3. runde af ligaturneringen


Salby
 Share

Recommended Posts

Jeps, er jeg såmen også godt klar over! Men et eller andet sted så bliver det jo ikke ligefrem den store oplevelse for folk der kigger på, med den slags løft...

Det tekniske skal man vel arbejde med i træningen. Til stævnerne synes jeg man bør gøre publikum(Hvis der er nogle :laugh: ) og ens konkurrenter den respekt at løfte sig sådan nogenlunde ud.

Men hvis ligaen fungere som en slags træning, så er det vel også fair nok. Man skal bare vide som publikum at det ikke er der man ser løfterne væres max presset. :smile:

Jeg tror sgu ikke at der er ret mange af de mere rutinerede løftere, der rigtig gider stævnet. At vinde noget på klub-plan kan man til de fleste andre stævner og det må være rigeligt til den hold-ånd der nu findes. Det er jo en ego-sport :laugh: Personligt deltager jeg på et "jo jo jeg skal nok" grundlag. De er fine som trænings stævner men mange gange er det bare en lejlighed til at hilse på de andre. De eneste der kan få registreret nowet er alligevel kun bænkpres-folket. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Troels >> Mht til at løfte submaximalt, så kan du have ret. Vi har fx et 2. hold, hvor folk kan løfte på for at få erfaring usw. Jeg selv løftede også bare for at få noget godkendt og for at få PR...Men til finalen :devil:

Det bør lige nævnes at Tommy Knudsen i hvert fald ikke tog let på det idag. Virkelig fedt at se nogen med sådan en gnist.. selvom løftet dog endte med at være submaximalt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Troels >> Mht til at løfte submaximalt, så kan du have ret. Vi har fx et 2. hold, hvor folk kan løfte på for at få erfaring usw. Jeg selv løftede også bare for at få noget godkendt og for at få PR...Men til finalen :devil:

Der skal du da passe Prehn's café og kunst udstilling skal du ikke? :unsure:

Edited by chalZe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share