FCK - Manchester United


Keler
 Share

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

United kommer helt sikkert til at sidde på kampen fra starts til slut. FCK skal bare pakke sig så godt som muligt, og løbe de kontrachancer de får mulighed for at løbe på. Dødbolde kan også blive et våben med en mand som Gravgaard i feltet men mon ikke United er for stærke i luftspillet til at kunne rystes her.

Tror United kører den stille og roligt hjem uden at komme på i højeste gear på noget tidspunkt. En 2-0 sejr til United er nok meget realistisk.

Link to comment
Share on other sites

United er simpelthen for godt kørende pt, til at blive rystet af et anden(eller tredje)rangs europæisk fodboldhold.

Og så endda på Drømmenes Teater!!

Hvis de er oplagte kommer FCK derfra med et 3-4 måls nederlag, og røven i gibs.

Alternativt bliver det en rolig dag på kontoret og sejr på evt 1-0.

COME ON YOU REDS!!!!

Link to comment
Share on other sites

FCK? Er det ikke et håndbold hold?

Selvfølgelig vinder cirkusartisterne fra manchester, PSE vil ikke få et ben til jorden. Manchester er bedre end Thisted, og Thisted kunne få 1-1 mod PSE, så der er ingen tvivl. *Zapper over på 3+*, og den står sørme også 2-0 efter 46 minutters spil.

Link to comment
Share on other sites

Njeh, ser ikke noget overraskende.

FCK spillede "satset", dog uden at satse det hele. Som altid?

Øhh, nej. Siger jo det er "typisk" - Så der er vel ikke noget overraskende i at de fik smæk. Vidste godt de ville tabe, men det ville nu ha været sjovt nok hvis de havde fået en enkelt kasse :smile:

Link to comment
Share on other sites

Øhh, nej. Siger jo det er "typisk" - Så der er vel ikke noget overraskende i at de fik smæk. Vidste godt de ville tabe, men det ville nu ha været sjovt nok hvis de havde fået en enkelt kasse :smile:

Så tjente man lige 4-500 dask på at Man U vandt med mindst to mål mere end FCK - samt at Lille vandt over AEK Athen og Lyon over Dynamo Kiev... Ikke at jeg ikke heppede på FCK, når de var ved at score, og når Christiansen - der i første halvleg, hvor han kunne finde ud af at stå på mål - lavede sine mesterredninger, men jeg havde nu ikke de store forventninger til, at de vandt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg håber på FCK!!!

Ikke så meget for FC's skyld, men jeg ser helst ikke at Benfica og Celtic går videre.

Det at FCK er et dansk hold forstærker kun min holdning, fordi en avencement, selv hvis den kommer plat ufortjent og heldigt, som mod Ajax Amsterdam er til gavn for fodbold i DK.

De skal kun holde ud i 10 minutter til... plus det løse... Kom igen gutter :devil:

Link to comment
Share on other sites

Godt rullet rundt af Hangeland! :4thumbup:

Sgu godt at FC bryder spillet op, sådan som de ikke formåede i de andre kampe :blush:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Kastede næsten ½ kg nudler op da Ronaldo lagde den i målet, men!!! JAAAAAAAAAAAAAAAA! :bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Edited by kineser
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share