Gulerødder


Guest Sportygirl
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Heysa derude..Nu er jeg startet på en alvorlig kostomlægning hvor alt det usunde er ude af mit liv..

Spiser ca. 200-300g gulerødder om dagen er det ikke for meget?

Hvor mange kcl er der svarende til 250g gulerødder...Men synes det smager kanon godt....

Spiser derimod sjældent frugt.

Lige en sidste ting..hvad med kafe????Jeg drikker en kane om dagen...Ikke for at holde mig vågen men fordi jeg kan lide det....Gør det, der svære at smide fedt?

Link to comment
Share on other sites

Heysa derude..Nu er jeg startet på en alvorlig kostomlægning hvor alt det usunde er ude af mit liv..

Spiser ca. 200-300g gulerødder om dagen er det ikke for meget?

Hvor mange kcl er der svarende til 250g gulerødder...Men synes det smager kanon godt....

Spiser derimod sjældent frugt.

Lige en sidste ting..hvad med kafe????Jeg drikker en kane om dagen...Ikke for at holde mig vågen men fordi jeg kan lide det....Gør det, der svære at smide fedt?

Kan du ikke holde det i een tråd?

300g gulerødder = 124kacl

Kaffe indeholder lige så lidt kacl som cola light

I starten kan koffeinen påvirke din forbrænding - stigende, men kroppen vænner sig til "dopen" og effekten er derved ikke vedholden.. og thank God at jeg ikke er den, der skal forsøge at sove efter en kande kaffe!

Link to comment
Share on other sites

det er altid godt med noget grønt hehe

men det vil hjælpe hvis også træner imens og da du er kvinde vil jeg foreslå at træne de nedremave muskler da jeg ved det er det de fleste kvinder vil

ellers tage nogle hyggelige ture i skoven (eller hårde intervaller)

for at sætte forbrændingen lidt op

du skal bare huske at kaffe er vandrivende og at du så derfor skal huske at drikke noget ekstra vand...

Link to comment
Share on other sites

det er altid godt med noget grønt hehe

men det vil hjælpe hvis også træner imens og da du er kvinde vil jeg foreslå at træne de nedremave muskler da jeg ved det er det de fleste kvinder vil

ellers tage nogle hyggelige ture i skoven (eller hårde intervaller)

for at sætte forbrændingen lidt op

du skal bare huske at kaffe er vandrivende og at du så derfor skal huske at drikke noget ekstra vand...

Øhh, hvor kom den fra?...

Link to comment
Share on other sites

det er altid godt med noget grønt hehe

men det vil hjælpe hvis også træner imens og da du er kvinde vil jeg foreslå at træne de nedremave muskler da jeg ved det er det de fleste kvinder vil

ellers tage nogle hyggelige ture i skoven (eller hårde intervaller)

for at sætte forbrændingen lidt op

du skal bare huske at kaffe er vandrivende og at du så derfor skal huske at drikke noget ekstra vand...

ydmyghed er en af de gyldne dyder... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Endnu et spørgsmål til "gulerodssnakken" :)

Når man vil regne sit daglige kalorie indtag ud, skal man så egentlig regne gulerøderne med?

Mener jeg har hørt at gulerødder hører til den gruppe grønsager som kroppen bruger ekstra meget energi på at forbrænde,

alt i alt "forbrænder" du faktisk mere ved at spise dem...

Er det mon kun "tomt" rygte, eller er der mon noget om det?

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil tælle kcal. så bør du tælle alt hvad du putter i munden.

...og ja, det er et tomt rygte, ligesom der er nogen der engang har læst i et dameblad, at der findes en slankeis som man forbrænder flere kcal. på at spise, end der er i selve isen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Runner> Du skal lige tage højde for at den graf viser hvor den gennemsnitlige amerikaner får sine antioxidanter fra og ikke hvilke typer fødevarer der indeholder mest. Så tror roligt du kan holde dig til din grønne the, hvis du vil maximere dit indtag.

Casper> Det med at kaffe er meget vanddrivende, så man skal indtage ekstra væske, er en gammel vandrehistorie, der er blevet modbevist.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share