FCK - Manchester United


Keler
 Share

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ARRRGGGHHH!!!!!

Har da aldrig set mage til præstation af United!! Det er seriøst det ringeste jeg nogensinde har set dem præstere. Det var da godt de ikke mødte et bedre hold end FCK.

I bow my head in shame

De spillede semi-decent. Det gjorde FCK for den sags skyld også, men havde heldet med sig.

Det er meget let at sige, at ens hold har underpræsteret, er blevet snydt, har spillet den værste fodbold, de nogensinde har spillet (ikke sandt) og lignende.

Fakta er at FCK tog fordel af deres chance og slog det stærkeste klubhold i Europa i øjeblikket. United spillede ikke deres bedste, men de spillede heller ikke decideret dårligt.

Jeg ser frem til kampene mod Benfica og Celtic. Jeg pisser sgu i bukserne af glæde, hvis SLB bliver ydmyget på hjemmebane og Celtic taber i Parken.

Det sker sikkert ikke, men man kan altid håbe. Det værste der kan ske, er at FCK bliver arrogante overfor Benfica, efter at have slået United og vil ikke bruge selvtilliden til at spille godt og presse modstanderen, men vil bruge det på at være fulde af sig selv (lidt som det var mod Lazio).

Força Dragões!

Link to comment
Share on other sites

De har været imponerende i Premier League og har gjort det godt i CL... indtil FC kampen i Parken. :blink:

red: Har glemt Celtic-kampen, som kun blev tabt af CFC pga Gravesen :blush:

Det bliver man sgu' ikke verdens bedste klubhold af :bigsmile: - de er jo klasser fra hvad de var for 4-5 år siden. Sidst de vandt CL, dér var de på toppen.

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

De spillede semi-decent. Det gjorde FCK for den sags skyld også, men havde heldet med sig.

Det er meget let at sige, at ens hold har underpræsteret, er blevet snydt, har spillet den værste fodbold, de nogensinde har spillet (ikke sandt) og lignende.

Fakta er at FCK tog fordel af deres chance og slog det stærkeste klubhold i Europa i øjeblikket. United spillede ikke deres bedste, men de spillede heller ikke decideret dårligt.

At FCK var semi decent, kan vi godt blive enige om.

Men hvis du ikke kan se at United var ufatteligt ringe i aften, har jeg svært ved at tage dig seriøst.

Og forresten skrev jeg ikke, at det er det ringeste de nogensinde har spillet. (Det er trods alt en halvgammel klub. De har vel været amatører engang)

Jeg skrev at det er det ringeste jeg nogensinde har set dem spille.

Link to comment
Share on other sites

Siden hvornår er Man U begyndt at spille i den spanske liga :blink::smile:
Den spanske liga har et lavere niveau end Premier League. Det har bare en hel del mere superteknikere og har en fodboldkultur, som ikke anderkender slidere på samme måde som man gør i størstedelen af Europa, så de trækker på en masse egotrippende spillere, som dog er utrolige boldbegavelser.

Det gør ikke deres liga en skid bedre og bundholdene i Premier League vil til enhver tid kunne ordne de fleste hold fra den forkerte side af midten i Spanien.

Link to comment
Share on other sites

Den spanske liga har et lavere niveau end Premier League. Det har bare en hel del mere superteknikere og har en fodboldkultur, som ikke anderkender slidere på samme måde som man gør i størstedelen af Europa, så de trækker på en masse egotrippende spillere, som dog er utrolige boldbegavelser.

Det gør ikke deres liga en skid bedre og bundholdene i Premier League vil til enhver tid kunne ordne de fleste hold fra den forkerte side af midten i Spanien.

Men alligevel har de klaret sig bedst i de europæiske turneringer over de sidste 10 år.

Link to comment
Share on other sites

Og? Det har været FCB og Real som har vundet alle 4 gange.

Det siger, at de 2 klart bedste hold har klaret sig godt. Det siger ingenting om LIGAENS niveau.

Valencia har været i finalen 2 gange og Sevilla vandt Uefa-cuppen så sent som sidste år. Hvis man ser på Uefa-Koeffincenten, som er beregnet på baggrund af pointene som klubberne høster i de Europæiske turneringer ligger Spanien nr. 1 og Italien nr. 2. Link

Men sådan er det jo altid, man mener jo næsten altid at den liga man følger er den bedste. Det er jo et meget subjektivt skøn, men jeg vil dog mene at toppen ser ikke god ud i England i år, det er svært og se hvem der skal kunne udfordre Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Valencia har været i finalen 2 gange og Sevilla vandt Uefa-cuppen så sent som sidste år. Hvis man ser på Uefa-Koeffincenten, som er beregnet på baggrund af pointene som klubberne høster i de Europæiske turneringer ligger Spanien nr. 1 og Italien nr. 2. Link

Men sådan er det jo altid, man mener jo næsten altid at den liga man følger er den bedste. Det er jo et meget subjektivt skøn, men jeg vil dog mene at toppen ser ikke god ud i England i år, det er svært og se hvem der skal kunne udfordre Chelsea.

Du har vist ikke fulgt med i den engelske liga i år. Chelsea har godt nok været heldige med deres placering. De spiller som en sæk kartofler. Manchester har spillet langt bedre og de ligger tilmed nr. 1, så mon ikke de kan udfordre Chelsea :wink:

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Valencia har været i finalen 2 gange og Sevilla vandt Uefa-cuppen så sent som sidste år. Hvis man ser på Uefa-Koeffincenten, som er beregnet på baggrund af pointene som klubberne høster i de Europæiske turneringer ligger Spanien nr. 1 og Italien nr. 2. Link
Ifølge den samme liste ligger Rusland, Rumænien, Skotland, Belgien, Ukraine og Tjekkiet højere end Tyrkiet, som har bedre hold end flere af de lande tilsammen. Den eneste grund til at det ligger sådan, er fordi resultaterne i Europa har udeblevet for tyrkiske hold, som har underpræsteret totalt i Europæisk fodbold i de sidste sæsoner.

F.eks. Galatasaray som røg ud mod Tromsø efter en omgang mudderbrydning.

2005091621333464.jpg

Men sådan er det jo altid, man mener jo næsten altid at den liga man følger er den bedste.
Hvis det skulle være møntet på mig, så følger jeg den spanske liga stort set lige så meget som Premier League.
Det er jo et meget subjektivt skøn, men jeg vil dog mene at toppen ser ikke god ud i England i år, det er svært og se hvem der skal kunne udfordre Chelsea.
Jeg synes at United har en chance i år. Alle de her sammeligninger er i bund og grund subjektive, fordi det er udtryk for folks meninger og delvist skøn. Edited by kineser
Link to comment
Share on other sites

Du har vist ikke fulgt med i den engelske liga i år. Chelsea har godt nok været heldige med deres placering. De spiller som en sæk kartofler. Manchester har spillet langt bedre og de ligger tilmed nr. 1, så mon ikke de kan udfordre Chelsea :wink:

Lad os nu se om en 20 kampes tid. Chelsea har på trods af indkøring af en del nye spillere skrabet ligeså mange point, som Man U sammen og sådan som de er begyndt og spille de sidste par kampe tror jeg ikke nogen i England kan true dem. Jeg har dem også som favorit til CHL, de ligner måske det bedste hold i Europa pt. De to kampe mod Barca var virkelig klasse. Og nej jeg er ikke Chelsea fan, jeg kan faktisk ikke lide dem, men man må jo se realiteterne i øjenene engang imellem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share