VM i vægtløftning i aften (2.okt) kl 20.00


Axethrower Skovdød
 Share

Recommended Posts

Det startede lørdag. Men da det bliver afholdt i den deminicanske republik i det caribiske hav har sendetiderne for livetransmissioner foreløbig ikke været så gunstige, da de tidligste klasser starter kl 22. Derudover, så blev det kun til en halv transmission i går, da tv-signalet forsvandt fra alle kameraer.

Som en anden opdagede, så sprang Europsort også den annoncerede formiddagsgenudsendelse over i går.

Så det er ikke så nemt at se vægtløftning, som det plejer at være til mesterskaberne.

Link to comment
Share on other sites

Har siddet og fulgt med i det her de sidste par dage. Det er godt nok imponerende. :4thumbup:

Men sytes dog at en del af kvinderne fra østblokken lugter så langt væk af krudt det er til grin (der er sikkert også mange mænd, men de tilfæde her er meget tydelige).

Specialt hende der blev nummer 2 i -75 klassen og et par til.

Hun var kun 18 år, men markant større ende de fleste fyre herinde fra, og både skuldre og arme var totalt ude af porpotioner, ja faktisk det hele. Umuligt at bygge sådan en fysik i så tidlig en alder, hvis ikke i det hele taget for en kvinde...

Nogen der så det?

Link to comment
Share on other sites

Har siddet og fulgt med i det her de sidste par dage. Det er godt nok imponerende. :4thumbup:

Men sytes dog at en del af kvinderne fra østblokken lugter så langt væk af krudt det er til grin (der er sikkert også mange mænd, men de tilfæde her er meget tydelige).

Specialt hende der blev nummer 2 i -75 klassen og et par til.

Hun var kun 18 år, men markant større ende de fleste fyre herinde fra, og både skuldre og arme var totalt ude af porpotioner, ja faktisk det hele. Umuligt at bygge sådan en fysik i så tidlig en alder, hvis ikke i det hele taget for en kvinde...

Nogen der så det?

Ja jeg så det også. puuuuuha :blink:

Lige nu viser de 63 kg for kvinder. Jeg har aldrig set en "kvinde" med så få kvindelige/feminine træk som Svetlana Shimpova (er det ikke det "hun" hedder?) Jeg troede seriøst han sagde forkert da han sagde: "nu til hendes 2. forsøg" :crazy:

Udover det er det jo fedt med så meget vægtløftning :smile: (også på trods af de til tider dårlige signaler og producer-arbejde)

Edited by Kander
Link to comment
Share on other sites

Ja jeg så det også. puuuuuha :blink:

Lige nu viser de 63 kg for kvinder. Jeg har aldrig set en "kvinde" med så få kvindelige/feminine træk som Svetlana Shimpova (er det ikke det "hun" hedder?) Jeg troede seriøst han sagde forkert da han sagde: "nu til hendes 2. forsøg" :crazy:

Udover det er det jo fedt med så meget vægtløftning :smile: (også på trods af de til tider dårlige signaler og producer-arbejde)

Ja hende også. Men så skulle du have set hende i 75 klassen :crazy:

Men heldigvis var det kineserne der løb med guldet i begge klasser, til trods for meget mindre størrelse, men bedre teknik. De var også normale at se på. Hun var faktisk temlig sød hende i 75 klassen. :innocent:

Glæder mig til at se de 2 tunge klasser for mænd i aften. Alt for vildt at smide 200+ over hovedet. Så er styrkeløft noget kedeligt at se på i forhold til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share