Coke - verdens bedste sportsdrik


michael
 Share

Recommended Posts

Smag

Pepsi max smager som sukkersødet cola

Coca cola light smager som en tynd udgave af den sukkersødede

Discount-cola sukkersødet smager som alt andet sukkersødet

Discount-cola light, smager som coca cola light

Kcal

Det står altså på flaskerne, jeg ved ikke hvorfor I ikke kan se det, måske mangler I briller. Jeg tror nok det er 48 kcal/100 g for den sukkersødede.

Principper

Kunstige sødestoffer stinker

At være fed stinker

Smart-ass-værdien

Coca Cola: Høj

Coca Cola light: middel

Pepsi max + alm.: halvhøj

discount light + alm: lav

=> af 2 onder vil jeg desværre hellere indtage ufattelige mængder kunstige sødestoffer end jeg vil være fed = altsåjeg drikker udelukkende light

=> jeg kan bedst lide den sukkersødede = jeg drikker pepsi max, da jeg synes den smager bedst

=> når jeg bare skal være hjemme drikker jeg discount cola light

Link to comment
Share on other sites

Litopsi => Dybt dybt uenig...!

Pepsi max smager absolut ikke sukkersødet... Desuden smager sukkersødet cola laaangt fra ens... Jeg drikker selv mest Pepsi Twist og Coca Cola, men jeg har også drukket rigtig meget harboe og pepsi... Jeg kan virkelig tydeligt smage forskel, og de lapper rigtig nok lidt ind over hindanden alt efter hvilken beholder det er i. Coca Cola 2l smager næsten som harboe 1½l Pepsi smager generelt anderledes, uanset om det er dåse, glas, plastic ½ eller plastic 1½... Er ikke så vild med almindelig pepsi, men kan godt lide twist, som jo ikke smager som andet cola... Harboe og Coke er tilgengæld gode, og noget harboe er bedre end noget coke, og omvendt... Drikker coke fordi jeg ikke har funder harboe på dåse endnu... ;)

Link to comment
Share on other sites

hmm, lidt ældre indlæg, men jeg er ved at læse "ferieindlæggene" igennem.

Ikke fordi jeg har så meget nyt, men prøv for en gangs skyld at drikke en coca cola, som er bruset lidt af - fy for.... :(

Selv med brus, hvilket der også er for meget af, er der en underlig småmetallisk besmag :(

prøv så det samme med pepsi max - ahh :)

jeg behøver vel ikke at sige, hvad jeg drikker? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu er der jo også forskel på Original Coke, smagen afhænger jo af om du indtager den fra dåse, plastflaske, glasflaske, nyt glas, gammelt brugt glas, plastkop eller kop.

Måske skulle vi starte en underskriftsindsamling for at få Coca Cola til at placere et Cola Museum i DK. Der ligger et i Las Vegas, hvor du efter betalt entré kan drikke al den Cola du ønsker, det være sig næsten samtlige varianter de har lavet. De har også et eksemplar af den maskinen, der serverer din cola ved at skyde den afsted i en blød bue før den lander i dit glas. Klart et besøg værd hvis I alligevel er i nabolaget.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

hmm, lidt ældre indlæg, men jeg er ved at læse "ferieindlæggene" igennem.

Ikke fordi jeg har så meget nyt, men prøv for en gangs skyld at drikke en coca cola, som er bruset lidt af - fy for.... :(

Selv med brus, hvilket der også er for meget af, er der en underlig småmetallisk besmag :(

prøv så det samme med pepsi max - ahh :)

jeg behøver vel ikke at sige, hvad jeg drikker? :)

Harboe har jeg hørt ;)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share