer var mere risikable end fx den defensive midtbanespillers.

Link to comment
Share on other sites

Hellere lave 2 fejlafleveringer i træk hvis den 3 giver et mål, end blot at flytte bolden sikkert fra siden og bagud hele tiden uden fejl :wink:

Jo, jeg er enig med dig med mindre de to fejlafleveringer giver mål til modstanderne :wink: Jeg siger heller ikke, at han er dårlig, men kan man lide flot fodbold, så er Graversen bestemt en mand, der kan erstattes. Han laver også generelt for mange fejl.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, Michael Laudrup havde jo også rimelig mange fejlafleveringer i løbet af en kamp, men gjorde det ham til en dårlig fodboldspiller. Helt klart nej, hans afleveringer var mere risikable end fx den defensive midtbanespillers.

Jeg kan ikke helt gennemskue, hvorfor Laudrups afleveringer skulle være mere risikable end en defensiv midtbanespiller. Laudrup spillede på landholdet angriber/offensiv midtbanespiller, og hvis han mistede bolden vil der være flere medspillere bag ham end hvis en defensiv spiller gjorde det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke helt det giver mening. Den skotske liga er sgu lidt slatten i forhold til de fleste andre og der reelt kun Celtic og Rangers der kan noget. Hvad er det så lige han vil have tid og overskud til at gøre for Celtic? Det må være fordi han har været under for meget pres omkring alt det i Real Madrid. Havde han taget Newcastle kunne jeg forstå hans valg med at han vil fokusere på at gøre det godt i hans klub.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke helt det giver mening. Den skotske liga er sgu lidt slatten i forhold til de fleste andre og der reelt kun Celtic og Rangers der kan noget. Hvad er det så lige han vil have tid og overskud til at gøre for Celtic? Det må være fordi han har været under for meget pres omkring alt det i Real Madrid. Havde han taget Newcastle kunne jeg forstå hans valg med at han vil fokusere på at gøre det godt i hans klub.

Jeg forstår ham sgu heller ikke helt :dry:

Som der bliver nævnt tidligere, er hans formkurve jo netop opadgående i de seneste landskampe :wink:

IMO stod Gravesen for masser af gejst og fight, som vi desværre må klare os uden nu. Ihvertfald den form for det som Graver stod for :smile:

Det hænger selvfølgelig også sammen med, at jeg synes, det er et tab for dansk landholdsfodbold :wink:

Link to comment
Share on other sites

Graversen er en god fodboldspiller men hans bundniveau er IMO meget lavt... der er ikke langt fra "selvmåls"-afleveringer (tab af bold mm. til modstanderen der direkte/inddirekte resulterer i katastrofer) til drømme-ball og målgivne afleveringer i den anden ende... desuden er han med tiden blevet en forkælet krukke fuldkommen uden jordforbindelse... som sagt så hænger folk med begge ben på jorden ikke på træerne og Gravesen gør ingen af delene lige pt

Link to comment
Share on other sites

Ærgeligt han stopper. Han var sq god på sine gode dage...

Men det bliver spændene og se hvem der tager over.. Ville være fedt med Wurtz.. Han er virkelig klasse, og bliver helt klart vigtigt for det danske landshold i fremtiden..

Selvom claus jensen os er dygtig.. Og mere offensiv spiller

Link to comment
Share on other sites

Lidt trist, men sådan er det jo... Nu mangler vi bare at rommedahl, claus jensen, grønkjær og jon dahl aldrig komme til at spille for landsholdet mere.

Jeg ville nu gerne se Danmark i en 4-4-2 istedet for 4-4-1-1 noget ala dette:

Sørensen

Agger-Gravgaard-Jacobsen-Kristiansen

Kahlenberg-Würtz-Poulsen-Jørgensen

Bentner/Skoubo/Larsen.

Link to comment
Share on other sites

Lidt trist, men sådan er det jo... Nu mangler vi bare at rommedahl, claus jensen, grønkjær og jon dahl aldrig komme til at spille for landsholdet mere.

Jeg ville nu gerne se Danmark i en 4-4-2 istedet for 4-4-1-1 noget ala dette:

Sørensen

Agger-Gravgaard-Jacobsen-Kristiansen

Kahlenberg-Würtz-Poulsen-Jørgensen

Bentner/Skoubo/Larsen.

Nå nej. Jon Dahl er Danmarks dårligste spiller, han laver aldrig mål og er slet ikke i samme klasse som Skoubo, der er verdens bedste tekniker og mest træfsikre mand :laugh: :laugh: :nonono:

Skoubo har ikke klassen til det danske landshold - og Bendtner er ikke moden endnu :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nå nej. Jon Dahl er Danmarks dårligste spiller, han laver aldrig mål og er slet ikke i samme klasse som Skoubo, der er verdens bedste tekniker og mest træfsikre mand :laugh: :laugh: :nonono:

Skoubo har ikke klassen til det danske landshold - og Bendtner er ikke moden endnu :wink:

Bare rolig han kommer tilbage om et/to år :devil: manden har jo bare fået storhedsvanvid :devil: Og da han blev "sparket" ud af Real madrid :laugh::laugh: Måtte der jo komme en historie for at opretteholde hans status :w00t::w00t::w00t: Han burde tage Morten Olsen i hånden fra Landsholdet :mad: Da han skulle have være skiftet ud for langggggggggtid siden :tongue: Der skal nye kræfter til :superman::superman: Morten var "måske" god som bagerst mand for 15 år siden :4thumbup: Og er stadigvæk væk bagerst :devil::devil: Fc Køln kunne ikkke bruge ham :crazy: OG DET KAN DET DANSKE LANDHOLD HELLERE IKKE :sneaky2::sneaky2::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Lidt trist, men sådan er det jo... Nu mangler vi bare at rommedahl, claus jensen, grønkjær og jon dahl aldrig komme til at spille for landsholdet mere.

Jeg ville nu gerne se Danmark i en 4-4-2 istedet for 4-4-1-1 noget ala dette:

Sørensen

Agger-Gravgaard-Jacobsen-Kristiansen

Kahlenberg-Würtz-Poulsen-Jørgensen

Bentner/Skoubo/Larsen.

Det ku være klasse..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share